Master of Arts korkeakouluhallinnossa ja johtamisessa
Royal Roads University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Victoria, Kanada
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
CAD 33 920 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Lukukustannukset ovat koko ohjelmalle: 31 976 dollaria (kansainväliset opiskelijat), 25 265 dollaria (kotimaiset opiskelijat).
Johdanto
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership on kaksivuotinen, 33-luotto-ohjelma, joka tarjoaa tutkinnon suorittaneille tarvittavat tiedot ja taidot tehokkaan johtajuuden tarjoamiseksi monimutkaisissa ja muuttuvissa korkeakouluympäristöissä. Tämä ohjelma on tarkoitettu korkeakoulujen ylläpitäjille ja johtajille, jotka haluavat edistää ymmärrystään ja soveltamista järjestelmällisestä ajattelusta, johtamisen teoriasta, korkeakoulutuksen kirjallisuudesta ja tutkimuksesta, kriittisestä ajattelusta, strategisesta suunnittelusta ja johtavasta mielekkäästä muutoksesta.
Ohjelman kuvaus
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) on kaksivuotinen, 33 opintopisteen ohjelma, joka tarjoaa sinulle tarvittavat tiedot ja taidot tehokkaan johtajuuden tarjoamiseksi monimutkaisissa ja muuttuvissa korkeakouluympäristöissä. Tämä ohjelma valmistaa sinut kehittämään taitoja, joita tarvitaan yhteistyöhön, järjestelmän näkökulman organisaatioon, kestävien suhteiden ja kumppanuuksien luomiseen, todisteisiin perustuvien päätösten tekemiseen, kriittiseen ajatteluun, strategiseen suunnitteluun ja mielekkäiden muutosten johtamiseen.
Suunniteltu yhteistyössä alan nykyisten johtajien kanssa, MAHEAL-ohjelma antaa ammattilaisille mahdollisuuden:
- Tutkia teorian ja käytännön suhdetta korkeakouluympäristöissä;
- Hanki tiedot, taidot ja ajattelutavat, joiden on oltava tehokkaita omassa keskiasteen jälkeisessä työympäristössään;
- Saada parempi käsitys korkeakoulujen ylläpitäjien kohtaamista ongelmista ja niiden hallitsemisesta ja ratkaisemisesta; ja
- Paranna heidän kykyään arvioida kriittisesti tutkimuksen edistymistä korkeakoulujen johtamisen alalla ja soveltaa tätä tietoa käytäntöön.
Tämän ohjelman avulla voit mukauttaa oppimistasi valitsemalla kaksi erikoistumisvaihtoehtoa, erikoistuminen kansainvälisen koulutuksen liiketoiminnan kehittämiseen tai erikoistuminen korkeakoulujen johtamiseen ja valitsemalla kahdesta ohjelman valmistumisvaihtoehdosta, mukaan lukien tutkimuspaperi (toissijainen tutkimus) tai opinnäytetyö (primaaritutkimus).
Erikoistumisvaihtoehdot:
- Liiketoiminnan kehittäminen kansainvälisessä koulutuksessa - Ihanteellinen niille opiskelijoille, jotka haluavat keskittyä johtamiseen kansainvälisessä koulutuksessa.
- Systeemijohtaminen korkeakouluopetuksessa - Ihanteellinen opiskelijoille, jotka haluavat oppia syvällisesti järjestelmää ajattelevan mielekkään muutoksen luomiseksi
Kenelle se on tarkoitettu
MAHEAL-ohjelma on suunniteltu nykyisille tai tuleville johtajille keskiasteen jälkeisissä koulutusympäristöissä, jotka haluavat laajentaa asiantuntemustaan ja hankkia uusia taitoja ja todistuksia korkeakoulujen hallinnon ja johtamisen alalta, etenemään tai suuntaamaan uraansa. Tämän ohjelman opiskelijoilta vaaditaan tausta korkeakoulutuksesta ja kokemuksesta, jotta he voisivat oppia lisää vierailemalla ohjelman pääsisivulla.
