Assistentti kurssi taso 4 (hlta)
UK Open College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
UK Online, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
240 tuntia
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Alkaen £ 259.00
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tämä Higher Level 4 Assistentti (HLTA) kotiin opintojakson liittyy ammatilliset vaatimukset HLTA tila jossa esitettiin opettajille, työnantajille ja vanhemmille osuus oppilaiden oppiminen, että HLTAs voidaan odottaa tehdä. Tämä etäopiskelukurssi auttavat opiskelijoita valmistautumaan HLTA asentoon.
Nämä esitetyt odotukset suunnittelusta, seuranta ja hallinta sekä arvioidaan oppimisen puitteissa ohjausta ja valvontaa yhtyi osoitettu opettajan ja järjestelyjen mukaisesti tekemät rehtori koulun.
On sekoitus kysymystyyppejä edellyttävät erilaisia vastauksia, mukaan lukien: kuvailevia vastauksia tai loppuun käytännön toimintaa. Jos olet parhaillaan lasten kanssa, toimintaa voidaan käyttää tueksi sinun rooli. Kuitenkin, jos et ole aktiivisesti lasten kanssa työskentelystä tällä hetkellä löydät että mahdollisuuksien kysymykset ovat rakenteeltaan tarjota vaihtoehtoisia keinoja vastata niihin. Voi olla kannattavaa lähestyä pään joku paikallisten koulujen, selittää, mitä olet tekemässä ja nähdä onko mahdollisuuksia voit hankkia kokemusta auttamalla ulos koulun puhtaasti vapaaehtoista.
- Myönteinen: Kyllä
- QCF Kirjattu: Ei, samantasoista oppimisen taso 4
- Myöntäjä: TQUK - tutkintonimikkeet UK - Myönteinen
- Aloituspäivä: Anytime - Meillä ilmoittautua 365 päivää vuodessa
- Kesto: Joustava - Noin 240 tuntia - 12 kuukautta Max Support
- Luotto Arvo: Ei sovellettavissa
Tutkintovaatimukset
Moduuli 1: Communication & Positive Ihmissuhteet
- Standardi 2: Luodaan Fair, kunnioittava, luottaen, kannustava ja rakentava suhteita lasten ja nuorten.
- Standardi 3: Osoittaa positiivisia arvoja, asenteita ja käyttäytymistä he odottavat lasta ja nuorta
- Standardi 4: kommunikoida tehokkaasti ja herkästi lasten, nuorten, kollegat, vanhempien ja hoitajien
- Standardi 6: Osoittaa sitoutuminen yhteistyöhön ja yhteistyöhön työskennellä kollegoiden
- Standardi 33: ohjaaminen työn tarvittaessa muiden aikuisten oppimisen tukemisessa
Moduuli 2: Opetussuunnitelma, Planning & Assessment
- Standardi 13: Osaa lakisääteiset ja ei-lakisääteiset puitteet opetussuunnitelmaan liittyvät iän ja kyky vaihtelee oppijoiden ne tukevat
- Standardi 14: Ymmärtäminen tavoitteet, sisältö ja tavoitellut tulokset varten oppimiseen, joissa ne ovat osallisina
- Standardi 15: osaa tukea oppijoiden pääsyssä opetussuunnitelman mukaisesti erityistarpeita (SEN) käytännesäännöt ja vammaisten lainsäädäntöä.
- Standardi 16: Osaa muissa yhteyksissä, jotka tukevat kehitystä ja hyvinvointia lasten ja nuorten, on vaikutusta heidän käytännössä.
- Standardi 17: Käytä heidän ala (t) asiantuntemuksen osallistumaan suunnitteluun ja valmisteluun opiskelumuotojen.
- Standardi 18: Käytä heidän ala (t) asiantuntemusta suunnitella niiden merkitys oppimistoimintaa.
- Standardi 19: suunnitella rakenteeltaan selkeä toimintoja, jotka kiinnostavat sekä motivoida oppilaita ja edistää niiden oppimista
- Standardi 20: Plan miten ne tukevat sisällyttämistä lasten ja nuorten oppimiseen
- Standardi 21: Osallistutaan valinta ja valmistelu Materiaalit, jotka soveltuvat lasten ja nuorten kiinnostusta ja kykyjä.
- Standardi 22: Monitor oppijoiden vastausten toimintaa ja muuttaa lähestymistapaa vastaavasti.
- Standardi 23: Monitor oppijoiden edistymistä jotta kohdennettua tukea ja palautetta,
- Standardi 24: Tuki arviointi oppijoiden edistymisestä käyttäen erilaisia arviointimenetelmiä.
