Bachelor in Marketing (Hons)
London School Of Design And Marketing
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti, Espanja, Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
27 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 11 385 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* £ 2,850,00 per vaihe (3 vaihetta)
Johdanto
Olemme Yhdistyneessä kuningaskunnassa toimiva verkkokoulutuksen tarjoaja, joka on saatavana ympäri maailmaa kolmella eri kielellä.
Miksi markkinoinnin kandidaatin tutkinto?
Globaalissa ja erittäin kilpailukykyisessä iässä yritysten on asetettava itsensä erilleen ja hankittava erikoisresursseja. Tämä tarve lisää ammattitaitoisten ammattilaisten etsintää kehittyneillä markkinointitiedoilla, vahvoja osaamisongelmia ongelmanratkaisussa sekä strategista ja luovaa ajattelua.
London School Of Design And Marketing on markkinointikampanja, joka on tärkeä askel uraasi, ja tarjoaa sinulle kolme keskeistä työkalua:
- Tieto: vahvan tiedon hankkiminen käsitteistä, työkaluista, malleista ja käytännöistä;
- Taidot: kyky luoda, suunnitella, toteuttaa ja johtaa onnistuneita hankkeita;
- Asenne: henkilökohtaisten avainominaisuuksien kehittäminen, kuten strateginen ajattelu, metodologia, autonomia, joustavuus ja luottamus.
LSDM: n kandidaatin tutkinto markkinoinnissa on yksinomaan verkossa, ja se on saatavilla englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi.
London School Of Design And Marketing : missä intohimosta tulee ammatti
Opetushenkilökunta
Opettajamme koostuu pätevistä, kokeneista ja arvostetuista opettajista. Tohtorintutkinnon lisäksi heillä on vakiintuneita ammatillisia uranäkymiä, jotka yhdistävät akateemisen osan työmarkkinoille.
Tutor Center
LSDM: n opiskelijoita valvotaan viikoittain tutorikeskuksen kautta, joka koostuu markkinoinnin erikoisopettajien joukosta, jossa on maisterin tutkintoja ja useita vuosia osoittautunut kokemus. Tutor-keskuksemme on saatavilla myös englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi.
Opetussuunnitelma
Kurssin yleiskatsaus
Johdanto
Markkinoinnin BA-tutkintomme on luovan ajattelun edelläkävijä löytääkseen uusia ratkaisuja markkinoinnin johtamisen maailmasta. LSDM:n opiskelijat oppivat syvällisesti markkinoinnin käytännöistä yritysympäristöissä. Sen erittäin käytännöllinen osa näyttää sinulle, kuinka luodaan viitekehys markkinoinnin hallintastrategioille sekä analysointi- ja arviointiprosesseille ja tekniikoille.
Oppimistaidot
Markkinoinnin kandidaattimme valmistaa ammattilaisia useille markkinoinnin ja johtamisen aloille tarjoamalla edistyneen ja kattavan korkeakoulutuksen, jota koordinoi ja tukee tieteen ja teknologian viimeisin kehitys. LSDM:n markkinoinnin kandidaatin tutkinnon kurssisuunnitelma on kehitetty ja jaettu kolmeen erilliseen vaiheeseen:
Vaihe 1
Ensimmäinen vaihe, joka vastaa ensimmäistä vuotta, pyrkii varustamaan opiskelijoille tietoa ja ymmärrystä konsepteista, työkaluista ja malleista markkinoinnin avainalueilla. Opit uusia tapoja määritellä markkinoinnin johtamiseen liittyviä liiketoimintakonsepteja ja ongelmia sekä soveltaa tutkimustyökaluja ja -menetelmiä kehittämällä seuraavia taitoja:
- Markkinoinnin käsitteen, sen ulottuvuuden ja merkityksen syvällinen ymmärtäminen nykyään;
- Nykyisten hallintamallien integrointi ja ymmärtäminen DDA (Diagnostic, Decision, Action) -trilogian perusteella;
- Mahdollisuuksien ikkunoiden tunnistaminen</strong>, joka perustuu vankkaan diagnoosiin;
- Diagnostiikan ja markkinointistrategian tasapaino;
- Kalibrointi- ja strategiapäätöksenteko, tavoitteiden artikulointi, segmentointi, fokusointi, asemointi ja markkinointimix;
- Toimintasuunnitelmat keskittyivät toteutusperiaatteisiin, keskittyen yksilöiden ja organisaatioiden tyytyväisyyteen ja samalla sopusoinnussa ympäristön ja yrityksen tavoitteiden kanssa.