Hakijat, joilla ei ole virallista akateemista koulutusta pääsyä varten, voidaan arvioida sekä heidän muodollisen koulutuksensa että arkioppimisensa perusteella joustavan pääsypolitiikan mukaisesti . Käy ohjelman pääsisivulla saadaksesi lisätietoja.
tulokset
Valmistuneet kehittävät ymmärrystä koulutuksen parantamiseen liittyvistä käsitteistä ja tutkimuksista ja pystyvät käyttämään käytännön työkaluja ja strategioita ongelmien, haasteiden ja mahdollisuuksien tukemiseksi, jotka liittyvät opiskelijoiden saavutusten ja institutionaalisen kasvun tukemiseen.
Valmistuneet:
- Edistää yhteisten arvojen, vision, tehtävän ja tavoitteiden yhteistoiminnallista kehittämistä ja toteutusta kaikkien opiskelijoiden oppimisen ja saavuttamisen tukemiseksi.
- Ymmärtää ja käyttää muutos- ja parannusprosesseja opiskelijoiden oppimisen ja institutionaalisen kasvun tukemiseksi;
- Rakentaa positiivisia ja tehokkaita suhteita laitoksen ja laajemman yhteisön välillä;
- Integroida näyttöön perustuvat päätöksentekokäytännöt hallinnollisiin johtajakäytäntöihin kasvun ja parantamisen tukemiseksi.
- Osallistua tarkoituksenmukaiseen itsearviointiin ja itsetietoisuuteen johtamisvalmiuksien, positiivisten suhteiden ja ammatillisten tavoitteiden parantamiseksi;
- Sovelletaan järjestelmien ajattelua strategisen suunnittelemaan ja hallitsemaan korkea-asteen oppilaitosympäristöä opiskelijoiden oppimisen tukemiseksi.
- Osallistua moitteettomaan taloussuunnitteluun / budjetointiin ja projektinhallintatapoihin organisaation tavoitteiden tukemiseksi;
- Edistetään ja ylläpidetään osallistavaa institutionaalista kulttuuria ja ilmapiiriä sekä opiskelijoiden oppimisen että tiedekunnan / henkilöstön ammatillisen kasvun tukemiseksi.
- Analysoida kriittisesti johtajan omaa organisatorista kontekstia, jossa tarkastellaan olemassa olevia kulttuurisia normeja, kansallisia / kansainvälisiä suuntauksia ja globaaleja näkökulmia;
- Toteutettava aitoja ja mielekkäitä strategioita, joilla varmistetaan ohjelman laatu; ja
- Johtaa yhteistoiminnallisia ja systemaattisia tutkimusprosesseja, jotka tukevat institutionaalista kasvua ja parannusta.
Toimitusmalli
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) on kaksivuotinen ohjelma, joka tarjotaan yhdistetyssä toimitusmallissa, joka yhdistää verkko-oppimisen yhteen pakolliseen kahden viikon kampusalueen residenssiin ja toiseen pääkivestä valmistuvaan miniresidenssiin. valmistunut kampuksella tai verkossa. Tämä yhdistetty toimitus on suunniteltu antamaan sinulle mahdollisuuden soveltaa opit kursseillasi jatkaessasi kokopäiväistä työskentelyä.
Asuinpaikka
Residenssi on huolellisesti suunniteltu intensiivisen akateemisen tutkimuksen jakso, jossa opiskelijat suorittavat kaksi kurssia - HEAL 501: Leading and Learning in Higher Education ja HEAL 510: Approaches to Educational Research in Higher Education.
