Psykopedagogiikan maisterin tutkinto
UNIR
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Logroño, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Hanki virallinen tutkinto Master of Online Psychopedagogy UNIR UNIR: UNIR
UNIR Master in Online Psychopedagogy kääntää sinut asiantuntijana neuvonantaja inhimilliseen oppimiseen . Voit rikastuttaa urasi virallisella koulutuksella, joka lisää työvoiman kysyntää , keskittyen ongelmiin, jotka estävät lasten ja nuorten kasvatuksen etenemisen tai ammatillisen kehityksen kautta.
Laajenna tietosi käytännön maisterin suoralla sovelluksella luokkahuoneessa. Yli 20 000 opiskelijaa on jo koulutettu kanssamme
Vahva käytännöllinen suuntautuminen tämän virallisen psykopedagogiikan päällikön ohjelmassa on suunniteltu siten, että voit heti soveltaa kaikkea oppimäärää luokkahuoneessa yhdessä uusimpien psykopedagogisten työkalujen kanssa.
Päällikön 10. painos
Tämän Master in Psychopedagogy kanssa 100% online opetus , opit vastaamaan menestyksekkäästi akateeminen oppiminen ja koulutus kaikilla elämänaloilla ja vaiheissa. Sinulla on mahdollisuus kehittää ohjelmia optimoimaan henkilökohtaisen ja sosiaalisen resurssit, jotka liittyvät kunkin oppimisen saavuttamiseen.
8 kymmenestä opiskelijasta kertoo, että UNIR: n UNIR on parantanut ammattimaisesti
* GAD3-konsultin (kesäkuu 2017)
Luku psicopedagogo on tullut keskeinen osa tukea koulutusjärjestelmään sekä olennaisena tuen lähde ja henkilökohtaiseen ja sosiaaliseen kehitykseen niillä, joilla on pysyvä tai tilapäinen tarpeita sosiaali- ja yhteisön tasolla, työvoiman sopeutumista tai kehitystä hänen ammattiuransa. Tästä syystä etäpsykologian opiskeluun pystyt ottamaan huomioon uudet haasteet sekä koulutustasolla että yhteiskunnassa yleensä.
Yleistä tietoa
- Laajuus: 60 op
- Kesto: 1 lukuvuosi
- Menetelmä: Kauko, 100% verkossa
- Kokeet: Osallistuminen jokaisen lukukauden lopussa
- Käytännöt: Pakolliset käytännöt, joilla voidaan validoida ammattikokemuksella
- Tohtorintutkinto: Tämä virallinen tutkintotodistus mahdollistaa virallisen tohtoriohjelman sisällyttämisen
metodologia
UNIR tutkimusmenetelmä on joustava, yksilöllinen ja tehokas. Menetelmä perustuu online-suoraluokkiin ja henkilökohtaiseen opettajaan, joka tarjoaa parhaan koulutuksen.
UNIR pedagoginen malli on tehokas, koska se perustuu täysin online-metodologiaan, jotta jokainen opiskelija voi opiskella omaan tahtiinsa:
- Live online -luokat: Aamupäivällä ja iltapäivällä järjestetään luokkia, jotka järjestetään viikon jokaisena päivänä, joten voit osallistua luokkaan, kun se on sinulle parhaiten sopivaa.
- Online-luokat viivästyneinä: Jos et voinut osallistua luokkaan tai olet jättänyt kysymyksiä, voit käyttää kaikkia luokkasi viivästyneinä. Voit nähdä ne aina kun haluat ja niin monta kertaa kuin tarvitset.
- Henkilökohtainen ohjaaja: Ensimmäinen päivä, jolle annetaan henkilökohtainen ohjaaja. Sinun tulee olla yhteydessä häneen puhelimitse ja sähköpostilla. Hän tukee sinua päivittäin ja ratkaisee kaikki epäilykset, joita voi syntyä.
- Virtuaalikampus: Kaikki, mitä sinun tarvitsee opiskella UNIR on kampuksella: luokat, opettajat, luokkatoverit, kirjasto, opetusresurssit, aikataulut, keskustelu, foorumit ja paljon muuta.
- Opetusresurssit: Sinulla on pääsy eri oppimisresursseihin täydentävän lukemisen, kaavioiden ja keskeisten ideoiden, itsearviointitestin jne. Avulla.
Arviointijärjestelmä
Aiheet arvioidaan lopullisen fyysisen testin ja jatkuvan arvioinnin avulla.
- Loppututkinto henkilökohtaisesti (edustaa 60% palkkaluokasta): se on luonteeltaan perusluonteeltaan ja vain silloin, kun hyväksytyn palkkaluokan ylittyminen on mahdollista, voidaan pätevyys täydentää kussakin aihepiirissä määritellyillä jatkuvilla arviointimenettelyillä.
