Ed.D.
Atlantic International University
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Honolulu, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti, Espanja, Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 350 / per credit
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
Johdanto
Koulutuksen tohtori AIU: ssa
AIU: n etäopiskelun tohtoriohjelma on räätälöity ohjelma, joka on suunniteltu juuri sinulle ja ohjaajallesi. Tätä joustavuutta tarpeidesi tyydyttämiseen löytyy harvoin muista etäopiskeluohjelmista. Ohjelmamme ei edellytä, että jokainen opiskelija opiskelee samoja aiheita ja käyttää samoja kirjoja ja oppimateriaaleja kuin muut opiskelijat. Sen sijaan online-tohtoriohjelmamme on suunniteltu vain sinulle. Ne on suunniteltu yksilöllisesti vastaamaan tarpeitasi ja auttamaan sinua saavuttamaan ammatilliset ja henkilökohtaiset tavoitteesi.
Katso ja lue lisää AIU: sta tänään!
Atlantic International University","author_url":"","source":""}" />
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Tärkeää: Alla on esimerkki aiheista tai opintoalueista, joita voit kehittää ja käsitellä opinto -ohjelman aikana. Tämä ei tarkoita millään tavalla, että mainittu esimerkki merkitsisi täydellistä luetteloa, joka sinun on suoritettava AIU: ssa, vaan sitä, että käytät sitä sellaisenaan, esimerkki tai opas palveluksessasi. Muistutamme, että AIU ei vaadi oppilaitaan noudattamaan standardoitua opetussuunnitelmaa. Haluatko oppia lisää AIU: n opetussuunnitelmien suunnittelusta? ( Kurssit ja opintosuunnitelmat )
Koulutuksen aiheet ja opintoalueet:
Pedagogisen tutkimuksen epistemologiset ongelmat Pedagogisen kehityksen nykyaikaisten ongelmien tutkimus Psykopedagogiikan kokonaisvaltaiset erityispiirteet oppilaitoksissa Nykyaikaiset tieteen laskennan ongelmat Pedagogiikka
Yhteenveto koulutuksen aiheista ja aloista:
Pedagogisen tutkimuksen epistemologiset ongelmat
tavoite
Syventää tieteellis-pedagogisten tutkimusmenetelmien tutkimusta.
Bibliografia
- Havannan yliopiston tekijöiden ryhmä. Yhteiskuntatutkimuksen metodologia. ENPES UH Kuuba, 1980
- Fox, O. Kasvatustutkimuksen prosessi. Navarran yliopisto. Espanja, 1987
- Bunge, Mario. Tiede, sen menetelmä ja filosofia. XXI vuosisata. Buenos Aires, 1973
- Gay, LR Koulutustutkimus: Analyysi- ja sovellusosaaminen. 2. Toimittaja Charles Merrill Publishing Company. Columbus O. 1981
- Medawar, PB Neuvoja nuorelle tutkijalle. FCE Meksiko, 1982
- Plutchink, R. Kokeellisen tutkimuksen säätiö. 3. Haper ja Row. New York
- Popper, KR Tieteellisen tutkimuksen logiikka. Toim. Tecnos. Madrid, 1985
- López Cano, J. Luis. Tieteelliset menetelmät ja hypoteesit. Toimittaja Trillas. Meksiko, 1983
- Cortés del Moral, R.Diallektiivinen menetelmä. Toim. ANUIES. Meksiko, 1977
- Lähde: Gortari, Eli. Johtopäätökset ja todisteet tieteessä. Ed Ocean. Barcelona, 1983
- Dominowski, RL Research Methods. Englewoodin kallioita. NJ Prentice - Hall. 1980
- Pardinas Felipe. Yhteiskuntatieteellisen tutkimuksen metodologia ja tekniikat. Toim. XXI vuosisata. Meksiko, 1969
- Polit. DF JA Hungle BP Hoitotutkimuksen perusteet. Toim. JB Lippincott. Philadelphia, 1985
- Garza Arion markkinat. Tutkimustekniikan käsikirja. 3. Toim. Meksikon korkeakoulu. 1981
- Sosa Martínez José. Tieteelliset menetelmät. Toim. SITESA. Meksiko, 1990
Pedagogisen kehityksen nykyaikaisten ongelmien tutkiminen
tavoitteet
Tunnista ja ratkaise nykyiset ja mahdolliset pedagogiset ongelmat.
Opettajien pedagoginen työ perustuu tarpeeseen luoda toteuttamiskelpoisia vaihtoehtoisia metodologisia strategioita ratkaisuille ja innovatiivisille kehitysehdotuksille heidän ammatillisen käytännön alalla.
Bibliografia
- Pino Guzmán Esther María. Pedagogisen kehityksen nykyaikaiset ongelmat. Toim. IMEP. Meksiko, 1996.
