MBA Online - Ylellinen johtaminen digitaaliaikana
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 10 500 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
MBA Online pyrkii kouluttamaan ammattilaisia kokonaan verkossa, englanniksi ja 12 kuukauden ajaksi tarjoamaan heille visio muutoksista ja sopeutumisesta luksusalan yritysten uuteen sosioekonomiseen ympäristöön.
Etäopetuksen ansiosta opiskelijat voivat opiskella ammatillisesti aktiivisesti. He voivat myös hyötyä luksusalan parhaista opettajista ja tehdä yhteistyötä opiskelijoiden kanssa kaikkialta maailmasta.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Uudet kuluttajat Luxury
- Kun Creators, heistä tuli tuotemerkkejä: Luxury Brandsin nykyaikainen historia
- Teollinen vallankumous: hajuvesi, kosmetiikka ja tarvikkeet
- Ylellisyysteollisuuden suuri muutos, 90-luvulla
- Ketkä ovat luksusta uudet kuluttajat?
- Kulttuurienvälinen johtaminen
Luksusbrändin kehittäminen: brändäys, identiteetti ja luovuus
- Tuotemerkin hallinta, Brand Image
- Brand-venytys ja Brand-liittoutuma
- Ylellinen brändinhallinta haasteisiin
Kokemuksellinen markkinointi
- Suunnittele asiakasmatka, Brand Ambassadors,
- Aistimarkkinointi, mukaansatempaava markkinointi, teatterointi, Brick & Mortarin vähittäiskaupan digitalisointi
- Kanavien välinen asiakasmatka, digitaaliset kokemukset
Ylellinen yritys
- Rahoitusohje: käyttökustannukset ja voitot
- Hinnoittelustrategia
Ylellisyysbrändin lanseeraus digitaalisessa maailmassa I
- Sosiaalisten verkostojen merkityksen ymmärtäminen:
- verkkomarkkinointi,
- viestintä,
- sähköinen kaupankäynti
- uusi vähittäiskauppa
Jakelustrategiat: oikea yhdistelmä kanavien välillä
- Ymmärtää kulttuurien välisten yhteyksien ja paikallisten erityispiirteiden merkitystä.
- Jakelutilojen kehitys: valikoiva jakelu, vähittäiskauppa, jakelu, verkkokauppa…
Ylelliset oikeudelliset kysymykset
- Laki ja erityiset lakisääteiset määräykset, joita sovelletaan ylellisyysalaan
Kykyjen kehittäminen ja hallinta
- Muutoksen hallinta
- Johtajan työkalupakki
- Ihmisen rekrytointi ja kehittäminen
- Konfliktien käsittely - Sopimuksen saavuttaminen
Luksusbrändin lanseeraus digitaalisessa maailmassa II
- CRM
- Internet -seuranta ja liiketoimintatiedotus
- Käyttää tapaus- ja alakohtaista analyysiä
Ottaen huomioon luksusteollisuuden uudet kestävän ja sosiaalisen vastuun kysymykset
- Kestävä kehitys yhteiskuntavastuuseen
- Ylellisyysalaan liittyvän kestävyyden erityispiirteet
- Uudet ylelliset kuluttajat ja uudet luksusmarkkinat
Lopullinen liiketoimintaprojekti
Ohjelman tulos
Tämän ohjelman tavoitteena on antaa opiskelijoille mahdollisuus:
- Osoita alan erityisosaamista
- Määritä brändin realistinen ja objektiivinen sijoittelu ja rakenna tarina, jonka avulla se voi saavuttaa asetetun tavoitteen
- Kunnioita ylellisyystuotteiden erilaistuvan perinteen avaimia sisällyttämällä digitaalisen aikakauden työkalut, menetelmät ja prosessit
- Johda organisaatioiden muutosta vastaamaan uusiin hankkeisiin ja yrittäjyyshaasteisiin