- Jatkuva arviointi (40% palkkaluokasta) sisältää seuraavat kriteerit:
- Opiskelijan osallistuminen: sitä arvioidaan käyttämään osallistumista virtuaalisiin kasvotusten kohtauksiin, foorumeihin ja opetusohjelmiin.
- Teokset, projektit ja tapaukset: tämä kriteeri arvioi toiminnot, jotka opiskelija lähettää virtuaalisen luokkahuoneen kautta, kuten teokset, projektit tai käytännön tapaukset.
- Itsearviointitesti: kunkin aiheen lopussa opiskelijat voivat suorittaa tämän tyyppisen testin, jonka avulla opettaja voi arvioida opiskelijan kiinnostusta aiheeseen.
- Final Master's Project: Final Master -projektin johtaja seuraa jatkuvaa seurantaa, joka lopulta antaa lopullisen hyväksynnän. Final Master -projektin puolustus on kasvotusten edessä. Lopullinen arviointi vastaa komission, joka koostuu kolmesta osaamisalueen professorista. Komissio arvioi hankkeen lisäksi myös suullisen puolustuksen. Se arvioidaan seuraavasti:
- Rakenne: Osallistu Final Master -projektin rakenteeseen ja organisaatioon: 20%.
- Näyttely ja puolustus: Arvioi näyttelyn selkeys sekä kirjoitus ja kyky synteesiin, analyysiin ja vastauksiin: 30%.
- Sisältö: Teoksen muisti ja kaikki muu tekninen dokumentaatio katsotaan viittaukseksi näyttelyn pätevyyden tarkistamiseen. Synteesin kykyä ja sen helppoa lukemista arvostetaan. Kirjallisen ja graafisen ilmaisun korjaus ja selkeys arvioidaan myös: 50%.
- Käytännöt: Jatkuvan arvioinnin suorittaminen toteutetaan samanaikaisesti sekä yrityksen että aiheen professorin määräämän ohjaajan toimesta. Lopullinen palkkaluokka saavutetaan seuraavien kriteerien perusteella:
- Ulkopuolisen ohjaajan arviointi: 40%.
- Harjoittelukertomus, jonka tutkinto ja korjata yliopiston professori: 60%.
Opetussuunnitelma
opetussuunnitelma
Ensimmäinen lukukausi * 30 op
- Arviointi, diagnoosi ja psykopedagoginen ohjaus
- Koulutuksen mittaaminen, tutkimus ja innovaatio
- Valinnaiset aineet matkasuunnitelmaa kohden (psykopedagogia)
* Kaksi reittiä valita yksi: koulun sivuliike tai sosiaali-ja työvoima-sivukonttori
Toinen lukukausi 30 op
- Ulkopuoliset harjoittelut
- Diplomityö
- Valinnaiset aineet (psykopedagogia)
Valinnaiset aiheet
- Varhainen huomio
- Terveyskasvatus ja sairaalapsykopedagogia
- Psykopedagoginen neuvonta perheille psykososiaalisissa riskitilanteissa
- Psykopedagoginen hoito vanhuksille
Galleria
Uramahdollisuudet
uramahdollisuuksia
Psykopedagogi voi kehittää toimintojaan useilla alueilla, niin koulutuksellisessa kuin sosiaalis-ammatillisessa kontekstissa.
Koulutusalalla:
- Yliopiston ohjauspalvelut tai psykopedagogiset neuvontaryhmät.
- Kielen, kulttuurienvälisyyden ja sosiaalisen yhteenkuuluvuuden neuvontaryhmät.
- Psykopedagogiset kabinetit, pedagogiset koordinointikomiteat ja ohjausosastot.
- Erityisopetuskoulut, lasten kehitys- ja varhaishoitokeskukset, näkö- ja kuulovammaisten koulutuskeskukset, vammaisten hoitokeskukset tai motorisiin ongelmiin erikoistuneet koulutuspalvelut.
- Yleisiin käyttäytymishäiriöihin ja käyttäytymishäiriöihin erikoistuneet ryhmät tai asuin- ja koulutustoimintakeskukset.
Sosiaali-työelämässä:
- Julkiset työvoimapalvelut, ammatilliset koulutuskeskukset ja koulutuskonsultit tai erityistyökeskukset.
- Tiedotus- ja ohjauspalvelut julkishallinnolle (talouden edistäminen, nuoriso, maahanmuutto).
- Työelämään integroitumisen tukipalvelut. Konsultointi- ja henkilöstöosastot tai liiketoimintaryhmät.
- Koulutukselliset ja sosiaaliset palvelut riippuvaisille tai säätiöille.
- Toimitus ja media.