Erikoistumiskoulutuksen maisterin tutkinto

Yleistä

Lue lisää ohjelmasta instituution verkkosivuilta

Ohjelman kuvaus

Tutki erityisopetuksen virallista päällikköäsi verkossa UNIR

Virallinen erikoistumisopetuksen maisteriohjelma tarjoaa sinulle koulutusta, taitoja ja osaamista, joita tarvitaan vastaamaan tehokkaasti erityisopetusta tarvitsevien opiskelijoiden erityistarpeisiin .

Erikoistumisopetuksen Master-ohjelmassa et tiedä vain kaikentyyppisiä erityistarpeita, mutta opit diagnosoimaan, havaitsemaan ja puuttumaan oppilaiden mahdollisiin vammaisuuksiin kaikissa koulutusvaiheissa.

Opettajina hankit tarvittavat pätevyydet arvioidaksesi opiskelijaa, arvioimaan heidän tilanteensa luokassa, kunnioittamaan heidän rytmejä ja oppimistyyliä sekä suunnittelemaan ja toteuttamaan heille erityisiä ja tehokkaita opetussuunnitelmaa . Koulutuksella pyritään edistämään monimuotoisuuden huomioimista julkisissa, yksityisissä ja yksityisissä kouluissa.


Yleistä tietoa

  • Laajuus: 60 op
  • Kesto: 1 lukuvuosi
  • Menetelmä: Kauko, 100% verkossa
  • Harjoittelu: Valinnainen aihe
  • Kokeet: kasvotusten tentit jokaisen lukukauden lopussa
  • Pääsy tohtorin tutkintoon: Tämä virallinen maisterin tutkinto mahdollistaa virallisen jatko-ohjelmaan liittämisen ja parantaa pistemäärääsi niin kauan kuin se vastaa samaa osaamisaluetta tenttien, välilistojen, siirtokilpailujen ja työllistämisvaihtoehtojen laajuudessa. Tarkista julkisen tarjouksen perusteet.


opetussuunnitelma

Ensimmäinen lukukausi 30 op

  • Kehitys- ja oppimisen neuropsykologiset perusteet
  • Kognitiivinen vammaisuus: evoluutio-, koulutus-, sosiaaliset ja perhe-asiat
  • Aistinvaraiset ja motoriset vammaiset: evoluutio-, koulutus-, sosiaaliset ja perhe-asiat
  • Opetusmenetelmät opetuksessa ja erityisopetuksessa
  • Pervasiva kehityshäiriöt ja käyttäytymishäiriöt: evoluutio-, koulutus-, sosiaaliset ja perhe-elämän näkökohdat

Toinen lukukausi 30 op

  • Neuropsykologiset vaikutukset vammaisuuteen ja oppimishäiriöihin
  • Erityistyöhön liittyvä tutkimus
  • Valinnainen kohde 1
  • Valinnainen aihe 2

Valinnaiset aiheet

  • Huomiota suurille kapasiteeteille ja lahjakkuuksille
  • Tukipalvelut ja tietotekniikka erityisopetuksessa
  • Kielten ja viestinnän häiriöiden puuttuminen
  • Ulkopuoliset käytännöt

metodologia

UNIR tutkimusmenetelmä on joustava, yksilöllinen ja tehokas. Menetelmä perustuu online-suoraluokkiin ja henkilökohtaiseen opettajaan, joka tarjoaa parhaan koulutuksen.

UNIR pedagoginen malli on tehokas, koska se perustuu täysin online-metodologiaan, jotta jokainen opiskelija voi opiskella omaan tahtiinsa:

