Strategisen markkinoinnin johtamisen maisterin tutkinto
UNIR
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Logroño, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Ainoa virallinen päällikkö, joka sisältää liiketoiminnan päätöksenteon simulaattorin kaikissa aiheissa
UNIR virallinen strategisen markkinoinnin johtamisen UNIR vastaa yritysten markkinoinnin johtamisessa havaittuun tarpeeseen: he vaativat ammattilaisia, joilla on erityisiä taitoja ja kykyjä vastaamaan menestyksekkäästi globaalien yritysten haasteisiin.
Tämän UNIR saavutat strategisen vision liiketoimintapäätöksen simulaattorin avulla, jonka avulla voit uppoutua markkinointialueen neljän UNIR ammatilliseen todellisuuteen: myynti, markkinointi, kauppa ja viestintä.
Mestari edistää oppimisdynamiikkaa tapausmenetelmänä tiimityön ja uusien tekniikoiden käytön lisäksi. Lisäksi se on ainoa virallinen päällikkö, joka sisältää liiketoiminnan päätöksenteon simulaattorin kaikissa aiheissa.
tavoitteet
Tämän maisterin perustavoitteena on varmistaa, että opiskelija kykenee hankkimaan tietoja ja kehittämään yleisiä ja erityisiä taitoja markkinoinnin johtamisessa sekä tuotteiden ja tuotemerkkien hallinnassa ottamalla vastuun nopeasti muuttuvassa, monimutkaisessa, monikulttuurisessa ympäristössä ja globalisoitunut; ja eri aloilla.
Valmistuttuaan strategisen markkinoinnin johtamisen maisteriksi UNIR , voit:
- Ymmärtää markkinoiden ja ympäristöjen kehityksen perusperiaatteet.
- Tunnista tehokkaan päätöksenteon edellyttämät tietolähteet ja markkinointitutkimus.
- Valitse kullekin skenaarille sopivimmat markkinatietojen analysointitekniikat ja määritä lähteiden validiteettiparametrit ja tutkimuksen laatu.
- Laadi objektiiviset diagnoosit ja markkinoinnin toimintasuunnitelmat.
- Tee strategisia päätöksiä markkinoinnin perustekijöistä tuotteessa, tuotemerkissä, hinnoissa, viestintä- ja jakelukanavissa sekä markkinoinnin prosesseista ja organisaatiorakenteesta.
Yleiset tiedot
- Kesto: 1 lukuvuosi
- Henkilökohtaiset kokeet: jokaisen lukukauden lopussa
- ECTS-opintopisteet: 60
- Menetelmä: 100% verkkokoulutus
- Live-online-luokat
- Henkilökohtainen ohjaaja
metodologia
Live online -luokat
Tarjoamme opiskelijoille mahdollisuuden käydä päivittäin online-kursseilla. Näiden istuntojen aikana opiskelijat voivat olla vuorovaikutuksessa opettajan kanssa ja ratkaista kyselyt reaaliajassa jakamalla tietoja ja kokemuksia. Harjoittelurytmi mukautetaan mahdollisuuksien mukaan kunkin opiskelijaryhmän tarpeisiin. Ei käyminen live-luokassa ei tarkoita sen puuttumista. Kaikkia istuntoja voidaan tarkastella myöhässä niin monta kertaa kuin haluat. Näin ollen opiskelijoille, jotka eivät voi seurata luokkaa elävänä, ei aiheudu vahinkoa.
Didaktiset resurssit
UNIR virtuaalikampus tarjoaa laajan valikoiman sisältöä kunkin aiheen valmisteluun. Nämä materiaalit on järjestetty tavalla, joka helpottaa ketterää ja tehokasta oppimista. Tällä tavalla on mahdollista tutustua aiheisiin, jotka kehittävät ohjelman sisältöä, kunkin aiheen keskeisiä ideoita (aineen opettajien valmistelemia), täydentävää audiovisuaalista materiaalia, aktiviteetteja, lukemia ja arviointitestiä.
Lisäksi sinulla on pääsy tiettyjen aiheiden mestarikursseille ja voit osallistua foorumeille, keskusteluihin ja blogeihin, joissa olet vuorovaikutuksessa opettajien ja kollegoiden kanssa, laajentamalla tietosi ja ratkaisemalla mahdollisia epäilyksiä.
Henkilökohtainen ohjaaja
UNIR : ssä jokaisella opiskelijalla on henkilökohtainen ohjaaja ensimmäisestä päivästä lähtien, joka on aina saatavilla puhelimitse tai sähköpostilla. Ohjaajan rooli on olennainen jokaisen opiskelijan liikeradalla, koska se on suurin yhteys yliopistoon ja sen lähtökohtaan koulutusprosessin aikana.
Ohjaajat tarjoavat henkilökohtaista huomiota tarkkailemalla jatkuvasti jokaista opiskelijaa.
- Ratkaise epäilyjä akateemisista menettelyistä, menettelyistä tai erityisiä epäilyjä aiheista.
- Auttaa opiskelujen suunnittelussa ajankäytön hyödyntämiseksi paremmin.
- Suosittele alustan didaktisia resursseja kussakin tapauksessa.
- Hän osallistuu opiskelijoiden opintoihin auttaakseen heitä läpäisemään kukin aihe.
Arviointijärjestelmä
Maisterissa saavutettujen tavoitteiden saavuttamisen tason arvioimiseksi on arvioitava tutkimuksen aikana hankitut pätevyydet. Oppimisen lopullinen arviointi suoritetaan ottamalla huomioon seuraavissa pisteissä saatu arvosana.
- Jatkuva arviointi (käytännön tapausten ratkaiseminen, osallistuminen foorumeihin, keskusteluihin ja muihin yhteistyökeinoihin sekä arviointitesti).
- Lopullinen kasvotusten tarkastelu.
- Pro gradu -tutkielma
Opetussuunnitelma
opetussuunnitelma
alkupuoliskolla
- Strateginen markkinoinnin johtaminen (6 op)
- Markkinointitieto- ja tutkimusjärjestelmä (6 op)
- Strategiset ja johtamistaidot markkinoinnissa (6 op)
- Integroitu markkinointiviestinnän hallinta (6 op)
- Hinnoittelupäätökset ja kaupallisen johdon valvonta (6 op)
toinen termi
- Innovaatioita tuote- ja brändihallinnassa (6 op)
- Kanavan tuotehallinta ja yhteistyö (6 op)
- Ulkoiset harjoittelut (6 op)
- Lopullinen maisteriohjelma (12 op)
Galleria
Uramahdollisuudet
uramahdollisuuksia
UNIR :n strategisen markkinoinnin johtamisen yliopistollinen maisteri tarjoaa opiskelijoille lukuisia ammatillisia mahdollisuuksia päteviin ja vastuullisiin tehtäviin. Korostamme muun muassa:
- Markkinointijohtaja
- Digital Marketing Manager
- Kaupallinen johtaja
- Brand Manager
- tuotepäällikkö
- Luokka Manager
- Avainasiakaspäällikkö
- Kauppa-markkinointipäällikkö
- Mainosjohtaja
- Sosiaalisen median johtaja
- Strateginen suunnittelija
- Markkinointikonsultti
- Verkkokaupan johtaja
- Liikemiehet ja yrittäjät