close

Suodattimet

Katso tulokset

Tutustu Online Syventävät sertifikaattiohjelmat Muotialan johtaminenssa Euroopassa 2021

Advanced sertifikaatti on tutkinto, jota suorittavilla täytyy jo valmiiksi olla maisterin tutkinto. Sertifikaatti on loistava vaihtoehto kaikille, jotka haluavat oman alansa täydennyskoulutusta ja sen kautta ylennyksen tai enemmän vastuuta nykyisissä työtehtävissä. Muotinhallinnan ala sisältää muotiteollisuuden vähittäiskaupan ja markkinoinnin puolen, jossa keskitytään erityisesti so… Lue lisää

Advanced sertifikaatti on tutkinto, jota suorittavilla täytyy jo valmiiksi olla maisterin tutkinto. Sertifikaatti on loistava vaihtoehto kaikille, jotka haluavat oman alansa täydennyskoulutusta ja sen kautta ylennyksen tai enemmän vastuuta nykyisissä työtehtävissä.

Muotinhallinnan ala sisältää muotiteollisuuden vähittäiskaupan ja markkinoinnin puolen, jossa keskitytään erityisesti sosiaalisen median ja blogien uuteen markkinointiin. Tämän alan kursseja opettaa opiskelijoille muotialan yrityksiä.

Eurooppa on kuudenneksi suurin maanosa ja sisältää 47 maassa ja valikoituja riippuvuuksia, saaret ja alueet. Se rajoittuu Välimereen etelässä, Aasiassa itään, ja Atlantin valtameri lännessä.

Aloita tänään suosittuja Online Syventävät sertifikaatit Muotialan johtaminenssa Euroopassa 2021

Näytä vähemmän
Muita vaihtoehtoja tällä opintoalalla: 
format_list_bulleted Suodattimet
MIA Digital University
Barcelona, Espanja

Muoti- ja ylellisyystuoteteollisuus laajenee jatkuvasti. Tämä kasvu on tärkeä näkymä maailmantaloudelle, mutta samalla haastava ala niille, jotka haluavat olla osa tätä alaa. ... +

Muoti- ja ylellisyystuoteteollisuus laajenee jatkuvasti. Tämä kasvu on tärkeä näkymä maailmantaloudelle, mutta samalla haastava ala niille, jotka haluavat olla osa tätä alaa. Muodin ja ylellisyyden johtamisen ja markkinoinnin syventävä sertifikaattiohjelma tutkii muoti- ja ylellisyysteollisuuden kehitystä ja tarjoaa opiskelijoille tietoja ja taitoja, joita tarvitaan monenlaisiin uramahdollisuuksiin muoti-, markkinointi-, markkinointi- ja johtamisalalla. Ohjelma analysoi muodin ja luksusbrändin sijoittelua sekä vähittäiskaupan ja ostamisen dynamiikkaa ottaen huomioon kuluttajien kysyntään liittyvät nousevat trendit. Pääasiallisia tutkimusalueita ovat kuluttajakäyttäytymisen analyysi, ostokonseptit, liikkeenjohto ja strategiat globaalista näkökulmasta. -
Todistus syventävistä opinnoista
Täyspäiväinen
6 kuukautta
Englanti
Online
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä