MS digitaalisen markkinoinnin ja median alalla
Yeshiva University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
New York, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
12 - 21 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 28 800 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Aug 2023
* Apurahat niille, jotka ovat oikeutettuja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Viimeisen vuosikymmenen aikana digitaalinen markkinointi ja media ovat siirtyneet markkinarako-osaamistaan markkinoinnin ammattilaisten pakolliseksi osaamisalueeksi. Yli 2 miljardia ihmistä on sosiaalisessa mediassa ympäri maailmaa ja Google on vastuussa 96 prosentista älypuhelinten hakuliikenteestä, joten markkinointimaisema näyttää muuttuvan nopeasti digitaaliseksi. Tämä muutos luo jännittävää, hyvin palkattua uraa markkinoijille, joilla on kysyttyjä digitaalisen markkinoinnin taitoja. Pelkästään New Yorkissa on kymmeniä tuhansia työpaikkoja digitaalisessa ja sosiaalisessa mediassa ja yli 25 000 työpaikkaa markkinoinnissa ja markkinointianalytiikassa.
Oppilaiden valmistelemiseksi näiden alojen uraa varten ohjelma perustuu median ja suunnittelun, viestinnän, yhteiskuntatieteiden ja tietojärjestelmien aloihin. Opiskelijat suorittavat hankekohtaisen opetussuunnitelman, jonka tarkoituksena on kehittää strategisia ajattelijoita, tekijöitä, ja mikä tärkeintä, huomenna markkinoijia.
Tässä ohjelmassa opiskelijat:
- Hallitse sosiaalisen median markkinointia, SEM-, SEO-, mobiili-, sähköposti-, sisältö- ja videomarkkinointimenetelmiä.
- Luo dataan perustuvia oivalluksia ja suorituskykyindikaattoreita markkinoinnin analyysin uusimpien työkalujen ja tekniikoiden avulla, kuten Google Trends, Google Analytics, R ja Tableau.
- Työskentele todellisten startup-yritysten hankkeissa YU Innovation Labin kautta.
- Opi markkinoinnin hallinnan ja yhteistyön toimittajien kanssa.
- Opiskele alan johtavien professoreiden kanssa ja rakenna ammatillinen verkosto New York Cityyn.
Apurahat ovat käytettävissä.
opetussuunnitelma
Joustava 30 opintopisteen ohjelma on suunniteltu antamaan opiskelijoille mahdollisuuden työskennellä suorittamalla tutkintonsa verkossa ja kampuksella. Opiskelijoilla on vapaus osallistua vain heitä kiinnostaviin kursseihin ja luoda oma polku ohjelmassa.
Tutkintovaatimukset
Opiskelijat voivat valita kahdesta kappaleesta:
- Digitaaliset ja sosiaaliset strategiat
- Markkinointi-analyysi
Kaikki opiskelijat ottavat kuusi keskeistä kurssia (18 op), mukaan lukien yksilöllinen, projektipohjainen kurssikurssi YU: n innovaatiolaboratorion kautta:
Core kurssit
- Markkinoinnin johtaminen ja strategia
- Kuluttajien tutkimusmenetelmät
- Communications
- Brand Management
- Kuluttajien käyttäytyminen ja asiakkuuksien hallinta
- päällyskivi
Digitaaliset ja sosiaaliset strategiat seuraavat valinnaisia
- Sovellettu sosiaalinen media
- Digitaalinen tarinointi
- Web-suunnittelu ja käyttäjäkokemus
- Web Analytics ja SEO
- Erityisaiheet
- Itsenäinen opiskelu
- Työharjoittelu
Markkinointi Analytics Track valittavien
- Strukturoitu tiedonhallinta
- Ennakoiva analyysi
- Visuaalinen suunnittelu ja tarinankeräys
- Web Analytics ja SEO
- Erityisaiheet
- Itsenäinen opiskelu
- Työharjoittelu
Kuka tulisi hakea
Digitaalisen markkinoinnin ja median päälliköt ovat ihanteellisia niille, jotka haluavat hallita markkinointiperiaatteita ja taitoja soveltaa niitä markkinointistrategiaan.
Markkinointimestarimme avaavat oven uran alkuvaiheessa oleville ja keskivaiheilla oleville markkinoijille, vastavalmistuneille ja uranvaihtajille, jotka haluavat tulla markkinoinnin johtamisen johtajiksi. Opiskelijat tulevat eri taustoista, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen, graafinen suunnittelu, sosiaalinen media, journalismi, valokuvaus ja videotuotanto.
Työpaikat
Ohjelma valmistuu valmiiksi uran, kuten
- Markkinointijohtaja
- Luova johtaja
- Digitaalinen markkinointipäällikkö
- SEO / SEM Manager
- Myyntipäällikkö
- Tuotepäällikkö
- Tuotekehityspäällikkö
- PR-Manageri
- Markkinatutkimuksen analyytikko
- ja enemmän
Ohjelmajohtaja
Maria Blekher, MBA, tohtori, markkinoinnin johtaja
Osa Katzin perustajatiimistä tohtori Blekherillä on MBA ja Ph.D. markkinoinnissa Negevin Ben-Gurionin yliopistosta Israelista. Tohtori Blekher uskoo, että tiedolla on voimaa luoda muutoksia ja että sitä tulisi käyttää ja käytännönläheisesti. Hän kehitti Sy Symsin kauppakorkeakoululle ainutlaatuisen kurssin Liiketoiminta Israelin ympäristössä, jossa hän opettaa myös markkinoinnin ja markkinointitutkimuksen periaatteita. Hän on opettanut myös johtamisen, liiketalouden ja teollisuustekniikan johtamisen osastoilla sekä jatko- että perustutkintotasolla Ben-Gurionin yliopistossa. Tohtori Blekher on MadeInIsrael.Info -yrityksen perustaja - online-koulutusalusta, joka yhdistää amerikkalaisen juutalaisyhteisön Israeliin tarjoamalla tietoa Israelin liiketoiminnasta ja tuotemerkeistä.
Opiskelijaksi
Onnistuneiden ehdokkaiden online-MS Digital Marketing ja Media-ohjelman on oltava kandidaatin tutkinto akkreditoitu college tai yliopistossa. Hakijoiden on täytettävä online-hakemus ja toimitettava seuraavat tiedot:
- Kaikkien yliopistojen viralliset opintosuoritukset olivat mukana
- Henkilökohtainen lausunto, jossa kuvataan tavoitteesi ja sitoumuksesi osallistua MS-ohjelmaan ja täydentää sitä
- Kaksi akateemista tai ammatillista suositusta
- TOEFL-pisteet (muille kuin äidinkielisille)
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.