Diplomi-insinööri virtuaalikasvatuksessa keskittyen neurotieteeseen ja koulutukseen
Broward International University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Davie, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
18 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Virtuaalikasvatuksen maisteri, joka keskittyy neurotieteeseen, tarjoaa puitteet ymmärtämään, kuinka ihmiset imevät ja säilyttävät uutta tietoa ja integroivat neurotieteen ja koulutuksen tietoja. Sen lisäksi, että esitellään tieto- ja viestintätekniikan vaikutusta koulutukseen ja uusia virtuaalisia menetelmiä, ohjelma on suunniteltu antamaan yleiskatsaus ihmisen aivojen toiminnan peruskäsitteisiin. Opiskelijat arvioivat tämän neurotieteellisen tiedon käyttökelpoisuutta koulutuksen keskeisten kysymysten käsittelemiseksi.
Maisterin tutkinnon jälkeen voit muun muassa:
- Ymmärrä neurotieteen käyttö opetuksen avainkysymysten käsittelyssä.
- Katsaus siihen, miten ihmiset oppivat ja säilyttävät tiedon.
- Maksimoi jokaisen opiskelijan oppimiskokemus.
- Kyky sopeutua mihin tahansa koulutustasoon.
Pystyt yhdistämään opinnäytetyön tai lopullisen maisterityön alan todelliseen kasuyritykseen, jolla voi olla suora vaikutus ympäristösi soveltuvuuteen.
Kaikki tämä seuraa opetusmalliamme, joka on suunniteltu kolmen peruspilarin pohjalta ja joka edistää erinomaista, kaikille avointa, joustavaa ja 100% online-koulutusta: perustuu aktiiviseen oppimiskokemukseen, joka edistää kriittistä ajattelua, ryhmätyötä, osallistuu voimakkaaseen aivoriihiin ja käyttää tapausta tutkimukseen suuntautunut lähestymistapa, joka johtaa ajatukseen tekemällä oppimisesta.
Ole rajaton; Olla menestynyt.
Mikä valmistaa sinut
- Ymmärrä neurotieteen käyttö opetuksen avainkysymysten käsittelyssä.
- Katsaus siihen, miten ihmiset oppivat ja säilyttävät tiedon.
- Maksimoi jokaisen opiskelijan oppimiskokemus.
- Kyky sopeutua mihin tahansa koulutustasoon.
Kenelle se on tarkoitettu?
- Opettajat, ammattilaiset, sosiaalipedagogit, erityistarpeita omaavien lasten opettajat, koulutuspsykologit, koulutuspäälliköt, poliittiset johtajat, pedagogit ja kouluttajat.
- Ammattilaiset, jotka haluavat kehittää, päivittää tai syventää ymmärrystä nykyaikaisesta koulutuksesta ja saada tietoa neurotieteisiin liittyvistä aloista.
- Koulutusalan ammattilaiset etsivät innovatiivisia pedagogisia tekniikoita työhönsä.
esityslista
1. lukukausi
- Etä- ja virtuaalikoulutuksen teknologioiden kehittäminen ja integrointi
- Neurotieteen perusteet (*)
2. lukukausi
- Virtuaalikoulutus ja verkko-oppiminen
- Kognitiivinen neurotiede ja koulutus (*)
3. lukukausi
- Virtuaaliset oppimisalustat
- Oppimisympäristö ja monimuotoisuus
4. akateeminen kausi
- Opetussuunnitelman suunnittelu virtuaalikoulutukseen
- Neurotieteen sovellukset koulutukseen (*)
Viides lukukausi
- Psykologian ja opetussuunnittelun oppiminen (*)
- Tutkimusmenetelmät
6. akateeminen kausi
- Pilvikäyttöympäristö ja vertailu
- tutkielma
(*) Kurssit korvataan valittuun keskittymään liittyvillä valinnaisilla kursseilla.
Pääsyvaatimukset
Kandidaatin tai jatko-tutkinto.
Testimoniales
”Opiskelu BIU: ssa on hyvin käytännöllistä, koska alusta on hyvin intuitiivinen ja dynaaminen. Se on käytettävissä ympäri vuorokauden, joten opiskelija voi tulla sisään milloin tahansa. Lisäksi opetusryhmä on erittäin hyvä ja vaikuttavan inhimillisellä tasolla. " - Claudia Gutierrez
"Virtuaalisuus on BIU: ssa täysin subjektiivinen käsite: opettajien foorumi ja kokemus saavat ihmiset tuntemaan itsensä oppilaitoksessa ilman, että heidän tarvitsee lähteä kotoa." - Jesús Andrés Pérez.
"Opettajien kokemus, kyky ja ammattitaito sekä BIU: n ohjeiden upea seuranta tekevät siitä unohtumattoman kokemuksen." - Jesús Andrés Pérez.