L6 CIM Diplomi Ammattimarkkinoinnissa
CIM Academy
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Cookham, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Etäopiskelu
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 1 695 / per course *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Online | 2,109 EUR Virtual | 3,027 GBP Sekoitettu
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Diplomi Ammattimainen markkinointi tarjoaa strategisia taitoja hallita markkinoinnin toimintaa.
Digitaaliseen markkinointiin ja hallintaan keskittyvä CIM Digital Diploma in Professional Marketing tarjoaa strategisia taitoja, joita markkinointitoiminnon hallinnointi edellyttää.
Kenelle se on?
Tämä tunnustettu CIM-pätevyys on ihanteellinen, jos olette pyrkineet ja parhaillaan operatiivisia, valvonta- tai johtamisrooleja, jotka haluavat rakentaa käytännön taitoja ja laajentaa strategista näkökulmaa. Tyypillisiä henkilöitä, jotka saattavat suorittaa tämän pätevyyden, ovat usein:
- Laitoksen johtajat.
- Toiminnalliset johtajat.
- Tuotteen / tuotemerkin hallinnoijat.
- Tilinomistajat.
- Markkinoinnin avainhenkilöt.
- Liiketoiminnan kehitysjohtajat
Mitä opit
standardi
- Strateginen markkinointi (pakollinen): Strateginen markkinointisuunnitteluprosessi, mukaan lukien sen arvioiminen ja toteuttaminen resurssien tehokkaan hallinnan avulla.
- Mastering Metrics (Pakollinen): Ymmärtäminen avain markkinoinnin metrics ja mittaustekniikat voit tunnistaa ja tulkita oivalluksia tukemaan tietoisia strategisia päätöksiä.
- Ajamisen innovaatio (valinnainen): Suosittelemme, kuinka innovaatio ja yrittäjähinnasto voivat auttaa saavuttamaan kilpailuetua.
- Digitaalistrategia (valinnainen): Antaa tietoa siitä, miten organisaatiot voivat toteuttaa digitaalisen markkinointistrategian ja rakentaa nämä valmiudet yleiseen strategiseen suunnitelmaan.
Kolmen moduulin suorittaminen johtaa CIM-tutkinnon ammattimaiseen markkinointiin. Jos haluat, voit opiskella yhtä moduulia kerrallaan ja rakentaa myöhemmin pätevyyteen.
Digitaalinen
- Digitaalistrategia: Monille organisaatioille digitaalinen markkinointi on kehittynyt joukosta taktisia toimia merkittäväksi strategian osaksi. Tämä moduuli antaa sinulle syvällisen tarkastelun digitaalisen markkinoinnin ominaisuuksista, jotka voidaan sisällyttää strategiseen markkinointisuunnitteluun.
- Ajaminen Digitaalinen kokemus: Asiakaskäyttäytyminen on muuttunut dramaattisesti digitaalisen vallankumouksen myötä. Tämä moduuli tarjoaa oivalluksia digitaaliseen asiakaskokemukseen. Järjestöjen on sopeuduttava tähän muuttuviin markkinoihin ja ryhdyttävä toimiin strategisten tarpeidensa täyttämiseksi.
- Digitaalisten kanavien hallinta: Digitaaliset kanavat tarjoavat mahdollisuuksia ja haasteita organisaatioille kilpailemaan tehokkaasti ja sitoutumaan heidän asiakkaisiinsa. Tämä moduuli ohjaa strategista ymmärrystä digitaalisten kanavien hallintaa ja kasvua varten sekä vaatimustenmukaisuuden kannalta kriittisiä tekijöitä.
Kolmen moduulin suorittaminen johtaa CIM-digitaalisen tutkinnon ammattimarkkinointiin. Jos haluat, voit opiskella yhtä moduulia kerrallaan ja rakentaa myöhemmin pätevyyteen.
Kurssin sisältö
standardi
STRATEGINEN MARKKINOINTI
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan kolmen tunnin välein, joka perustuu markkinointisuunnitelmaan, jonka olet aiemmin valmistautunut organisaatiossasi.