Opetus- ja opiskeluaikataulu residenssin aikana on suunniteltu optimoimaan ohjaajien kasvokkain pääsy, kehittämään verkostoja muiden opiskelijoiden kanssa ja pääsemään yliopiston palveluihin, jotka tukevat oppimistasi kahden opintovuoden aikana. Tyypillinen päivittäinen aikataulu on klo 8–17. Tiimikokoukset, kotitehtävät ja lukemat tehdään näiden aikojen ulkopuolella.
Verkko-oppiminen
Verkkokurssit toimitetaan liikaa käyttämällä Internet-pohjaista Moodle-alustaa. Loput kohorttisi tukee sinua aktiivisesti yksittäisissä ja tiimipohjaisissa aktiviteeteissa, projekteissa ja tehtävissä, joiden avulla voit soveltaa oppimiasi omaan ammatilliseen kontekstiin samalla kun suoritat jokaista kurssia.
Jokainen 3-luottoinen kurssi vaatii noin 100 tunnin vaivaa. Tämä vaihtelee opiskelijakohtaisesti ja on helpompaa, kun opiskelijat tutustuvat Royal Roads University online-oppimistekniikoihin ja oppivat työskentelemään tehokkaasti tiimin jäsenten kanssa virtuaalisessa ympäristössä. Opiskelijoiden on osallistuttava säännöllisesti kurssin sisältöön ja osallistuttava akateemisesti kohortin oppimisen parantamiseen blogi- / foorumiviestien, keskusteluaiheiden sekä vaadittujen kurssitoimien ja tehtävien avulla.
Ennen ohjelman aloittamista sinut ilmoittautuu kahden viikon pituiseen noncredit-istuntoon (LINK), jonka tarkoituksena on esitellä sinulle verkko-oppimisympäristömme, asiaankuuluvat akateemiset käytännöt ja menettelytavat sekä vastata kysymyksiisi tai huolenaiheisiisi.
Pääsyvaatimukset
Hakemukset arvioidaan integroidulla ja yhdistetyllä akateemisten todistusten, työkokemuksen ja henkilökohtaisen kokemuksen tarkastelulla; tarkastelun kokonaisvaltaisen luonteen vuoksi kaikki hakemukset arvioidaan tapauskohtaisesti.
Normaali pääsy
- Nelivuotinen (tai vastaava) perustutkinto tunnustetusta toisen asteen oppilaitoksesta.
- Vähintään kolmen vuoden ajan asianmukainen, palkattu työkokemus tunnustetuissa korkeakouluissa (ts. Julkisissa tai akkreditoiduissa korkeakouluissa, yliopistoissa, monitekniikoissa tai virallisia korkea-asteen ohjelmia tarjoavissa oppilaitoksissa), mukaan lukien jonkin verran johtamiskokemusta
Kehittyvät johtajat, joilla on alle kolmen vuoden johtamiskokemus *, mutta jotka ovat olleet viime aikoina johtotehtävissä tai henkilöiden johtotehtävissä vähintään kaksi vuotta, osoittavat poikkeuksellista johtajuuspotentiaalia ammatillisten ja elämänkokemustensa kautta, valmistautuvat uusiin johtotehtäviin, ja muutoin täyttävät vakiomaiset valintaperusteet, kannustetaan hakemaan.
Joustava pääsy
- Joustavaan pääsyyn hakijat tarvitsevat yleensä vähintään seitsemän vuoden työkokemuksen korkeakouluissa (eli julkisissa tai akkreditoiduissa korkeakouluissa, yliopistoissa, poly-tekniikoissa tai virallisia korkea-asteen ohjelmia tarjoavissa oppilaitoksissa), mukaan lukien vähintään 3 vuotta vuosien kokemus johtamisesta *.
