Maisterin tutkinto viestinnässä ja poliittisessa markkinoinnissa
UNIR
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Logroño, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Opi innovatiivisimmat tekniikat strategisten vaalimarkkinointi- ja viestintäsuunnitelmien kehittämiseksi ja toteuttamiseksi
Tämä virallinen päällikkö valmistaa sinut toimimaan eri puolilla poliittista ympäristöä hankkimalla monipuolisen profiilin, jonka avulla voit toimia tiedottajana, tiedotusvälineiden johtajana, henkilöstöpäällikkönä, lehdistössä tai protokollassa sekä kuvan ja viestinnän neuvonantajana.
Opit asettamaan tavoitteita analysoimalla poliittisia ja institutionaalisia muutoksia ja vaalikäyttäytymismalleja sekä tarjoamalla sopivia markkinointiratkaisuja.
Tämä päällikkö tarjoaa sinulle tarvittavat tiedot vaalikäyttäytymisen tutkimiseen ja poliittisen puolueen tai ehdokkaan markkinoinnin ohjaamiseen. Se opettaa myös koordinoimaan ja suunnittelemaan vaalikampanjoita ja hallitsemaan keskeisiä työkaluja, kuten sosiaaliset verkostot, neuromarkkinointi tai tietojen segmentointi.
tavoitteet
- Suunnittele strategia poliittisen tuotemerkin rakentamiseksi, joka sisältää uusien medioiden käytön ja erilaiset visuaaliset kannat.
- Hyödynnä 2.0-työkaluja ja hallitse oikein digitaalisessa ympäristössä internetin ja sosiaalisten verkostojen politiikan hallinnan parantamiseksi.
- Tunne ja kehitä kussakin tapauksessa sopivimmat poliittiset markkinointitoimet instituution, poliittisen puolueen tai ehdokkaan mainostamiseksi .
- Analysoi vaalikäyttäytyminen ja poimi seuraukset viestinnän ja poliittisen markkinoinnin hallinnasta .
- Tulkitse tärkeimpien kvalitatiivisten tutkimusmenetelmien (syvälliset haastattelut ja kohderyhmät) ja kvantitatiivisten (tutkimukset, kuvaileva, kaksimuuttuja- ja monivaihteleva analyysi) tulokset.
- Käytä parhaita työkaluja ja strategioita minkä tahansa toimielimen, poliittisen puolueen tai ehdokkaan imagon hallitsemiseksi sen maineen parantamiseksi.
- Hallitse kriisitilannetta ja reagoi siihen.
- Syvennä pehmeän vallan, globalisaation, verkkoaktivistien ja painostusryhmien käsitteitä.
- Tulkitse kunkin yleisimmän poliittisen viestintätilanteen erityispiirteet: lehdistötilaisuudet, puheenvuorot, haastattelut ja keskustelut ja käytä sopivimpia resursseja kussakin niistä.
- Järjestä ja hallinnoi tapahtumia sekä institutionaalisella, poliittisella että vaalialueella.
Yleiset tiedot
- Kesto: 1 lukuvuosi
- Henkilökohtaiset kokeet: jokaisen lukukauden lopussa
- ECTS-opintopisteet: 60
- Menetelmä: 100% verkkokoulutus
- Live-online-luokat
- Henkilökohtainen ohjaaja
metodologia
Live online -luokat
Tarjoamme opiskelijoille mahdollisuuden käydä päivittäin online-kursseilla. Näiden istuntojen aikana opiskelijat voivat olla vuorovaikutuksessa opettajan kanssa ja ratkaista kyselyt reaaliajassa jakamalla tietoja ja kokemuksia. Harjoittelurytmi mukautetaan mahdollisuuksien mukaan kunkin opiskelijaryhmän tarpeisiin. Ei käyminen live-luokassa ei tarkoita sen puuttumista. Kaikkia istuntoja voidaan tarkastella myöhässä niin monta kertaa kuin haluat. Näin ollen opiskelijoille, jotka eivät voi seurata luokkaa elävänä, ei aiheudu vahinkoa.