Oppimistulokset
Tilanneanalyysi
- Ymmärtää, miten organisaation nykyistä ja tulevaa ulkoista ympäristöä voidaan analysoida.
- Ymmärtää miten organisaation nykyistä ja tulevaa sisäistä ympäristöä voidaan analysoida.
Suunnittelu
- Analysoi asiaankuuluvat tiedot strategisen päätöksenteon suosittamiseksi ja tiedoksi.
- Kehitä strateginen markkinointisuunnitelma organisaation tavoitteiden saavuttamiseksi.
Toteutus ja valvonta
- Hallitse resursseja strategisen markkinointisuunnitelman toteuttamiseksi.
- Seuratkaa, mittaa ja sopeuttaa markkinointisuunnitelman jatkuvaan parantamiseen.
MASTERING METRICS
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan työperusteisella tehtävällä.
Oppimistulokset
Mittarit ja analyysit
- Ymmärtää markkinointitietojen rooli.
- Ymmärtää eri analyyttisten tekniikoiden merkitys eri markkinaympäristöissä.
Tehokkuuden mittaaminen
- Tunne markkinointitoiminnan kannalta merkitykselliset toimenpiteet.
- Käytä markkinointitietoja markkinointitoimintojen tehokkuuden määrittämiseen.
Analytics päätöksentekoon
- Ymmärtää asianmukaiset tietolähteet markkinoinnin analyysiin.
- Käytä erilaisia analyysityökaluja ja -tekniikoita markkinoinnin ja strategisen päätöksenteon markkinointiin.
INNOVAATIOJÄRJESTELMÄ (VAPAA)
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan työperusteisella tehtävällä.
Oppimistulokset
Yrittäjämarkkinointi
- Ymmärtää markkinoinnin ja yrittäjyyden välinen suhde.
- Toteutetaan yrittäjämäinen vastaus muutoksiin ja markkinointiratkaisuihin.
Innovaatio
- Ymmärtää keskeiset tekijät, jotka helpottavat innovaatiota organisaatioissa.
- Sovelletaan innovaation periaatteita markkinointitoiminnassa.
Markkinointimestarina
- Ymmärtää sisäisen markkinoinnin rooli.
- Toteutetaan markkinointiin johtavia organisaatiomuutoksia.
DIGITAALINEN STRATEGIA (ELECTIVE)
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan työperustaisella tehtävällä, joka jakautuu kolmeen tehtävään: tutkimus, suunnitelma ja raportti.
Oppimistulokset
Digitaalinen häiriö
- Ymmärtää häiritsevän digitaalisen ympäristön strategiset vaikutukset.
- Luo asiaankuuluvia näkemyksiä tärkeimmistä nousevista teemoista digitaalisen markkinoinnin ympäristössä.
Digitaalinen suunnittelu
- Kehittää strategisia suosituksia vastauksena tarpeeseen hankkia, muuntaa ja säilyttää asiakkaita.
- Toimittaa ketterä vastaus muuttuviin asiakkaiden käyttäytymiseen.
Menestys
- Osaa hallita ja optimoida keskeisiä kanavia ja sisältöä digitaalisesti parannetulla strategiasuunnitelmalla.
- Käytä keskeisiä digitaalisia toimenpiteitä sosiaalisen, tunnistetun, haun ja sivuston käyttäytymisen analysoimiseksi.
Digitaalinen
DIGITAALINEN STRATEGIA
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan tehtävällä.
Oppimistulokset
Digitaalinen häiriö
- Ymmärtää häiritsevän digitaalisen ympäristön strategiset vaikutukset.
- Luo asiaankuuluvia näkemyksiä tärkeimmistä nousevista teemoista digitaalisen markkinoinnin ympäristössä.
Digitaalinen suunnittelu
- Kehittää strategisia suosituksia vastauksena tarpeeseen hankkia, muuntaa ja säilyttää asiakkaita.
- Toimittaa ketterä vastaus muuttuviin asiakkaiden käyttäytymiseen.
Menestys
- Osaa hallita ja optimoida keskeisiä kanavia ja sisältöä digitaalisesti parannetulla strategiasuunnitelmalla.
- Käytä keskeisiä digitaalisia toimenpiteitä sosiaalisen, tunnistetun, haun ja sivuston käyttäytymisen analysoimiseksi.
DIGITAALINEN KOKEMUS
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan tehtävällä.
Oppimistulokset
Asiakkaiden näkemykset ja innovaatiot
- Luo asiaankuuluvia näkemyksiä digitaalisille asiakkaille
- Arvioida trendejä ja innovaatioita digitaalisessa kokemuksessa
Digitaaliset tiedot ja analyysit
- Tunnista ja arvioi digitaaliset tiedot ja analyysit
- Toimitetaan menetelmiä digitaalisten suorituskykyindikaattoreiden raportoimiseksi
Digitaalinen käyttäjäkokemus
- Kuvaile asiakastarjontaa
- Suosittele, miten voit parantaa käyttökokemusta
MASTERING DIGITAL CHANNELS
Arviointi: Tämä moduuli arvioidaan tehtävällä.
Oppimistulokset
Kanavan strategia ja noudattaminen
- Kuvaile kanavavalinnan strategisia vaihtoehtoja
- Määritä digitaalisen kampanjan vaatimustenmukaisuuden vaatimus
Digitaalisen kanavan toteutuksen hallinta
- Osoita digitaalisten kanavien tehokasta hallintaa käytännössä
- Suosittele online-yhteisöjohtamisen menetelmiä
Kanavien muuntamisen optimointi ja kasvu
- Kuvaa, miten digitaalisten kanavien muuntokertoja voidaan parantaa
- Arvioida nykyistä ja tulevaa kanavan kehitystä
Sisäänpääsyvaatimukset
CIM Academy on omat merkintäkriteerit ja hakijat arvioidaan yksilöllisesti. Tämä pätevyys vastaa loppututkinnon loppuvuotta ja suosittelemme, että sinulla on vähintään kaksi vuotta kokemusta markkinointiroolissa.
Vaihtoehtoisesti hyväksymme:
- CIM Level 4 Professional Certificate in markkinointi.
- CIM-tason 4 sertifikaatti ammattimainen markkinointi.
- Kaikki asiaankuuluvat Taso 4 -tutkinnot.
- Säätiön tutkinto liikkeessä markkinoinnin kanssa.
- Kandidaatin tai maisterin tutkinto tunnustetusta yliopistosta - kolmasosa markkinointisisällöstä.
- Diagnostiikkavaihe tasolle 6.
Ohjelmamme opetetaan englanniksi, ja jos englanti ei ole sinun ensimmäistä kieltäsi, sinun on myös esitettävä vähintään IELTS Academic Module (6.5) / Cambridge Certificate of Advanced English (B-luokka).
varaus
Varaukset tulee tehdä CIM Academy -tiimin kautta CIM: ssä - soita numeroon 44 (0) 1628 427240.
Online - £ 900 alv (ei saatavana CIM Digital Diploma in Professional Marketing)
- Tentti / arviointimaksu - £ 555
- CIM opiskelee jäsenyyttä - £ 60
Yhteensä sis. Arvonlisävero = £ 1,695
Mikä on mukana -
- 24/7 pääsy CIM Academy Onlineen
- Opiskelijan tuki
- CIM opiskelee jäsenyyttä vuodelle
- Tentti ja arviointimaksut
Virtual (verkossa) - £ 1,245 alv
- Tentti / arviointimaksu - £ 555
- CIM opiskelee jäsenyyttä - £ 60
Yhteensä sis. ALV = £ 2,109
Mikä on mukana -
- Opintokustannukset
- 24/7 pääsy CIM Academy Onlineen
- Opiskelijan tuki
- CIM opiskelee jäsenyyttä vuodelle
- Tentti ja arviointimaksut
Blended (face-to-face ja verkossa) - £ 2 010 alv
- Tentti / arviointimaksu - £ 555
- CIM opiskelee jäsenyyttä - £ 60
Yhteensä sis. ALV = £ 3.027