Liiketalouden tohtori (DBA) mobiilissa ja digitaalisessa markkinoinnissa
Alfred Nobel Open Business School
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Zürich, Sveitsi
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
2 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 5 000 / per semester
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
- Kesto: 2 lukukautta
- Laajuus: 60
- Kieli: englanti
- Lukukausimaksu: 4000EUR / lukukausi
- Ohjelma: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warsaw Management University
Kauppatieteiden tohtori (DBA) - Mobiili- ja digitaalimarkkinoinnin jatko -opinnot, jotka järjestää Alfred Nobel Open Business School Sveitsi yhteistyössä Collegium Humanum Warsaw Management Universityn kanssa, on tunnetuin ja arvostetuin esimiespätevyys.
Kauppatieteiden tohtori (DBA) on korkeakoulututkinnon vahvistava jatko-opintojakso, joka on tarkoitettu kokeneille korkean tason johtajille ja liikemiehille. DBA-opinnot-Mobiili ja digitaalinen markkinointi on ainoa opinto-ohjelma tässä osassa maailmaa korkealaatuisille asiantuntijoille digitaalisen ja mobiilimarkkinoinnin alalla, joka on nopeimmin kasvava markkinoinnin alue. Opinnot perustuvat uusimpaan, kehittyneimpään teknologiseen osaamiseen.
Liiketalouden tohtori (DBA) - Mobiili- ja digitaalisen markkinoinnin opintoja arvioidaan tarkasti ja parannetaan jatkuvasti.
Tämän erityisen DBA-ohjelman valmistuneet edustavat huippuryhmää korkealaatuisia mobiili- ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoita, jotka takaavat sekä itselleen että mahdolliselle tulevalle työnantajalle korkean tason tarjottavia palveluja. Ehdotamme innovatiivista opetussuunnitelmaa sekä sisällön että käytännön suhteen luoden virtuaalisen työalueen, joka mahdollistaa hankitun tiedon nopeamman toteuttamisen. Koulutamme Yhdysvalloissa tunnetun koulutusmenetelmän mukaisesti pätevälle johdolle, joka tunkeutuu täydellisesti uuden teknologian, markkinoinnin sekä digitaalisen ja mobiilimarkkinoinnin alueelle.
Luovat teknologiset ja sovellusratkaisut sekä uusi organisaatio ja hallintojärjestelmät mahdollistavat helpon ja miellyttävän koulutuksen.
Tämä erikoistuminen kattaa käsitteet, työkalut ja tekniikat, joita tarvitaan kommunikoimaan asiakkaiden kanssa järjestelmällisesti ja integroidusti ja luomaan tehokkaita, kohdennettuja mainoskampanjoita. Kun olet suorittanut mobiili- ja digitaalimarkkinoinnin erikoistumisen, ymmärrät strategiset markkinointikonseptit ja työkalut, joita tarvitaan tietoon perustuvien päätösten tekemiseen ja suunnan määrittämiseen yrityksellesi, liiketoimintayksikölle, osastolle tai tuotelinjalle digitaalisessa ekosysteemissä.
DBA in Digital and Mobile Marketing -ohjelma auttaa sinua luomaan ja toimittamaan tehokkaita mobiilimarkkinointikampanjoita. Käsittelet mobiilimarkkinoinnin taustalla olevia konsepteja ja suuntauksia sekä tarkastelet SMS-kampanjoita ja mobiililaitteille optimoituja verkkosivustoja.
Tarkastelet mobiilitilojen uusia trendejä ja tunnistat "aina päällä" olevien mobiililaitteiden tarjoaman uuden mahdollisuuden olla vuorovaikutuksessa tehokkaasti tiettyjen yleisöjen kanssa kontekstin ja sijainnin perusteella.
Mobiilimarkkinointimoduuli kattaa mobiilimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja terminologian ja antaa sinulle teknistä tietoa ja taitoja tehokkaan mobiilimarkkinointistrategian rakentamiseksi ja ylläpitämiseksi. Kehität tietämystä ja taitoja tehokkaiden kampanjoiden suorittamiseen valitsemalla sopivat työkalut ja resurssit sekä mobiili -tilaajaluettelon hallintatekniikat.
Ainutlaatuisen modulaarisen lähestymistapamme ohjelmiemme toteuttamiseen, alan johtava opiskelijoiden ja opettajien välinen suhde ja pienet, keskittyneet online-luokkakoot, voimme käyttää aikaa varmistaaksemme, että jokainen oppilaamme todella ymmärtää liiketoiminnan kasvattamisen. palvelemaan asiakkaita toimistossa. Saat kokemusta ryhmädynamiikasta, organisaation muutoksesta, teknologia -alustoista ja strategiasta. Saat kokonaisvaltaisen kokemuksen jokaisesta moduulista, mikä helpottaa taitojesi soveltamista todellisessa maailmassa.
Koulutus tarjotaan verkossa luentojen, videoiden ja konsulttien avulla.
