Kasvatustieteiden maisterin tutkinto ja digitaaliset kompetenssit
UNIR
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Logroño, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Hanki maisterin tutkinto verkko-ICT: ssä, jota käytetään koulutuksessa UNIR
Koulutustekniikan ja digitaalisen osaamisen maisterin tutkinto on ensimmäinen virallinen neuroteknologian maisterin tutkinto, joka tuntee tieto- ja viestintätekniikan vaikutukset oppimisprosessiin. Koulutukseen liittyvän verkko-opetuksen maisteri hankkii 2000-luvun digitaaliset taidot.
Löydät innovatiivisen visio koulutuksesta uuden teknologian näkökulmasta koulutukseen ja avantgardeihin digitaalisiin resursseihin, jotta opiskelijat oppivat tehokkaasti. Sinun tulee myös saada käytännön robotiikka kit "Sphero mini" seuraamaan kohdetta "ohjelmointi ja robotiikka Opettajien, jotka auttavat sinua saamaan kaiken pois ohjelmasta.
Tällä online-maisteritutkinnolla saavutat tarvittavat digitaaliset kompetenssit, jotka tarjoavat riittävästi opetusta XXI vuosisadan koulutukseen ja mukautat profiilisi INTEF: n julkaisemaan yhteiseen digitaalisen osaamisen puitteisiin.
Ainoa virallinen yliopiston maisterin tutkinto, joka sallii sinun myös todistuksen Googlesta opetuksesta.
Koulutukseen liittyvässä ICT-verkko-opetuksessa voit käsitellä eri osaamisalueita ja tutkia, miten esimerkiksi koulutusrobotit kehittävät luovuutta, ratkaisevat Internetin turvallisuutta ja suojaavat oppilaiden identiteettiä tai miten sosiaaliset verkostot voivat auttaa meitä kehittää tunneälyä.
Yleistä tietoa
- Laajuus: 60 op
- Kesto: 1 lukuvuosi
- Menetelmä: Kauko, 100% verkossa
- Kokeet: Osallistuminen jokaisen lukukauden lopussa
- Tohtorintutkinto: Tämä virallinen tutkintotodistus mahdollistaa virallisen tohtoriohjelman sisällyttämisen
metodologia
UNIR tutkimusmenetelmä on joustava, yksilöllinen ja tehokas. Menetelmä perustuu online-suoraluokkiin ja henkilökohtaiseen opettajaan, joka tarjoaa parhaan koulutuksen.
UNIR pedagoginen malli on tehokas, koska se perustuu täysin online-metodologiaan, jotta jokainen opiskelija voi opiskella omaan tahtiinsa:
- Live online -luokat: Aamupäivällä ja iltapäivällä järjestetään luokkia, jotka järjestetään viikon jokaisena päivänä, joten voit osallistua luokkaan, kun se on sinulle parhaiten sopivaa.
- Online-luokat viivästyneinä: Jos et voinut osallistua luokkaan tai olet jättänyt kysymyksiä, voit käyttää kaikkia luokkasi viivästyneinä. Voit nähdä ne aina kun haluat ja niin monta kertaa kuin tarvitset.
- Henkilökohtainen ohjaaja: Ensimmäinen päivä, jolle annetaan henkilökohtainen ohjaaja. Sinun tulee olla yhteydessä häneen puhelimitse ja sähköpostilla. Hän tukee sinua päivittäin ja ratkaisee kaikki epäilykset, joita voi syntyä.
- Virtuaalikampus: Kaikki, mitä sinun tarvitsee opiskella UNIR on kampuksella: luokat, opettajat, luokkatoverit, kirjasto, opetusresurssit, aikataulut, keskustelu, foorumit ja paljon muuta.
- Opetusresurssit: Sinulla on pääsy eri oppimisresursseihin täydentävän lukemisen, kaavioiden ja keskeisten ideoiden, itsearviointitestin jne. Avulla.
Arviointijärjestelmä
Tutkittaessa online-master-tutkinnoissa määriteltyjen yleisten ja erityisten tavoitteiden saavuttamisen tasoa on arvioitava sen tutkimuksessa hankitut pätevyydet.
Oppimisen arviointi toteutetaan ottaen huomioon seuraavissa kohdissa saatu pätevyys:
- Jatkuva arviointi (edustaa 40% loppuraportista): Kaikki pakollisiin luokitellut tehtävät ovat osa jatkuvaa arviointia. Näitä ovat muun muassa teokset, lukeminen, foorumit, tuki luokkiin jne.
- Kasvokohtainen tentti (se edustaa 60% loppuraportista): tentti on edellytys sille, että aihe on läpäissyt
- Lopullinen päällikön projekti: Final Master -projektin jatkuva seuranta on Final Master -projektin johtajan jatkuvaa seurantaa, joka lopulta antaa lopullisen hyväksynnän. Lopullinen arviointi vastaa komission, joka koostuu kolmesta osaamisalueen professorista. Komissio arvioi hankkeen lisäksi myös suullisen puolustuksen. Se arvioidaan seuraavasti:
- Rakenne: Osallistu Final Master -projektin rakenteeseen ja organisaatioon. 20%
- Näyttely: Arvostaa näyttelyn selkeyttä sekä kirjallisesti ja kykyä synteesiin, analysointiin ja reagointiin. 30%
- Sisältö: Teoksen muisti ja kaikki muu tekninen dokumentaatio katsotaan viittaukseksi näyttelyn pätevyyden tarkistamiseen. Synteesin kykyä ja sen helppoa lukemista arvostetaan. Myös lausekkeen oikeellisuutta ja selkeyttä, sekä kirjallista että graafista, arvioidaan. 50%
Opetussuunnitelma
opetussuunnitelma
Ensimmäinen moduuli 30 op
- Datasta (Big Data) Tietoon (Internet)
- Tietosuoja ja yksityisyys digitaalisessa ympäristössä
- Työkaluja yhteistoimintaan
- Sosiaaliset verkostot koulutuksessa
- Sisällön luonti, mobiilioppiminen ja pelaaminen luokkahuoneessa
Toinen moduuli 30 op
- Ohjelmointi ja robotiikka opettajille
- Yrittäjyys, innovaatio ja digitaalinen luovuus
- Koulutuksen neuroteknologia
- Diplomityö (TFM)
Ohjelman tulos
Graduate profiilia
Yliopiston kasvatustekniikan ja digitaalisten osaajien maisteriksi valmistuneilla on maisterintutkinnon suoritettuaan kehittyneet seuraavat kompetenssit, jotka mahdollistavat:
- Tunne syvällisesti ja integroi digitaaliset taidot tekniikan pedagogiseen käyttöön.
- Opetusta sisältäen teknologian käytön eri prosesseissa, kriittisellä hengellä ja tietäen milloin, miten ja mihin ICT:tä käyttää.
- Erottele sopiva tekninen tuki kussakin oppimistilanteessa.
- Vaihda luokkahuoneet oppimistiloihin, joissa vertaisosaaminen jaetaan.
- Paranna koulutusyhteisön viestintäprosesseja ICT:n avulla.
Galleria
Uramahdollisuudet
uramahdollisuuksia
Masterin päätyttyä opiskelijat voivat olla:
- Multimedia-sisällön opettajat
- Oppimisalustojen koulutusresurssien ja sisällön suunnittelijat.
- Ohjelmien koordinaattorit ja/tai arvioijat opetuksen virtuaalisissa ympäristöissä.
- Vastuu ICT-osastosta kouluissa.
- Akateemisen henkilökunnan ja opiskelijoiden kouluttajat uuden teknologian oikeaan käyttöön.