Diplomi sosiaalisen median markkinoinnissa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Sosiaalinen media on tullut yksi digitaalisen avaruudessa tapahtuvan viestinnän hallitsevista muodoista, mikä muutti merkittävästi perinteistä kuluttajan ja yrityksen välistä suhdetta. Modernit ammattilaiset tarvitsevat tietää, miten hyödyntää näitä tärkeitä markkinointikanavia kasvattamaan liiketoimintaansa ja suojelemaan maineensa. Tämä kurssi tarjoaa vankan perustan niille, jotka aikovat rakentaa ja suojata brändinsä sosiaalisen median maailmassa, joten kirjaudu tänään oppimisen aloittamiseen.

kurssin yksityiskohdat

1. oppitunti - tutustuminen sosiaaliseen mediaan

Mikä on sosiaalinen media? Mitkä ovat perusteet? Miten tämä vaikuttaa kaikkiin yritykseesi? Opit täsmälleen, miksi yrityksesi tulisi käyttää sosiaalisen median markkinointia työkaluna tavoittaa enemmän asiakkaita. Esittelemme sosiaalisen sisällön ja sen hyödyksi, jotta voisimme tavoittaa enemmän seuraajia. Tarkastelemme perusasiat yleisön tunnistamisesta ja kohdistamisesta oikein, jotta voit hyödyntää tätä tietämystä rakentamalla seuraajien yhteisöä verkossa, joka voidaan muuntaa asiakkaiden ostamiseksi.

OPETUS 2 - Yleisön tunteminen

Sosiaalinen media on kyse keskustelun verkossa. Sosiaalisen median markkinointi on kyse siitä, että keskustelu käännetään piirtämällä potentiaalisia asiakkaita liiketoimintaasi. Jos et tiedä keneltä puhut, miten voit tietää, mistä he haluavat puhua? Tässä oppitunnistuksessa tarkastelemme potentiaalisen yleisön tunnistamista, miten puhua heille oikein ja miten muutat laajempaa yleisöäsi johtaa ja johtajuasi ostajiksi.

LESSON 3 - Platforms - sosiaalinen sisältö

Oppiaiheessa 3 katsomme upottamalla sosiaalisen median maailmaan hyödyntämällä työkaluja, kuten hashtags ja trendit, pysymään ajan tasalla kaiken ympärillämme. Puhumme alustojen nopeasta tahdissa olevasta luonteesta, käytämme näitä hyödyksi ja tarkastelemme työkaluja, joiden avulla sisältöä voidaan pitää tärkeänä ja sitoutumisena. Luomalla suurta sisältöä varmistamme, että voimme harjoittaa vain voimakkaimpia johtajia mielekkäällä tavalla, minkä voimme sitten muuttaa omiksi uskollisiksi ostajiksi.

LESSON 4 - Käyttäjän luoma sisältö - YouTube, Instagram

Maailmassa, jossa videot ja kuvat tuottavat vahvan sosiaalisen median sisällön, kuinka hyödynnämme näitä välineitä sitoutumalla oikein? Massiivisesti kilpailukykyisessä ympäristössä, jossa laatu ja arvo ovat tuloksen ja osakkeen eroa, tarkastelemme suosituimpia alustoja, jotka hyödyntävät näitä välineitä ja miten voimme hyödyntää niitä luomaan sisältöä, joka muuntaa näkymät johtaa ja johtaa ostajille.

OPETUS 5 - Facebook-mainonta

Haluatko ymmärtää, miten saada ja pitää oikeat asiakkaat? Tässä oppitunnissa esitämme sinulle, kuinka kohdistaa yleisösi lyijyn tuottamiseen. Opit luomaan sisältöä ja saamaan sisällön oikean yleisön eteen, jotta voit ajaa tuloksia. Tärkeintä on, miten voimme seurata menestystämme.

LESSON 6 - Myyntikanava - kääntämällä johtajasi ostajille

Kun olet luonut vahvan sosiaalisen median läsnäolon, tunnistanut yleisönne ja luonut jatkuvan luotettavan lähdevirran, niin mitä sitten? Tunnetko odotetut luvut konversiossa tai pudota pois? Tiedätkö jälleen toistuvan liiketoiminnan arvon? Asiakkaiden matkamyyntikanavan ymmärtäminen on välttämätöntä. Haluamme kääntää johtaa ostajia kohtaan, mutta myös maksimoida näiden ponnistelujen tehokkuuden ja saada jälleenmyyjiemme takaisin uskollisiksi toistuviin asiakkaisiin.

KOULUTUS 7 - Data-Driven Marketing

Oppitunnin 7 aikana keskustelemme tietojen analysoinnista, jotta voimme ymmärtää sosiaalisen median pyrkimyksiä. Esittelemme monia prosesseja ja työkaluja, jotka auttavat ohjaamaan päätöksentekoa, jotta voimme muuttaa kampanjamme mahdollisimman tehokkaasti. Muista, että tiedot ohjaavat ammattimaisia ​​markkinoijia ja auttavat sinua hallitsemaan omaa kohtaloasi sosiaalisessa tilassa ja saamaan mahdollisimman suuren sijoitetun pääoman tuoton optimoimalla tehokkuutta.

8. OPETUS - Strategia - prosessin monistaminen

Viimeisen oppitunnin tästä johdantokurssista katsomme Social Mediaa pelkästään "Return on Investment" -näkymästä. Kuinka voimme käyttää laadukasta sisältöä tuottamaan mitattavissa olevaa kaupallista hyötyä? Tutustumme sähköisen kaupankäynnin maailmaan, tarkastelemme eräitä malleja ja lähestymistapoja ja opimme optimoimaan sisältöä ja kanavia varmistaaksemme korkean sijoitetun pääoman tuoton liiketoiminnassamme. Teemme kaiken, mitä olemme tähän mennessä oppineet, ja tarkastelemme sitä, miten tuoda se kaikki yhteen strategiaan, joka ei vain toimi, vaan toimii tehokkaasti ja kannattavalla tavalla.

Aloita oppiminen nyt

Viimeksi päivitetty Helmi 2018

Oppilaitoksesta

Shaw Academy is the largest live online educator in the world, where you learn practical skills that transform your life and those around you!

Shaw Academy is the largest live online educator in the world, where you learn practical skills that transform your life and those around you! Näytä vähemmän