Harjoittele digitaalisen markkinoinnin asiantuntijana johtavassa online-metodologian yliopistossa
Digitaalisen markkinoinnin online-maisteri kouluttaa sinut asiantuntijaksi liiketoimintamaailmaan ja yritysten digitalisointiin sovellettujen verkkomarkkinoinnin uusimmista trendeistä. Innovatiivisesta ohjelmasta, joka perustuu käytännön, vuorovaikutteiseen sisältöön ja todellisiin tapauksiin, opit SEO ja SEM -strategiat, suorituskyvyn, sosiaalisen median, sähköpostin, mobiili- tai saapuvan markkinoinnin.
Lisäksi voit opiskella seuraavia erikoisaloja täydentämään digitaalisen markkinoinnin maisteria:Big Data Marketing (9 op)
Neuromarkkinointi (12 op)
Mainontastrategiat (12 op).Mestari täydentää koulutustasi käytännön työpajoilla uusien markkinoiden vaatimusten mukaisesti. Opi käyttämään tärkeitä työkaluja, kuten Google Ads, Google Analytics, SEO, SEM, Wordpress ja Facebook Ads .tavoitteetDigitaalisen markkinoinnin maisteri tarjoaa kattavan tietämyksen yritysmaailmaan sovellettavasta verkkomarkkinoinnista. Sen avulla opit tekemään päätöksiä, havaitsemaan mahdollisuuksia ja määrittelemään strategioita, jotka optimoivat minkä tahansa yrityksen läsnäolon Internetissä.
Tämän päällikön tavoitteet ovat:Verkostossa sovellettavan markkinoinnin strategisen suunnan hallitseminen.
Määritä onnistuneet strategiat eri verkkomyyntikanavien kautta, kuten sosiaaliset verkostot, monilaitteinen tai tytäryhtiömarkkinointi.
Tunne verkkokauppojen luomiseen tarvittavat tekniikat .
Käytä avaintekijöitä menestyvän verkkosivuston suunnittelussa ja hallinnassa .
Käytä tehokkaasti edistyneitä käsitteitä verkkomainonnassa tavoitteista ja strategioista riippuen.
Kehittää viestintätoimia ja sisällön luomista sosiaalisessa ja digitaalisessa mediassa.
Tunne online- liiketoiminnan älykkyyden työkalut todellisissa menestys- ja epäonnistumistapauksissa Internetissä.
Suunnittele Customer Relationship Management (CRM) strategiaa.Yleiset tiedotKesto: 1 lukuvuosi
Henkilökohtaiset kokeet: jokaisen lukukauden lopussa
ECTS-opintopisteet: 60
Menetelmä: 100% verkkokoulutus
Live-online-luokat
Henkilökohtainen ohjaajaopetussuunnitelmaalkupuoliskollaDigitaalisen markkinoinnin suunnitelma (6 op)
Käyttäjäkeskeinen suunnittelu (6 op)
Digitaalinen mainonta ja SEM (6 op)
Sosiaalisen median markkinointi (6 op)
Edistynyt asiakasanalyysi (6 op)toinen termiMobiilimarkkinointi (6 op)
Saapuva markkinointi ja hakukoneoptimointi (6 op)
Ulkopuolinen harjoittelu (6 op)
Lopputyön projekti (12 op)metodologiaLive online -luokat
Tarjoamme opiskelijoille mahdollisuuden käydä päivittäin online-kursseilla. Näiden istuntojen aikana opiskelijat voivat olla vuorovaikutuksessa opettajan kanssa ja ratkaista kyselyt reaaliajassa jakamalla tietoja ja kokemuksia. Harjoittelurytmi mukautetaan mahdollisuuksien mukaan kunkin opiskelijaryhmän tarpeisiin. Ei käyminen live-luokassa ei tarkoita sen puuttumista. Kaikkia istuntoja voidaan tarkastella myöhässä niin monta kertaa kuin haluat. Näin ollen opiskelijoille, jotka eivät voi seurata luokkaa elävänä, ei aiheudu vahinkoa.
Didaktiset resurssit
UNIR virtuaalikampus tarjoaa laajan valikoiman sisältöä kunkin aiheen valmisteluun. Nämä materiaalit on järjestetty tavalla, joka helpottaa ketterää ja tehokasta oppimista. Tällä tavalla on mahdollista tutustua aiheisiin, jotka kehittävät ohjelman sisältöä, kunkin aiheen keskeisiä ideoita (aineen opettajien valmistelemia), täydentävää audiovisuaalista materiaalia, aktiviteetteja, lukemia ja arviointitestiä.
Lisäksi sinulla on pääsy tiettyjen aiheiden mestarikursseille ja voit osallistua foorumeille, keskusteluihin ja blogeihin, joissa olet vuorovaikutuksessa opettajien ja kollegoiden kanssa, laajentamalla tietosi ja ratkaisemalla mahdollisia epäilyksiä.
Henkilökohtainen ohjaaja
UNIR : ssä jokaisella opiskelijalla on henkilökohtainen ohjaaja ensimmäisestä päivästä lähtien, joka on aina saatavilla puhelimitse tai sähköpostilla. Ohjaajan rooli on olennainen jokaisen opiskelijan liikeradalla, koska se on suurin yhteys yliopistoon ja sen lähtökohtaan koulutusprosessin aikana.
Ohjaajat tarjoavat henkilökohtaista huomiota tarkkailemalla jatkuvasti jokaista opiskelijaa.Ratkaise epäilyjä akateemisista menettelyistä, menettelyistä tai erityisiä epäilyjä aiheista.
Auttaa opiskelujen suunnittelussa ajankäytön hyödyntämiseksi paremmin.
Suosittele alustan didaktisia resursseja kussakin tapauksessa.
Hän osallistuu opiskelijoiden opintoihin auttaakseen heitä läpäisemään kukin aihe.Arviointijärjestelmä
Maisterissa saavutettujen tavoitteiden saavuttamisen tason arvioimiseksi on arvioitava tutkimuksen aikana hankitut pätevyydet. Oppimisen lopullinen arviointi suoritetaan ottamalla huomioon seuraavissa pisteissä saatu arvosana.Jatkuva arviointi (käytännön tapausten ratkaiseminen, osallistuminen foorumeihin, keskusteluihin ja muihin yhteistyökeinoihin sekä arviointitesti).
Lopullinen kasvotusten tarkastelu.
Pro gradu -tutkielmauramahdollisuuksiaMaster tarjoaa opiskelijalle lukuisia ammatillisia mahdollisuuksia pätevissä ja vastuullisissa tehtävissä.
Monet uudet ammatit vaativat digitaalisen markkinoinnin erikoisprofiilia, jonka markkinoilla on vielä vähän ammattilaisia, joilla on virallinen maisterin tutkinto, mikä on suuri mahdollisuus opiskelijoillemme.
Korostamme muun muassa:Verkkomarkkinointijohtaja
Digitaalisen innovaation johtaja
Sähköisen liiketoiminnan johtaja
Verkkomainonnan johtaja
Asiakkuuspäällikkö
Oman digitaalisen markkinointiyrityksesi yrittäjä