- Tekijöiden kollektiivi. Pyöreän pöydän ja pedagogiikan erityiskonferenssi 95. Toim. El Palacio de la Convencion. Kuuba 1995.
- Konstantinov, NA et Pedagogian perusongelmat. Toim. Min. Koulutuksesta. Havana, 1962.
- Molibog, AG Korkeakoulun pedagogisen työn tieteellisen organisaation kysymyksiä. Toim. Universidad de Oriente. Santiago de Cuba s / a.
- Serra, C. et ai. Koulutus alkaa elämästä. Toim. Ihmiset ja koulutus. Havanna, 1979.
- Eri kirjoittajia. Pedagoginen antologia I. IMEP. Meksiko, 1996
- Eri kirjoittajia. Pedagoginen antologia II. (Pedagogiset paradigmat ja koulutusmallit. IMEP. Meksiko, 1996.
- Eri kirjoittajia. Pedagoginen antologia III. (Pedagogiset paradigmat ja Kuuban ja Meksikon koulutusmallit) IMEP. Meksiko, 1996.
Psykopedagogiikan holistiset erityispiirteet oppilaitoksissa
tavoitteet
Arvioi psykologian roolia nykyajan koulutusongelmien ratkaisemisessa.
Mallinnetaan, sovelletaan ja arvioidaan interventiotekniikoiden tehokkuutta koulutusongelmien ratkaisemisessa.
Bibliografia
- Wolman. Benjamin, B. Yleisen psykologian käsikirja. Vol. I, II ja III Toim. Martínez Roca SA Barcelona, 1979.
- Eri kirjoittajia. Psykopedagoginen antologia. Vol. I, II ja III IMPE. Meksiko, 1996.
- Braustein Nestor, A. Et ai. Psykologia: ideologia ja tiede. Toim. XXI vuosisata. 7. painos, Meksiko, 1981
- Caparros, Antonio. Psykologian historia. Toim. CEAC. Barcelona, 1990
- Smirnov A.A, Leontiev AN et ai Psykologia. Toim. Kuuban kansallinen painatus. Havana, 1961
- Technical Encyclopedia of Education, teokset. I - VI. Toim. Santillana. Ohjaus Sergio Sánchez Cereso. Madrid, 1975
- Jodar, Julian. Encyclopedia of Ocean Psychology. Ed Ocean. Barcelona, 1984 Vols. I, II ja III.
- Gispert, Carlos. Lasten ja nuorten psykologia. Vol. I, II ja III toim. Ocean. Barcelona, 1984.
- Tekijöiden kollektiivi IMEP-UC. Holistiset erityispiirteet psykopedagogiikassa oppilaitoksessa. IMEP. Meksiko, 1996
- Rubistein SL Psykologian kehitys. Periaatteet ja menetelmät. Toim. National Havana. Kuuba, 1964
- González, F. Psykologian periaatteet ja luokat. Toim. Ihmiset ja koulutus. Havanna, 1983
- González, F. persoonallisuus. Koulutus ja kehitys. Toim. Ihmiset ja koulutus. Havanna, 1989
Tieteen nykyaikaiset ongelmat
tavoite
Analysoi tiede - Teknologia - Yhteiskunta - Kehitys; humanistinen näkökulma nykyisiin olosuhteisiin.
Bibliografia
- Yordi García, Mirtha. Tieteen nykyajan ongelmat. Toimittaja IMEP México, 1995
- Tekijöiden kollektiivi. Tieteen ja teknologian sosiaaliset ongelmat. Toimittaja Félix Várela. Havanna, 1994
- Núñez, Jorge Y. Tiede, kulttuuri ja sosiaalinen kehitys. Toim. Univ. Of Camagüey. Camaguey, 1990
- Núñez Jorge Y. Tieteen teoreettinen tulkinta Toim. Univ. De Camagüey. Camaguey, 1989
- Figaredo, F. Konferenssi tieteen ja teknologian sosiaalisista ongelmista. Käyttäjän tiedot. Toim. Univ. Of Camagüey. Camaguey, 1995
Tietokoneopetus
tavoitteet
Syventää soveltavan tietojenkäsittelyn tietämystä koulutuksen kehittämisessä.
Kehittää kognitiivisten kykyjen luovuutta sovelletussa laskennassa pedagogisessa tieteellisessä tutkimuksessa.
Bibliografia
- Eri kirjoittajia. Pedagoginen-kasvatuksellinen tietotekniikka. Toim. IMEP. Meksiko, 1996
Väitöskirja koulutusprojektissa:
- MBM900 PhD-ehdotus
- MBM902 Väitöskirja (15000 sanaa)
Julkaisu: Jokaisen kauppatieteiden tohtorin tutkinnon suorittaneen on julkaistava väitöskirjansa verkossa julkisesti tai ammattilehtien ja sanomalehtien kautta.