* Johtamiskokemus voi sisältää yhden tai useamman seuraavista:
- Roolit, joissa neuvotelt, neuvottelet tai hallitset erilaisia sidosryhmiä suhteiden kautta monimutkaisessa ympäristössä
- Roolit, joissa ohjaat muita kohti yhteisiä tavoitteita ja tuloksia
- Roolit, joissa voit vaikuttaa, organisoida ja koordinoida ihmisryhmiä
- Johtajuusroolit vapaaehtoisjärjestöissä
- Viralliset organisaation johtajuusroolit, joissa ohjaat suoraan henkilöstöä tai suoritat suorituskykyyn suuntautuvaa työtä yksilöiden, ryhmien tai ryhmien kanssa
- Haastavan (itselle tai muille) elämänkokemuksen voittaminen, joka liittyi monimutkaisten järjestelmien navigointiin ja johti positiiviseen muutokseen yksilön ulkopuolella
Englannin kielen taito
Jos englanti ei ole ensisijainen kieli, tutustu englanninkielisiin vaatimuksiimme .
Lisäsuositukset
- Hakemukset arvioidaan integroidulla ja yhdistetyllä akateemisten todistusten, työkokemuksen ja henkilökohtaisen kokemuksen tarkastelulla; tarkastelun kokonaisvaltaisen luonteen vuoksi kaikki hakemukset arvioidaan tapauskohtaisesti.
- Varmista, että osoitat johtamiskokemuksesi yksityiskohtaisessa ansioluettelossasi, ja ilmoita selvästi, kuinka vuosien kokemuksesi täyttää vakio- tai joustava pääsyvaatimukset.
Työpaikat
Master of Arts in Higher Education and Administration Leadership -ohjelma on suunniteltu johtamisen ja hallinnon jatkuvaan kehittämiseen korkeakoulusektorilla johtaakseen oppilaitoksia tehokkaasti edelleen monimutkaisissa ja globaaleissa työ- ja oppimisympäristöissä.
Tyypit korkeakouluista, hallituksista ja kansalaisjärjestöistä, joissa MAHEAL-opiskelijat työskentelevät tai haluavat työskennellä, ovat, eikä niitä voida rajoittaa seuraaviin:
- Yliopistot (yksityiset ja julkiset)
- Korkeakoulut (yksityiset ja julkiset)
- Maakunnan korkeakouluopetuksen ministeriöt
- Kanadan joukot - koulutuksen kehittäminen
- Korkeakoulututkimusvirastot
- Korkeakoulutuksen konsulttiyritykset
- Kansainväliset koulutuskumppanitoimistot
- Korkeakoulujärjestöt (kotimaiset ja kansainväliset)
Ohjelma edistää opiskelijoiden tietämystä ja taitoja varustaakseen heidät johtotehtäviin, joita yleensä pidetään korkeakoulutussektorilla. Korkeakoulutuksessa yleisesti löydettyihin johtotehtäviin, jotka ovat yhdenmukaisia korkeakoulutuksen ja hallinnon johtamisohjelman maisterin kanssa, sisältyvät muun muassa seuraavat:
AVP / johtaja / johtaja tai koordinaattori Tehtävät:
- Opiskelijapalvelut ja -asiat
- Asuinympäristö
- Ilmoittautumispalvelut
- Markkinointi ja viestintä
- Kirjaajan toimisto
- Rahoittaa
Tai
- Yliopiston tai yliopiston laitoksen johtajat / tuolit
- Hallituksen yhteyshenkilö / projektinhallinta korkeakoulutuksen kanssa
- Kansainvälisen koulutusviraston johtajat / johtajat
Kurssit
- ITAI: Johdatus tieteelliseen koskemattomuuteen
- LRNTLNK: Linkki
- HEAL501: Korkeakoulujen johtaminen muutoksen aikoina
- HEAL510: Lähestymistapoja korkeakouluopetukseen
- HEAL520: maailmanlaajuiset ja kansalliset näkymät korkea-asteen koulutuksesta
- HEAL525: Kansainväliset näkemykset kansainvälisestä koulutuksesta
- HEAL530: johtava koulutusmuutos korkeakouluympäristöissä
- HEAL535: Viestintä ja organisatorinen kulttuuri globalisoituneessa maailmassa
- HEAL540: Uudet mallit institutionaaliselle elinkelpoisuudelle
- HEAL545: Kansainvälisen koulutuksen liiketoiminta
- HEAL550: Ajattelujärjestelmät ja strateginen suunnittelu korkeakouluopetuksessa
- HEAL560: Laatu, vastuullisuus ja koulutustehokkuus
- HEAL570: Leveraging-tekniikka korkeakouluympäristöissä
- LRNT506: Ehdotusten kehittäminen kasvatustutkimukseen
- HEAL610: Tutkimusasiakirja: Yhteistyöhankkeiden johtaminen ja ylläpitäminen
- LRNT600: Advanced Research: Opinnäytetyö
- LRNT690: Opinnäytetyö
Taloudellinen tuki ja palkinnot
Financial Aid & Awards -tiimi tarjoaa täällä tietoa ja tukea erilaisista rahoituslähteistä ja palkintomahdollisuuksista, aloittaen videosta, joka esittelee kattavat tiedot, jotka löydät tältä verkkosivustolta ja blogistamme.