  • Live online -luokat: Aamupäivällä ja iltapäivällä järjestetään luokkia, jotka järjestetään viikon jokaisena päivänä, joten voit osallistua luokkaan, kun se on sinulle parhaiten sopivaa.
  • Online-luokat viivästyneinä: Jos et voinut osallistua luokkaan tai olet jättänyt kysymyksiä, voit käyttää kaikkia luokkasi viivästyneinä. Voit nähdä ne aina kun haluat ja niin monta kertaa kuin tarvitset.
  • Henkilökohtainen ohjaaja: Ensimmäinen päivä, jolle annetaan henkilökohtainen ohjaaja. Sinun tulee olla yhteydessä häneen puhelimitse ja sähköpostilla. Hän tukee sinua päivittäin ja ratkaisee kaikki epäilykset, joita voi syntyä.
  • Virtuaalikampus: Kaikki, mitä sinun tarvitsee opiskella UNIR on kampuksella: luokat, opettajat, luokkatoverit, kirjasto, opetusresurssit, aikataulut, keskustelu, foorumit ja paljon muuta.
  • Opetusresurssit: Sinulla on pääsy eri oppimisresursseihin täydentävän lukemisen, kaavioiden ja keskeisten ideoiden, itsearviointitestin jne. Avulla.


uramahdollisuuksia

Kun olet suorittanut Master in Special Education, voit työskennellä:

Peruskoulun ja toisen asteen oppilaitokset, pakollisen koulutuksen laitokset, joilla on erityisopetusta tarvitsevia lapsia, joissa tarvitaan vahvistamista ja psykoedukoitumista, sekä erityisopetuskeskuksissa. Se tarjoaa myös tarvittavaa koulutusta terapeuttisen pedagogiikan nykyisille opettajille ammatti- ja työllistämiskehitykselle.

Käytännön tietojen lisäksi on korostettava tieteellisen tiedon merkitystä opetuskäytännössä:

Erityisopetuksen päällikön koulutussitoumus erityisopetusta tarvitsevien ihmisten kanssa edellyttää tutkimuslinjojen käyttöönottoa tämän väestön tietämyksen syventämiseksi, jonka tavoitteena on kehittää välineitä koulutustukea tarvitsevien tarpeiden varhaiseksi tunnistamiseksi ja intervention strategioiksi luokkahuoneessa Erityisopetuksen alalla tehtävä tutkimus eroaa koulutuksen tutkimuksesta johtuen väestön vaihtelevuudesta ja erityispiirteistä sekä ympäristöjen monimuotoisuudesta.


Graduate profiilia

Erityisopetuksen maisteriohjelman jatko-opiskelu on jatkokoulutus, joka liittyy koulutusalaan, jonka pätevyystutkinnosta saatu master-tutkinto on antanut teoreettista ja käytännöllistä osaamista, joka on välttämätöntä havaita, estää ja puuttua henkilöihin, joilla on erittäin korkeat koulutustarpeet. monimuotoinen luonne (älylliset, sensoriset ja motoriset, kehitys- ja käyttäytymishäiriöt, kielen ja viestinnän häiriöt, suuret kyvyt jne.).

Ammattikorkeakoulututkinnon saaneet akateemiset, ammatilliset ja tieteelliset osaamiset asettavat heidät ammattilaisiksi, jotka pystyvät toimimaan tehokkaasti seuraavilla työalueilla:

  1. Opettajina tai opettajina lapsen, perusasteen ja toisen asteen opettajina tekevät yhteistyötä lasten kanssa, joilla on erityistarpeita.
  2. Koulutusalan ammattilaisina tietyssä erityiskoulutuskeskuksessa, joka tarjoaa tukea ihmisille, joilla on erityinen vammaisuus.
  3. Koulutuksen ammattilaisena, joka pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan laadukkaan tutkimuksen luokassa, keskipisteessä tai yhteiskunnallisessa ympäristössä, ja sillä on seuraavat tavoitteet: a. Edistää vammaisuuden ja toiminnallisen monimuotoisuuden eri tyyppisiä tietoja koulutusalalla, b. Suunnittele tehokkaita interventio-ohjelmia kohderyhmälle ja c. Helpotetaan erityisopetusta tarvitsevien oppilaiden sisällyttämistä luokkahuoneeseen ja yhteiskuntaan.
Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

The mission of UNIR is the comprehensive training of students in the skills, competences and knowledge required to excel in today’s society. UNIR is committed to meeting the needs and expectations of ... Lue lisää

The mission of UNIR is the comprehensive training of students in the skills, competences and knowledge required to excel in today’s society. UNIR is committed to meeting the needs and expectations of our stakeholders: students, teaching and research faculty, administrative staff, public administrations and society in general- by providing quality education that strives for continuous improvement and excellence. Näytä vähemmän