close

Suodattimet

Katso tulokset

Vertaile Syventävät sertifikaattia Ylellisyysjohtaminenssa Online Syventävä sertifikaattiohjelma

Advanced -sertifikaatti on koulutusohjelma, jonka suorittaneet ammattilaiset hallitseavt yleensä koko joukon uusia taitoja ja voivat sen ansiosta saada ylennyksen tai muuten edetä urallaan. Sertifikaatin suorittaneiden uranäkymät ovat hyvin valoisia juuri koulutuksen kautta hankitun uuden osaamisen ansiosta. Luxury hallinnalla tarkoitetaan aluetta, joka keskittyy markkinointiin ja toiminnan Lu… Lue lisää

Advanced -sertifikaatti on koulutusohjelma, jonka suorittaneet ammattilaiset hallitseavt yleensä koko joukon uusia taitoja ja voivat sen ansiosta saada ylennyksen tai muuten edetä urallaan. Sertifikaatin suorittaneiden uranäkymät ovat hyvin valoisia juuri koulutuksen kautta hankitun uuden osaamisen ansiosta.

Luxury hallinnalla tarkoitetaan aluetta, joka keskittyy markkinointiin ja toiminnan Luksusbrandien ja tuotteita. Opiskelija voi oppia median strategiaa, trendi tiputtelua, PR hallinta, toimitusketjun hallinta, organisaatiorakenteet, viestintä ja ylellisyyttä tuotemerkin markkinointi.

Syventävä sertifikaatti Ylellisyysjohtaminenssa Online

Näytä vähemmän
Muita vaihtoehtoja tällä opintoalalla: 
format_list_bulleted Suodattimet
MIA Digital University
Barcelona, Espanja

Muoti- ja ylellisyystuoteteollisuus laajenee jatkuvasti. Tämä kasvu on tärkeä näkymä maailmantaloudelle, mutta samalla haastava ala niille, jotka haluavat olla osa tätä alaa. ... +

Muoti- ja ylellisyystuoteteollisuus laajenee jatkuvasti. Tämä kasvu on tärkeä näkymä maailmantaloudelle, mutta samalla haastava ala niille, jotka haluavat olla osa tätä alaa. Muodin ja ylellisyyden johtamisen ja markkinoinnin syventävä sertifikaattiohjelma tutkii muoti- ja ylellisyysteollisuuden kehitystä ja tarjoaa opiskelijoille tietoja ja taitoja, joita tarvitaan monenlaisiin uramahdollisuuksiin muoti-, markkinointi-, markkinointi- ja johtamisalalla. Ohjelma analysoi muodin ja luksusbrändin sijoittelua sekä vähittäiskaupan ja ostamisen dynamiikkaa ottaen huomioon kuluttajien kysyntään liittyvät nousevat trendit. Pääasiallisia tutkimusalueita ovat kuluttajakäyttäytymisen analyysi, ostokonseptit, liikkeenjohto ja strategiat globaalista näkökulmasta. -
Todistus syventävistä opinnoista
Täyspäiväinen
6 kuukautta
Englanti
Online
 

VINKKI! Jos edustat jotakin oppilaitosta ja haluat lisätä ohjelmasi luetteloomme, ota yhteyttä tästä