Vaihe 2
Toisessa vaiheessa keskitytään hankkeiden suunnitteluun, johtamiseen ja päättämiseen. Kehität tutkimustaitoja ja osaat rakentaa raportteja tiedoista, ideoista, havainnoista ja/tai suosituksista, valmistella laadukkaita esityksiä, käyttää tilastotyökaluja tiedon keräämiseen, analysointiin ja tulkitsemiseen, hyödyntää mahdollisuuksia henkilökohtaiseen kehitykseen ja kokeilla uusia ideoita ja käyttäytymismalleja.
Vaihe 3
Kolmas ja viimeinen vaihe kokoaa yhteen aikaisemmilla kursseilla opitut tiedot, jotta pääset eteenpäin itsevarmuudella, realismilla ja yrittäjyydellä. LSDM:n opiskelijat kehittävät loppukurssiprojektiaan oppimalla seuraavat taidot:
- Joustavuus: kyky hallita erilaisia projekteja ja näkökulmia;
- Luottamus: usko omiin taitoihinsa ja suoritukseensa;
- Realismi: omien taitojen nopea arviointi;
- Yrittäjyys: kyky kehittää ja myydä ideaa, tuotetta tai yritystä;
- Avoin mieli ja kansainvälinen ajattelu, proaktiivisen käytöksen kehittäminen
Rakenne
Markkinoinnin kandidaattitutkintomme on 100 % verkossa, suunniteltu joustavaan oppimiseen, ilman kiinteää aikataulua. Toisin sanoen LSDM:n opiskelijat voivat määrittää, milloin ja missä he voivat käyttää sisältöämme. Vain lopulliset tehtävät ja erityiset esitykset ajoitetaan kiinteään aikatauluun.
Noin 30 kuukaudessa LSDM:n opiskelijat ovat suorittaneet Marketingin kandidaatin tutkinnon, jonka University for the Creative Arts (UCA) on akkreditoinut, yksi Iso-Britannian parhaista luovista yliopistoista.
Tällä kurssilla käytetyt opetus- ja oppimismenetelmät:
- Opetetaan englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi
- Kurssi, jossa on 3 tasoa ja yhteensä 26 opetussuunnitelmayksikköä
- Yksiköiden sisältö on asynkronista ja järjestetty viikoittaisten aiheiden mukaan
- 24 tunnin pääsy sisältöön milloin ja missä haluat
- Tutorkeskuksemme toimii tuki- ja vuorovaikutustyökaluna opiskelijoillemme
- Verkkoresurssit (kuten luennot, seminaarit ja keskustelut, tutoriaalit ja palauteistunnot, foorumit, verkkokeskusteluryhmät ja käytännön harjoitukset).
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
Markkinoinnin kandidaattimme on tarkoitettu opiskelijoille, ammattilaisille, johtajille ja yrittäjille, joilla on kunnianhimoa tai vakiintunut ura markkinointialalla. Opiskelijalla on mahdollisuus työskennellä viestintätoimistoissa, tuotekehityksessä tai -palveluissa, markkinatutkimuksessa, digitaalisessa markkinoinnissa ja mainonnassa muun muassa markkinointipäällikkönä, luojana, asiakaspäällikkönä, yrityspäällikkönä.