Katso yhteenveto valtion avustusohjelmista COVID-19-kriisistä kärsiville. Lisätietoja ...
Taloudellinen suunnittelu on tärkeä osa varhaisen koulutussuunnittelua. Tarkista rahoitusmahdollisuudet hyvissä ajoin ennen kuin ohjelmasi alkaa auttaa rakentamaan kohtuullisen budjetin.
lainat
Tutustu erilaisiin käytettävissä oleviin lainoihin opintojesi rahoittamiseksi. Lisätietoja ...
Palkinnot
Tutustu moniin kilpailukykyisesti myönnettyihin apurahoihin, palkintoihin ja apurahoihin, joita RRU ja muut rahoitusvirastot tarjoavat. Lisätietoja ...
Tutkimusapurahat
RRU hallinnoi tiettyjen rahoitusvirastojen apurahahallintoa. Nämä ovat joitain merkittävämpiä palkintoja. Lisätietoja ...
Muu rahoitus
Löydä vaihtoehtoisia rahoitusmahdollisuuksia, kuten Highbred Points. Lisätietoja ...
Opetussuunnitelma
Ohjelman kuvaus
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) on kaksivuotinen, 33 opintopisteen ohjelma, joka antaa sinulle tarvittavat tiedot ja taidot tehokkaan johtajuuden tarjoamiseen monimutkaisissa ja muuttuvissa korkeakoulutusympäristöissä. Tämä ohjelma valmistelee sinua kehittämään taitoja, joita tarvitaan yhteistyöhön, ottamaan järjestelmänäkemyksen organisaatiostaan, rakentamaan kestäviä suhteita ja kumppanuuksia, tekemään näyttöön perustuvia päätöksiä, ajattelemaan kriittisesti, suunnittelemaan strategisesti ja johtamaan mielekästä koulutusmuutosta.
MAHEAL-ohjelma, joka on suunniteltu yhteistyössä alan nykyisten johtajien kanssa, antaa ammattilaisille mahdollisuuden:
- Tutkia teorian ja käytännön suhdetta korkeakouluympäristöissä;
- Hanki tiedot, taidot ja ajattelutavat, joita he tarvitsevat ollakseen tehokkaita omassa toisen asteen jälkeisessä työympäristössään;
- Ymmärrä paremmin korkeakoulujen hallintovirkamiesten kohtaamia ongelmia ja niiden hallintaa ja ratkaisemista; ja
- Parantaa heidän kykyään arvioida kriittisesti tutkimuksen edistymistä korkeakoulujen johtajuuden alalla ja soveltaa tätä tietoa käytäntöön.
