Kaksois-MSc

Strateginen markkinointi on välttämätöntä kaikilla sektoreilla, jotta yritykset voivat toimittaa viestinsä kilpailluilla markkinoilla. LSBF: n urakeskeinen kaksoistutkinto-ohjelma antaa sinulle moderneja taitoja ja asiantuntemusta menestyäkseen jatkuvasti kehittyvässä markkinointimaassa.

Opiskellessasi tätä ohjelmaa saat perustiedot ymmärryksestä olennaisista markkinointikonsepteista sekä saat perusteellisemman kuvan tietyn markkinoinnin erikoistumisesta. Neljä erikoistumistamme - digitaalinen markkinointi

Kun suoritat tämän kaksinkertaisen MSc: n

Kesto ja maksut

Kaksois-MSc

Dual MSc

Opintojakson sisältö

Moduulit sisältävät:

Strateginen markkinoinnin johtaminen

  • Kehitetään johtotason taitoja markkinointikampanjoiden suunnittelussa ja toteuttamisessa sekä tehokkaassa yleisön kohdistamisessa ja mediakanavan valinnassa. Tämän moduulin aikana ymmärrät erillisten markkinointitoimintojen merkityksen, suhtaudut kriittisesti markkinoinnin rooliin ja arvioida sitä johtamisen näkökulmasta ja arvioida markkinoinnin keskeisiä suorituskykyindikaattoreita ongelmien diagnosoimiseksi tarkasti.

Kuluttajien käyttäytyminen ja tutkimus

  • Kehittää ja parantaa markkinointistrategioita analysoimalla ja arvioimalla kuluttajien käyttäytymistä. Hanki arvostusta ja ymmärrystä kuluttajapsykologiasta arvioidakseen maailmanmarkkinoiden malleja.

Tutkimuksen integroitu markkinointiviestintä

  • Hanki kriittinen arvostus viestinnän strategisesta roolista onnistuneessa markkinoinnissa. Analysoi tärkeimpien markkinointiviestintäkonseptien etuja ja haittoja ja arvioi organisaatioiden käyttämiä markkinointiviestintästrategioita eri yhteyksissä.
Valitse yksi neljästä erikoistumisestamme:
  • Globaali markkinointi
  • Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media
  • Myynnin hallinta
  • Luxury Brand Management

Oppimistulokset

Tämä ohjelma on suunniteltu tarjoamaan opiskelijoille uravalmiita taitoja:

  • Markkinointistrategian kehittäminen ja arviointi
  • Kuluttajien käyttäytymisen ja tehokkaan viestien kehittämisen ymmärtäminen
  • Markkinointiviestinnän strategiat ja viestien kehittäminen
  • Monimutkaisten markkinointikysymysten ratkaiseminen soveltamalla tosiasiallisia ja teoreettisia tietoja
  • Hallitse erilaisia markkinoinnin johtamisen lähestymistapoja ja strategioita

Sisäänpääsyvaatimukset

  • Normaali reitti: Yhdistyneen kuningaskunnan kandidaatin tutkinto tai sen akateeminen vastaavuus missä tahansa aiheessa. Jos et ole äidinkielenään englanti, sinun on esitettävä todistus asianmukaisesta englanninkielisestä tasosta, esim. IELTS-pisteet 5,5 kaikissa bändeissä, englanniksi valmistunut kandidaatin tutkinto tai työkokemus englanninkielisessä ympäristössä.
  • Aikuinen reitti: Jos sinulla ei ole kandidaatin tutkintoa, saatat olla pätevä opiskelemaan, jos annat todisteita 3 vuoden kokemuksesta johtavasta työkokemuksesta. Hakemuksia arvioidaan tapauskohtaisesti.

Tulevat ura-alueet

Tämä ohjelma valmistaa sinut mahdolliseen uraan

  • markkinointikoordinaattori
  • Markkina-analyytikko
  • Projektipäällikkö
  • Integroidun viestinnän päällikkö
Ohjelman opetuskielet:
  • Englanti

Katso 7 muuta ohjelmaa kohteelta London School of Business & Finance »

Viimeksi päivitetty Elokuu 28, 2019
Tämä kurssi on Online
Alkamispäivämäärä
Loka 2019
Tammi 2020
Duration
18 - 36 kuukautta
Part-time
Full-time
Hinta
8,000 GBP
Voit myös maksaa opiskellessasi 1,334 puntaa per moduuli.
Deadline
Sijaintien mukaan
Päivämäärän mukaan
Alkamispäivämäärä
Loka 2019
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika
Alkamispäivämäärä
Tammi 2020
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika
Alkamispäivämäärä
Huhti 2020
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika
Alkamispäivämäärä
Heinäkuu 2020
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika

Loka 2019

Location
Haun määräaika
Päättymispäivämäärä

Tammi 2020

Location
Haun määräaika
Päättymispäivämäärä

Huhti 2020

Location
Haun määräaika
Päättymispäivämäärä

Heinäkuu 2020

Location
Haun määräaika
Päättymispäivämäärä