Kurssi päättyy tutkielman jättämiseen ja puolustamiseen.
hakemus
- lähetä hakulomake
- lähetä kopio pätevyydestäsi
- CV
Kurssin sisältö
Moduulit | Luotonumerot |
Mobiilimarkkinointi | 10 |
Johdatus digitaaliseen markkinointiin | 10 |
Hakukoneoptimointi | 5 |
Maksa napsautuksesta | 5 |
Digitaalinen näyttö- ja videomainonta | 5 |
Sosiaalisen median markkinointi | 10 |
Sähköpostimarkkinointi | 5 |
Analytics | 5 |
Strategia ja suunnittelu | 5 |
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
- Kesto: 2 lukukautta
- Krediitit: 60
- Kieli: englanti
- Ohjelma: Alfred Nobel Open Business School Switzerland & Collegium Humanum Warsaw Management University
Liiketalouden tohtori (DBA) – Mobiili- ja digitaalimarkkinoinnin jatko-opinnot, jotka Alfred Nobel Open Business School Switzerland järjestää yhteistyössä Collegium Humanum Warsaw Management Universityn kanssa, on tunnistetuin ja arvostetuin johtamisen tutkinto.
Liiketalouden tohtori (DBA) on korkeimman johtamisen pätevyyden vahvistava jatko-kurssi, joka on suunnattu kokeneille korkean tason esimiehille ja liikemiehille. DBA-opinnot – Mobile & Digital Marketing on ainoa koulutusohjelma tässä osassa maailmaa korkealuokkaisille digitaalisen ja mobiilimarkkinoinnin alan asiantuntijoille, nopeimmin kasvavalle markkinoinnin alueelle. Opinnot perustuvat viimeisimpään, edistyneimpään teknologiaosaamiseen.
Liiketalouden tohtori (DBA) – Mobiili- ja digitaalimarkkinoinnin opintoja arvioidaan tarkasti ja niitä kehitetään jatkuvasti.
Tämän erityisen DBA-ohjelman valmistuneet edustavat huippuryhmää korkealaatuisia mobiili- ja digitaalisen markkinoinnin asiantuntijoita, jotka takaavat sekä itselleen että mahdolliselle tulevalle työnantajalle korkean tason tarjottavia palveluja. Ehdotamme innovatiivista opetussuunnitelmaa sekä sisällön että käytännön suhteen luoden virtuaalisen työalueen, joka mahdollistaa hankitun tiedon nopeamman toteuttamisen. Koulutamme Yhdysvalloissa tunnetun koulutusmenetelmän mukaisesti pätevälle johdolle, joka tunkeutuu täydellisesti uuden teknologian, markkinoinnin sekä digitaalisen ja mobiilimarkkinoinnin alueelle.
Luovat teknologiset ja sovellusratkaisut sekä uusi organisaatio ja hallintojärjestelmät mahdollistavat helpon ja miellyttävän koulutuksen.
Tämä erikoistuminen kattaa käsitteet, työkalut ja tekniikat, joita tarvitaan kommunikoimaan asiakkaiden kanssa järjestelmällisesti ja integroidusti ja luomaan tehokkaita, kohdennettuja mainoskampanjoita. Kun olet suorittanut mobiili- ja digitaalimarkkinoinnin erikoistumisen, ymmärrät strategiset markkinointikonseptit ja työkalut, joita tarvitaan tietoon perustuvien päätösten tekemiseen ja suunnan määrittämiseen yrityksellesi, liiketoimintayksikölle, osastolle tai tuotelinjalle digitaalisessa ekosysteemissä.
Tarkastelet mobiilitilan nousevia trendejä ja tunnistat "aina päällä olevien" mobiililaitteiden tarjoaman uuden mahdollisuuden olla tehokkaasti vuorovaikutuksessa tiettyjen yleisöjen kanssa kontekstin ja sijainnin perusteella.
Mobiilimarkkinointimoduuli kattaa mobiilimarkkinoinnin keskeiset käsitteet ja terminologian ja antaa sinulle teknistä tietoa ja taitoja tehokkaan mobiilimarkkinointistrategian rakentamiseksi ja ylläpitämiseksi. Kehität tietämystä ja taitoja tehokkaiden kampanjoiden suorittamiseen valitsemalla sopivat työkalut ja resurssit sekä mobiili -tilaajaluettelon hallintatekniikat.
Ainutlaatuisen modulaarisen lähestymistapamme ohjelmiemme toteuttamiseen, alan johtava opiskelijoiden ja opettajien välinen suhde ja pienet, keskittyneet online-luokkakoot, voimme käyttää aikaa varmistaaksemme, että jokainen oppilaamme todella ymmärtää liiketoiminnan kasvattamisen. palvelemaan asiakkaita toimistossa. Saat kokemusta ryhmädynamiikasta, organisaation muutoksesta, teknologia -alustoista ja strategiasta. Saat kokonaisvaltaisen kokemuksen jokaisesta moduulista, mikä helpottaa taitojesi soveltamista todellisessa maailmassa.
Koulutus tarjotaan verkossa luentoja, videoita ja konsulttien apua.
Kurssi päättyy tutkielman jättämiseen ja puolustamiseen.
Kurssin sisältö
Moduulit | Luottonumerot |
Mobiilimarkkinointi | 10 |
Johdatus digitaaliseen markkinointiin | 10 |
Hakukoneoptimointi | 5 |
Maksa napsautuksesta | 5 |
Digitaalinen näyttö- ja videomainonta | 5 |
Sosiaalisen median markkinointi | 10 |
Sähköpostimarkkinointi | 5 |
Analytics | 5 |
Strategia ja suunnittelu | 5 |
Ohjelman tulos
DBA in Digital and Mobile Marketing -ohjelma auttaa sinua luomaan ja toimittamaan tehokkaita mobiilimarkkinointikampanjoita. Käsittelet mobiilimarkkinoinnin taustalla olevia konsepteja ja suuntauksia sekä tarkastelet SMS-kampanjoita ja mobiililaitteille optimoituja verkkosivustoja.