Tämän ohjelman avulla voit räätälöidä oppimistasi valitsemalla kahdesta erikoistumisvaihtoehdosta, erikoistumisen kansainvälisen koulutuksen liiketoiminnan kehittämiseen tai erikoistumisen korkeakoulujen järjestelmäjohtajuuteen ja valitsemalla kahdesta ohjelman suorittamisvaihtoehdosta, mukaan lukien tutkimuspaperi (toissijainen tutkimus) tai opinnäytetyö (perustutkimus).
Erikoistumisvaihtoehdot:
- Liiketoiminnan kehittäminen kansainvälisessä koulutuksessa – Ihanteellinen niille opiskelijoille, jotka haluavat keskittyä johtajuuteen kansainvälisessä koulutusympäristössä.
- Systems Leadership korkea-asteen koulutuksessa - Ihanteellinen opiskelijoille, jotka haluavat hankkia syvän ymmärryksen järjestelmäajattelusta luodakseen mielekästä koulutusmuutosta
Kenelle se on tarkoitettu
MAHEAL-ohjelma on suunniteltu nykyisille tai pyrkiville johtajille keskiasteen jälkeisissä koulutusympäristöissä, jotka haluavat laajentaa asiantuntemustaan ja hankkia uusia taitoja ja pätevyyttä korkeakouluhallinnon ja johtajuuden alalla edistääkseen tai suunnatakseen uudelleen uraansa. Tämän ohjelman opiskelijoilta vaaditaan korkea-asteen koulutustaustaa ja kokemusta. Saat lisätietoja vierailemalla ohjelman sisäänpääsysivulla.
Hakijoita, joilla ei ole muodollista akateemista koulutusta pääsykelpoisuuteen, voidaan arvioida sekä heidän muodollisen koulutuksensa että arkioppimisen perusteella joustavan pääsypolitiikan mukaisesti. Katso lisätietoja ohjelman sisäänpääsysivulta.
Tulokset
Valmistuneet kehittävät ymmärrystä koulutuksen parantamisen käsitteistä ja tutkimuksesta sekä osaa soveltaa käytännön työkaluja ja strategioita käsitelläkseen kysymyksiä, haasteita ja mahdollisuuksia, jotka liittyvät opiskelijoiden menestymisen ja instituutioiden kasvun tukemiseen.
Valmistuneet:
- Edistää yhteisten arvojen, vision, mission ja tavoitteiden yhteistä kehittämistä ja toteuttamista kaikkien opiskelijoiden oppimisen ja menestymisen tukemiseksi;
- Ymmärtää ja käyttää muutos- ja parannusprosesseja tukemaan opiskelijoiden oppimista ja oppilaitosten kasvua;
- Rakenna myönteisiä ja tehokkaita suhteita laitoksen ja suuremman yhteisön välille;
- Integroi näyttöön perustuvat päätöksentekomenetelmät hallinnollisiin johtamiskäytäntöihin kasvun ja parantamisen tukemiseksi;
- Osallistu mielekkääseen itsearviointiin ja itsetietoisuuteen parantaaksesi johtamistaitoja, myönteisiä ihmissuhteita ja ammatillisia tavoitteita;
- Sovella systeemiajattelua korkeakoulun oppilaitosympäristön strategiseen suunnitteluun ja hallintaan tukemaan opiskelijan oppimista;
- Harjoittele järkevää taloussuunnittelua/budjetointia ja projektinhallintakäytäntöjä organisaation tavoitteiden tukemiseksi;
- Edistää ja ylläpitää osallistavaa institutionaalista kulttuuria ja ilmapiiriä sekä opiskelijoiden oppimisen että tiedekunnan/henkilökunnan ammatillisen kasvun tukemiseksi;
- Analysoi kriittisesti johtajan omaa organisaatiokontekstia ottaen huomioon olemassa olevat kulttuuriset normit, kansalliset/kansainväliset trendit ja globaalit näkökulmat;
- Toteuttaa aitoja ja mielekkäitä strategioita ohjelman laadun varmistamiseksi; ja
- Johda yhteistyöhön perustuvia ja järjestelmällisiä tiedusteluprosesseja, jotka tukevat institutionaalista kasvua ja parantamista.
