Asiakastuen edustustodistus
Brighton College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
USA Online, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 4 780 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Asiakastuen edustajat ovat välttämättömiä kaikilla liiketoiminta-aloilla - yritykset eivät yksinkertaisesti pysty toimimaan tehokkaasti ilman taitavia asiakastuen edustajia. Todistuksessasi etäopiskelun avulla Brighton College sinua valmistautuu uraan asiakastuen edustajana - kaikki omasta kodistasi mukavasti!
Kenen tulisi ilmoittautua?
Tämän asiakastuen edustajan sertifikaattiohjelmaan osallistuvat opiskelijat saavat tarvittavat taidot ja asiantuntemuksen, jotta he voivat harjoittaa liiketoiminnan myyntiä ja teknisten tuotteiden, tavaroiden tai palvelujen asiakaspalvelua sekä yrityksille että yksityishenkilöille. Aseta itsesi erillään muista hakijoista vastaanottamalla asiakastuen edustustodistustasi./>
Mitä opettelen?
Asiakastuen edustajan sertifikaattiohjelman täyttämisen jälkeen voit:/>
- Sovella talouden, rahoituksen ja kirjanpidon perusperiaatteita organisaatioympäristöihin;
- Tunnistaa henkilöstöhallinnon käsitteet ja toiminnot organisaatioympäristöissä;
- Määritä organisaatioiden johtajien eri tehtävät ja vastuut;
- Määritä ja soveltaa markkinointi- ja jakeluperiaatteita;
- Kuvaile kuluttajien ostokäyttäytymistä;
- Käytä ammattimaisia myyntimenetelmiä;
- Sovelletaan tuotteiden, järjestelmien tai palveluiden myyntiin ja huoltoon tarvittavia asiakaspalvelutapoja;
- Tunnista ja käytä asianmukaista teknologiaa myynnin ja huollon toteuttamisen edistämiseksi.
Opintojakson sisältö
Seuraavat kurssit sisältyvät asiakastuen edustajan sertifikaattiohjelmaan. Kurssit vapautetaan kerrallaan maksimoivan oppimisen. Tällä ohjelmalla on yhteensä 24 luotto tuntia. Jokainen kurssi on suoritettava 8 viikon kuluessa./>
Kurssin tunnus |
Urakehitys/>
Asiakaspalvelutoimittajien työllisyyden ennustetaan kasvavan 10 prosenttia vuodesta 2014 vuoteen 2024, nopeammin kuin kaikkien ammattien keskiarvo. Kokonaisen työllisyyden kasvun pitäisi johtua kasvavista toimialoista, jotka ovat erikoistuneet asiakaspalvelun käsittelyyn. Erityisesti puhelinneuvontapisteiden, jotka tunnetaan myös asiakaskeskuksiksi, odotetaan lisäävän uusimpia työpaikkoja asiakaspalvelun edustajille. Näiden keskusten edustajien työllistymisen ennustetaan kasvavan 39 prosenttia vuodesta 2014 vuoteen 2024. Jotkut yritykset tekevät yhä enemmän asiakaspalvelutoimintojaan puhelinneuvotteluihin, koska ne tarjoavat konsernin myynti- ja asiakaspalvelutoimintoja./>
Työllistymismahdollisuudet/>
Löydät asiakaspalvelun edustajan työpaikat seuraavissa asetuksissa:
- Jälleenmyynti
- Suuret yhtiöt
- Puhelinkeskukset
- Tehdä töitä kotoa
- Luotto- ja vakuutuslaitokset
Tulos */>
Yhdysvaltain työministeriön mukaan asiakaspalvelun edustajien keskimääräinen tuntipalkka oli toukokuussa 2015 15,25 dollaria. Keskitulospalkka on palkka, jossa puolet työntekijöistä puolet ansaitsi enemmän kuin tämä määrä ja puolet ansaitsi vähemmän. Alin 10 prosenttia ansaitsi alle 9,74 dollaria, ja korkein 10 prosenttia ansaitsi yli 25,49 dollaria.
* Bureau of Labor Statistics, US Department of Labor, Occupational Outlook käsikirja, 2016-17 Edition, asiakaspalvelun edustajat, Internetissä osoitteessa https://www.bls.gov/ooh/office-and-administrative-support/customer- palvelu-representatives.htm
opetus
Asiakastuen edustajan kokonaishinta on 4 780 dollaria./>
Kokonaisopetus |
Urapalvelut/>
Brighton College on omistettu auttamaan sinua työnhaussa. Sinulla on pääsy Brightonin online-ura-keskukseen täydentämällä urasi harjoittelua. Ura-keskuksen tarkoituksena on auttaa sinua löytämään työpaikkoja valitsemallasi alalla.
Henkilökohtainen jatkaa rakennusta/>
Voit lähettää resumeesi verkkokeskustelun kautta. Urakoitsijoiden koordinaattorit tarjoavat sinulle henkilökohtaisia neuvotteluja ja tarkastelevat henkilökohtaisesti uudelleen.
Erikoistunut uraohjaus/>
Ennen valmistumisestasi lähdet kurssin, joka keskittyy uratietoon ja valmistautuu työnhakuun. Opi tärkeitä taitoja, kuten verkostoituminen, uran hallinta ja ihmissuhteiden rakentaminen.
One-On-One Cover Letter -apu/>
Opit rakentamaan ja suunnittelemaan tehokkaita peitekirjeitä ja seurantakirjeitä. Lisäksi esitämme konkreettisia esimerkkejä.
Haastattelujen valmistelu/>
Opit haastattelutekniikat ja vinkit vastaamaan yleisimmin kysyttyihin kysymyksiin.