MSc Kansainvälinen muotimarkkinointi
The University of Manchester Worldwide China Centre
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Online
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu, Etäopiskelu
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
GBP 19 500 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* voidaan maksaa neljässä erässä
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Muotialan kehittyessä muotialan ammattilaisten tarve on vahva teoreettinen ja sovellettu ymmärtääkseen nykyajan muotiliiketoimintaympäristöä. Tämä kurssi sopii tarpeisiisi, halusitpa sitten kehittää taitojasi, siirtyä muotialalle tai hakea ylempään virkaan.
Ainutlaatuinen kansainvälisen muotimarkkinoinnin verkkomaisterikurssimme perustuu pitkäaikaisten, kansainvälisesti tunnustettujen muoti- ja tekstiilitutkintojemme vahvuuksiin. Siinä yhdistyvät akateeminen huippuosaamisen kehitystaidot, jotka ovat välttämättömiä uralle globaalilla muotiteollisuudella ja mahdollistavat työskentelyn ja opiskelun samanaikaisesti.
Menestyksekkäänä valmistuneena sinulla on tiedot ja taidot, jotka antavat sinulle hyvän uran muodin ja vähittäiskaupan parissa. Valmistuneet ovat hankkineet ammatteja, kuten ostajia, markkinoijia ja PR-johtajia tunnetuissa, ikonisissa tuotemerkeissä, kuten Condé Nast International, Issey Miyake, Nike, Adidas, Chanel, Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi jne.
Kurssin kohokohdat
- Arvokkaat mahdollisuudet oppia muotialan johtavilta asiantuntijoilta ja johtajilta.
- Kehitä uraasi ja kasvata henkilöbrändiäsi alumniverkostomme avulla.
- Ryhdy muotimarkkinoijaksi, jolla on globaali visio.
- Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditoitu.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kurssin yksiköt
Kansainvälinen muotimarkkinointi
- Nykyinen ja tuleva ulkoinen ympäristöanalyysi
- Kehittyvät markkinat ja markkinoille tulotavat
- Globaali kuluttajakulttuuri ja globaali kansalaisuus
Strateginen brändinhallinta
- Strategisen brändinhallinnan liiketoimintamallit ja konseptit
- Yritysbrändäys ja kuluttajabrändäys
- Luksusbrändin markkinointi
Muotikuluttajan käyttäytyminen
- Markkinoiden ja asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen
- Kulttuurien ja sosiologisten muutosten vaikutukset kuluttajiin ja markkinoihin
- Mielipidejohtajia ja muutosagentteja ja niiden vaikutus muotimaiseman uudistamiseen
Muotimarkkinointiviestintä
- Mainonta ja PR muotiteollisuudessa
- Integroitu markkinointiviestintä (IMC)
- Muotimedian ja -viestinnän innovaatiot ja etiikka
Kansainvälinen muodin vähittäiskaupan hallinta
- Vähittäiskaupan jakelu ja kanavien kehittäminen
- Omnikanavaisen kuluttajan ja hänen asiakaspolun ymmärtäminen
- Vähittäiskaupan ostosykli
Ajankohtaisiin kysymyksiin
- Etiikka, kestävyys ja muodin kulutus
- Digitaalisten teknologioiden innovaatiot
- Kokeellinen kulutus
Tutkimustaidot käytännössä
- Tutkimuskysymysten muotoilu
- Kirjallisuuskatsauksen tekeminen
- Tutkimuksen suunnittelu ja eettiset näkökohdat
- Tehokas tiedonkeruu, analysointi, arviointi ja viestintä