Toimitusmalli
Master of Arts in Higher Education Administration and Leadership (MAHEAL) on kaksivuotinen ohjelma, joka tarjotaan sekoitettuna toimitusmallina, joka yhdistää verkko-oppimisen yhteen pakolliseen kahden viikon kampuksella residenssiin ja toiseen miniresidenssiin, joka voidaan suorittaa. suoritettu kampuksella tai verkossa. Tämä yhdistetty toimitus on suunniteltu antamaan sinulle mahdollisuuden soveltaa oppimaasi kursseilla samalla, kun jatkat kokopäivätyötä.
Residenssi
Residenssi on huolellisesti suunniteltu intensiivisen akateemisen opiskelun jakso, jossa opiskelijat suorittavat kaksi kurssia - HEAL 501: Leading and Learning in Higher Education ja HEAL 510: Approaches to Educational Research in Higher Education.
Opetus- ja opiskeluaikataulu residenssissä on suunniteltu optimoimaan kasvokkain saaminen ohjaajiin, verkostoituminen opiskelutovereiden kanssa sekä pääsy yliopiston palveluihin, jotka tukevat oppimistasi kahden opiskeluvuoden aikana. Tyypillinen päiväohjelma on klo 8-17 Ryhmäkokoukset, läksyt ja luennot tehdään näiden aikojen ulkopuolella.
Verkko-oppiminen
Verkko-oppimiskurssit toimitetaan yli Internet-pohjaisen Moodle-alustamme kautta. Muun kohorttisi tukemana olet aktiivisesti mukana yksilö- ja ryhmäpohjaisissa toimissa, projekteissa ja tehtävissä, joiden avulla voit soveltaa oppimaasi omaan ammatilliseen kontekstiisi kunkin kurssin aikana.
Jokainen 3 opintopisteen kurssi vaatisi noin 100 tunnin vaivaa. Tämä vaihtelee opiskelijakohtaisesti ja helpottuu, kun opiskelijat tutustuvat palvelun Royal Roads University verkko-oppimistekniikoihin ja oppivat työskentelemään tehokkaasti tiimin jäsenten kanssa virtuaalisessa ympäristössä. Opiskelijoiden on osallistuttava säännöllisesti kurssin sisältöön ja osallistuttava akateemisesti kohorttioppimisen parantamiseen blogi-/foorumiviestien, keskusteluaiheiden ja vaadittujen kurssitoimintojen ja tehtävien avulla.
Ennen ohjelman aloittamista sinut rekisteröidään kahden viikon noncredit-istuntoon (LINK), jonka tarkoituksena on esitellä sinulle verkko-oppimisympäristömme, asiaankuuluvat akateemiset käytännöt ja menettelyt sekä vastata kysymyksiisi tai huolenaiheisiisi.
Kurssit
- ITAI: Johdatus akateemiseen rehellisyyteen
- LRNTLNK: Linkki
- HEAL501: Korkeakoulujen johtajuus muutosten aikoina
- HEAL510: Lähestymistapoja korkeakoulutuksen kasvatustutkimukseen
- HEAL520: Globaalit ja kansalliset näkökulmat korkeakoulutukseen
- HEAL525: Globaalit näkökulmat kansainväliseen koulutukseen
- HEAL530: Johtava koulutusmuutos korkeakouluympäristöissä
- HEAL535: Viestintä ja organisaatiokulttuuri globalisoituneessa maailmassa
- HEAL540: Uudet mallit instituutioiden elinkelpoisuuteen
- HEAL545: Kansainvälisen koulutuksen liiketoiminta
- HEAL550: Järjestelmäajattelu ja strateginen suunnittelu korkea-asteen koulutuksessa
- HEAL560: Laatu, vastuullisuus ja koulutuksen tehokkuus
- HEAL570: Teknologian hyödyntäminen korkeakouluympäristöissä
- LRNT506: Koulutustutkimuksen ehdotusten kehittäminen
- HEAL610: Tutkimuspaperi: Yhteistyöprosessien johtaminen ja ylläpitäminen
- LRNT600: Kehittynyt tutkimus: Opinnäytetyöehdotus
- LRNT690: Opinnäytetyö
Pääsymaksut
Galleria
Apurahat ja rahoitus
Taloudellinen apu ja palkinnot
Financial Aid & Awards -tiimi on täällä tarjotakseen tietoa ja tukea erilaisista rahoituslähteistä ja palkintomahdollisuuksista alkaen videosta, joka esittelee kattavat tiedot, jotka löydät tältä verkkosivustolta ja blogistamme.
