Online -mestari markkinoinnissa
Universidad Ítaca
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Mexico City, Meksiko
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* verkko -ohjelmissa tutkinto on ilmainen
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Opiskele markkinoinnin maisteria verkossa ja ryhdy asiantuntijaksi, joka vastaa kansallisten ja kansainvälisten markkinointistrategioiden luomisesta, jolla on tietoa BTL: stä ja ATL: stä, menestyvien tavaroiden ja palvelujen suunnittelusta.
sertifiointi
Ohjelma sisältää valitsemasi sertifikaatin.
rekisteröinti
RVOE 20081621
kesto
6 lukukautta.
Aloituspäivämäärä
365 päivää vuodessa.
kustannukset
Tarjoamme sinulle parhaan sijoitussuunnitelman ilmoittautumiseen ja opetukseen.
Opetussuunnitelma
- Tutkimusmetodologia
- markkinointi
- Markkinointiin sovellettavat tilastot
- Informatiikkaa sovelletaan markkinointiin
- Markkinoinnin rahoitus
- Markkinatutkimus
- Kuluttajien käyttäytyminen
- Tuote - hinta
- Jakelu ja logistiikka
-
- Benchmarking ja CRM
- Myynnin hallinto
- Viestintä ja markkinointi
- Strateginen markkinoinnin suunnittelu
- Sosiaalinen ja palvelumarkkinointi
- Kansainvälinen markkinointi
- Verkkokauppa
- Markkinointisuunnitelma
- Opinnäytetyöseminaari
Ohjelman tulos
Markkinoinnin maisterin tutkinnon suorittaneilla on laajat teoreettiset ja käytännön tiedot, joiden avulla he voivat toimia markkinoinnin alalla. Se soveltaa teknis-metodologisia työkaluja, joiden avulla se voi olla edelläkävijä kuluttajien tarpeiden ja toiveiden herättämisessä, yhteiskunnan tarvitsemien tavaroiden ja palveluiden määrittelemisessä ja suunnittelussa aina jälkimyyntiin tai asiakaspalveluun saakka, saavuttaen tavoitteensa ja sosiaaliseen, organisatoriseen ja inhimilliseen kasvuun korkealla eettisellä tajulla.
taidot
- Osallistua organisaation strategiseen päätöksentekoon.
- Kehitä ja tuo markkinoille uusia tuotteita.
- Suunnittele, toteuta ja analysoi markkinatutkimusta.
- Epävarmuuden kohtaaminen liiketoiminnassa.
- Sinulla on kyky työskennellä monikulttuurisissa projekteissa.
- Luo vaihtoehtoisia ratkaisuja tietyissä tilanteissa.
- Hyödynnä teknologian kehitystä yrityksen markkinointitarpeiden hyväksi.
- Luo jakelustrategioita kansallisesti ja kansainvälisesti organisaation erityistarpeiden mukaan.
- Kehitä markkinoinnin eri osa-alueita.
- Ymmärrä organisaation markkinoinnin tarpeet.
- Suunnittele markkinoinnin tavoitteet minkä tahansa organisaation tavoitteiden ja tavoitteiden perusteella.
- Tunnista mahdollisuudet, uhat ja muutokset yrityksen kilpailuympäristössä.
- Kehitä viestintäkampanjoita, jotka perustuvat yrityksen tuotteeseen, budjettiin ja tarpeisiin.
- Ohjaa yrityksen strategiaa mahdollisten skenaarioiden perusteella.
- Tunnista kannattavat markkinaraot.
- Astu ulkomaisille markkinoille.
- Käytä tarvittavia strategioita markkinointimixin elementtien oikeaan kehittämiseen.
Uramahdollisuudet
- Community Manager
- Markkinatutkimus
- Brändin hallinta
- Digitaalinen markkinointi
- Markkina-analyysi
- mainonta
- Tuotejohtaja