- Standardi 25: auttaa säilyttämään ja analysointiin kirjaa oppilaiden edistymistä
- Standardi 28: Käytä tier ICT taidot edetä oppimiseen
- Standardi 32: Järjestetään ja hallita oppimiseen tavoilla jotka pitävät oppijoille turvassa.
Moduuli 3: Child Development
- Standardi 5: Tunnista ja kunnioittaa panosta, jonka vanhemmat ja huoltajat voivat tehdä kehittämiseen ja hyvinvoinnin lasten ja nuorten.
- Standard 8: Ymmärrä keskeisiä tekijöitä, jotka vaikuttavat lasten ja nuorten oppimista ja edistymistä
- Standardi 10: Have tietoisia siitä johtuvista ala (t) asiantuntemuksen tukemaan, oppiminen ja edistyksen lasten ja nuorten.
- Standardi 29: Advance oppiminen työskenneltäessä yksilöiden
- Standardi 30: Advance oppiminen työskenneltäessä pienissä ryhmissä
- Standardi 31: Advance oppiminen työskenneltäessä kokonaiset luokat ilman läsnäoloa osoitettu opettaja.
Moduuli 4: Personal Professional Development
Tässä moduulissa voit harkitsee, miten: Varmista, että asiakas käyttää ja arvioida kehittymässä teoria ja käytäntö kehittää ammatillisesti ja päivittää tietojaan ja käytännössä myös vastata neuvoja ja palautetta Evidence että osaat käyttää tietotekniikkaa tukemaan ammatillista toimintaa Tunnista että olet pitää vaaditun ammattipätevyyden
Moduuli 5: Tasa-arvo, Diversity & Inclusion
- Standardi 1: odottavat paljon lapsia ja nuoria, joilla on sitoutunut auttamaan heitä potentiaaliaan
- Standardi 3: Osoittaa positiivisia arvoja, asenteita ja käyttäytymistä he odottavat lasta ja nuorta.
- Standardi 9: Osaa edistää tehokasta henkilökohtaista säännöstä ottamalla käytännön huomioon monimuotoisuus
- Standardi 15: osaa tukea oppijoiden pääsyssä opetussuunnitelman mukaisesti SEN menettelyohjeet ja vammaisten lainsäädännön
- Standardi 20: Plan miten ne tukevat sisällyttämistä lasten ja nuorten oppimiseen
- Standardi 26: Käytä tehokkaita strategioita, joilla edistetään myönteistä käyttäytymistä
- Standardi 27: Tunnista ja reagoida asianmukaisesti tilanteisiin, jotka haastavat tasa-arvo ja mahdollisuudet
Ennakkoedellytyksiä
Opiskelijat haluavat ilmoittautua päälle tämä kurssi on täytettävä seuraavat kriteerit:
- Suorittanut Level 3 tukeminen Opetus ja oppiminen kouluissa kurssi tai vastaava.
- Olla vähintään 16 vuotta tai yli
- Vankkaa tuntemusta englanti kieli
- On pääsy tietokoneen ja internet ajaksi koko kurssin
- Perus atk-taitoja: esimerkiksi tekstinkäsittely, sähköpostitse, lataaminen asiakirjoja jne
- On aito halu onnistua
Opiskelijat eivät edellytä sijoittelu saattamaan tämän kurssin.
KESTO
Kurssin kesto vaihtelee riippuen opiskelijoiden sitoutumista, vaivaa ja kyky. Kaiken ohjattu oppiminen tuntia ovat Noin 240. Tätä tulee käyttää ohjenuorana vain loppuun ajat vaihtelevat hugely.We kannustaisi opiskelijoita vakavasti harkita, miten ne aikovat suorittaa valitsemaansa kurssi ennen tutkimusta. Opiskelijoiden pitäisi miettiä, miten he aikovat tutkia, missä he ovat menossa tutkimaan ja kuinka usein. Ole realistinen!
Puhu perheenjäsenten ja auttaa heitä ymmärtämään, mitä yrität saavuttaa, selittää sinulle voi vaatia rauhaa ja tilaa tutkia tiettyinä aikoina. Mitä enemmän ottaa heidät sitä todennäköisemmin olet saada ne teidän puolellanne.
Opiskelija muistutetaan, että aikaa, jonka he suorittavat on puhtaasti alaspäin niitä yksilönä. Täydennys voi olla niin nopeasti ja hitaasti kuin haluat sisällä 12 kuukauden opetusta aikana. Jos tarvitset lisäaikaa laajentamista voi olla käytettävissä. Laajennukset on järjestetty lisämaksusta tarpeittensa.