Jatko kasvatustieteiden: musiikki pedagogiikka - Etäisyys

Yleistä

2 sijaintia saatavilla

Ohjelman kuvaus

  • Tutkimukset kesto (vuotta): 1,5 vuotta
  • Tutkimuksen Otsikko: Educational Studies: Musiikkipedagogi (MED, 3 lukukautta)
  • Otsikko Studies Level: Master (2nd Cycle Studies)
  • Opetuskieli: kreikka
  • Prosessitutkimukset: Etäisyys
  • Minimi Laajuus: 30
  • Pienin Euroopan Laajuus (op): 90

ohjelman kuvaus

tarkoitus

Ohjelman tavoitteena on kaksijakoinen. Toisaalta, auttaa opiskelija hankkimaan syvä tuntemus alan erikoistuminen kautta () seuranta opetukseen kypsälle tasolle, (b) tutkia asiaa koskevasta kirjallisuudesta ja (c) vuorovaikutus tiedekunnan ja muut opiskelijat. Toisaalta ohjelmalla pyritään edistämään tutkimusta taitoja () seurantaa erityisiä määrällisiä ja laadullisia tutkimus kursseja, (b) pienimuotoinen tutkimusten erilaisia ​​kursseja ja / tai laaditaan Master Thesis, ja (c) osallistuminen seminaareihin / konferensseihin tutkimuksen sisältöä. Yleisesti yleinen Ohjelman tavoitteena on auttaa opiskelijaa tulla itsenäinen ajattelija ja tutkija kouluttaja.

tavoitteet

  1. Valmistautuminen koulutusjärjestelmä johtajien kanssa syventää tietojaan musiikin ja musiikkikasvatuksen pedagogiikka ja didaktiikka.
  2. Analysoida filosofisia, sosiologisia ja psykologisia ulottuvuuksia koulutuksen ja ymmärtää niiden merkitys tehokkaan opetuksen ja oppimisen Music.
  3. Hankkia erikoistuneet, menetelmiä ja lähestymistapoja, jotka auttavat heitä innovoimaan alalla musiikin ja opetuksen.
  4. Hankkia taitoja hallita käytännön näkökohtiin opetusta musiikki ja muotoilu koulutus interventioiden tehokkaan ratkaisun ongelmiin eri yhteyksissä.
  5. Valitse ja tuottaa oppimateriaalia perustuvat nykyisiin suuntauksiin opetuksessa musiikkia, parantaa ja kehittää musiikillinen luovuus opiskelijat.
  6. Edistymisen nykyaikaisen tutkimuksen opetusta musiikin ja perehtyy tarpeelliset tutkimukset ja metodologisia välineitä.

uranäkymät

Tutkinnon ohjelman on seuraavat vaihtoehdot:

  1. Pyrkimään hallinnollinen asema koulun tasolla (esim Johtaja, apulaisjohtaja) ja / tai opetus- ja kulttuuriministeriö (esim Tarkastaja).
  2. Toimia kouluttajien pedagogisen instituutin.
  3. Ymmärtää akateemisen kannan korkeakoulussa.

Pääsy lisätutkimuksia

Tutkinnon ohjelma voi jatkaa jatko-opintoihin.

oppimistulokset

  1. Syventää peruskirjallisuutta Direction.
  2. Ymmärrä peruskäsitteet, periaatteet ja malleja suunta ja jotka päättivät siirtää tätä tietoa koulun yhteyteen.
  3. Tutkia kriittisesti tutkimustuloksia suuntaan ja niiden vaikutukset on ongelmia koulun yksikkö ja koulutusjärjestelmässä.
  4. Ongelmista koulun yksikkötasolla ja järjestelmän tutkimusta ja niitä koskevat suunnitelmat.
  5. Arvioida kriittisesti koulutukseen liittyviä ongelmia tutkimalla sosiologinen, psykologinen ja filosofinen mitat ja suunnitelma toimiin niiden korjaamiseksi.
  6. Olettaa johtotehtävissä liittyvät suuntaan parantaa nykyisiä käytäntöjä tai uusien menettelyjä.
  7. Uudistaakseen käytäntöjen suuntaan, esimerkiksi kouluhallinto, opetuksen laatu, osallistavaa koulutusta.
  8. Sovelletaan hankitut taidot puuttua jokapäiväisiin ongelmiin, esimerkiksi arvioinnissa opiskelijat / järjestelmä / ohjelmia, suunnittelu ja päätöksenteko, yhteydenpito sisäisen ja ulkoisen yleisöille, valmennus, koulutus ja kehittäminen.
  9. Exploit inhimillistä pääomaa innovaatioiden ja uusien toimintatapojen ja menettelyjä.
  10. Toimia muutoksen tekijöinä ja innovaatiotoimintaa ja edistää parantamistoimenpiteet.
Viimeksi päivitetty Syyskuu 2017

Oppilaitoksesta

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space.

UNIC is the largest university in Cyprus, with over 12,000+ students, from over 70 countries across the globe, coming together in an innovative and transformative learning space. Näytä vähemmän