Didaktiset resurssit
UNIR virtuaalikampus tarjoaa laajan valikoiman sisältöä kunkin aiheen valmisteluun. Nämä materiaalit on järjestetty tavalla, joka helpottaa ketterää ja tehokasta oppimista. Tällä tavalla on mahdollista tutustua aiheisiin, jotka kehittävät ohjelman sisältöä, kunkin aiheen keskeisiä ideoita (aineen opettajien valmistelemia), täydentävää audiovisuaalista materiaalia, aktiviteetteja, lukemia ja arviointitestiä.
Lisäksi sinulla on pääsy tiettyjen aiheiden mestarikursseille ja voit osallistua foorumeille, keskusteluihin ja blogeihin, joissa olet vuorovaikutuksessa opettajien ja kollegoiden kanssa, laajentamalla tietosi ja ratkaisemalla mahdollisia epäilyksiä.
Henkilökohtainen ohjaaja
UNIR : ssä jokaisella opiskelijalla on henkilökohtainen ohjaaja ensimmäisestä päivästä lähtien, joka on aina saatavilla puhelimitse tai sähköpostilla. Ohjaajan rooli on olennainen jokaisen opiskelijan liikeradalla, koska se on suurin yhteys yliopistoon ja sen lähtökohtaan koulutusprosessin aikana.
Ohjaajat tarjoavat henkilökohtaista huomiota tarkkailemalla jatkuvasti jokaista opiskelijaa.
- Ratkaise epäilyjä akateemisista menettelyistä, menettelyistä tai erityisiä epäilyjä aiheista.
- Auttaa opiskelujen suunnittelussa ajankäytön hyödyntämiseksi paremmin.
- Suosittele alustan didaktisia resursseja kussakin tapauksessa.
- Hän osallistuu opiskelijoiden opintoihin auttaakseen heitä läpäisemään kukin aihe.
Arviointijärjestelmä
Maisterissa saavutettujen tavoitteiden saavuttamisen tason arvioimiseksi on arvioitava tutkimuksen aikana hankitut pätevyydet. Oppimisen lopullinen arviointi suoritetaan ottamalla huomioon seuraavissa pisteissä saatu arvosana.
- Jatkuva arviointi (käytännön tapausten ratkaiseminen, osallistuminen foorumeihin, keskusteluihin ja muihin yhteistyökeinoihin sekä arviointitesti).
- Lopullinen kasvotusten tarkastelu.
- Pro gradu -tutkielma
Opetussuunnitelma
opetussuunnitelma
alkupuoliskolla
- Analyysi viestinnän ja poliittisen markkinoinnin toimijoista ja kontekstista (6 op)
- Viestinnän ja poliittisen markkinoinnin tutkimusmetodologiat (6 op)
- Politiikassa sovellettavat viestintä-, retoriikka- ja johtamistekniikat (6 op)
- Poliittiset markkinointityökalut (6 op)
- Instituutio- ja hallitusviestintä ja markkinointi (6 op)
toinen termi
- Poliittinen ja vaaliviestintä ja markkinointi (6 op)
- Viestinnän ja poliittisen markkinoinnin konsultointi (6 op)
- Ulkoiset harjoittelut (6 op)
- Diplomityö (12 op)
Galleria
Uramahdollisuudet
uranäkymät
Poliittisen viestinnän ja markkinoinnin maisterin tutkinto valmistaa sinua kehittämään uraasi:
- Tiedottaja
- Mediasuhteiden johtaja
- Henkilöstön päällikkö
- Kuva- ja viestintäkonsultti
- Poliittinen analyytikko
- Lehdistöpäällikkö
- Yleisen mielipiteen tutkimusanalyytikot
- Markkinoinnin ja poliittisen viestinnän konsultti
Seuraavilla ammattialoilla:
- Julkiset laitokset ja hallintoelimet, kuten kaupungintalot, julkiset yhtiöt, valtuustot, aluehallitukset, valtion laitokset
- Poliittiset puolueet ja muut järjestöt, erityisesti kansalaisjärjestöt tai ammattiliitot
- Konsultointi- ja poliittiset neuvontayritykset
- Poliittinen viestintä ja markkinointitoimistot
- Viestintäkaapit