Katso yhteenveto hallituksen avustusohjelmista COVID-19-kriisistä kärsiville.
Taloussuunnittelu on tärkeä osa varhaiskasvatussuunnittelua. Tarkista rahoitusmahdollisuudet hyvissä ajoin ennen ohjelman aloittamista, jotta voit rakentaa kohtuullisen budjetin.
Lainat
Tutustu erilaisiin lainoihin, jotka ovat saatavilla opintojen rahoittamiseksi.
Palkinnot
Tutustu erilaisiin kilpailullisesti myönnettyihin stipendeihin, palkintoihin ja apurahoihin, jotka ovat saatavilla RRU:lta ja muilta rahoitustoimistoilta.
Tutkimusapurahat
RRU hoitaa valittujen rahoittajien apurahojen hallintoa. Nämä ovat joitain merkittävimmistä palkinnoista.
Muu rahoitus
Löydä vaihtoehtoiset rahoitusmahdollisuudet, kuten Highbred Points.
Uramahdollisuudet
Master of Arts in Higher Education and Administration Leadership -ohjelma on suunniteltu johtajuuden ja hallinnon jatkuvaan kehittämiseen korkeakoulusektorilla, jotta voidaan tehokkaasti johtaa oppilaitoksia edelleen monimutkaisissa ja globaaleissa työ- ja oppimisympäristöissä.
Korkeakoulujen, valtion ja kansalaisjärjestöjen tyyppejä, joissa MAHEAL-opiskelijat työskentelevät tällä hetkellä tai haluavat työskennellä, ovat seuraavat, eivätkä ne välttämättä rajoitu seuraaviin:
- Yliopistot (yksityiset ja julkiset)
- Korkeakoulut (yksityiset ja julkiset)
- Maakunnalliset edistyneen koulutuksen ministeriöt
- Kanadan joukot - koulutuksen kehittäminen
- Korkeakoulujen tutkimuslaitokset
- Korkea-asteen koulutuksen konsultointiyritykset
- Kansainväliset koulutuskumppanitoimistot
- Korkeakoulujen (kotimaiset ja kansainväliset) yhdistykset
Ohjelma edistää opiskelijoiden tietoja ja taitoja varustaakseen heidät korkeakoulusektorilla yleisesti pidettäviin johtotehtäviin. Korkeakoulutuksessa yleisesti esiintyviä johtotehtäviä, jotka ovat yhdenmukaisia korkeakoulutuksen ja hallinnon johtamisohjelman maisteriohjelman kanssa, ovat muun muassa seuraavat:
AVP/johtaja/johtaja tai koordinaattorin tehtävät:
- Opiskelijapalvelut ja -asiat
- Residenssi Elämä
- Ilmoittautumispalvelut
- Markkinointi ja viestintä
- Kirjaajan toimisto
- Rahoitus
Tai
- Korkeakoulujen tai yliopistojen osastojen johtajat / tuolit
- Hallituksen yhteys/projektinhallinta korkea-asteen koulutuksen kanssa
- Kansainvälisen koulutusviraston johtajat/johtajat
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.