Keystone logo

2 verkossa Maisteri Ohjelmat sisään Asiakassuhteet 2024

Suodattimet

Suodattimet

  • Maisteri
  • Liiketalouden opinnot
  • Asiakassuhteet
Opintoalat
  • Liiketalouden opinnot (2)
    • Takaisin pääluokkaan
    Sijainnit
    Etsi lisää paikkoja
    Tutkinnon tyyppi
    Kesto
    Opiskeluvauhti
    Kieli
    Kieli
    Opintomuoto

      verkossa Maisteri Ohjelmat sisään Asiakassuhteet

      Asiakassuhteet viittaavat strategioihin, joita yritykset käyttävät kommunikoidakseen asiakkaidensa kanssa ja ylläpitääkseen positiivista suhdetta heidän kanssaan. Asiakassuhteiden tavoitteena on rakentaa pitkäaikaisia suhteita yrityksen ja sen asiakkaiden välille.

      Asiakassuhdetutkinto antaa sinulle tarvittavat taidot ja tiedot menestyäksesi asiakaspalvelu- ja johtotehtävissä. Opit kehittämään tehokkaita asiakassuhteita ja hallitsemaan asiakaskontakteja. Lisäksi saat ymmärrystä kuluttajien käyttäytymisestä, markkinointistrategioista, suhdetoiminnasta, kassatoiminnasta ja muusta.

      Asiakassuhteiden tutkinnon suorittamalla voit edetä useilla eri urapoluilla, kuten markkinointipäällikkönä tai asiakaspalvelun edustajana. Saatat myös työskennellä valtion virastoissa tai voittoa tavoittelemattomissa järjestöissä, joissa taitojasi voidaan käyttää käytännössä auttamalla muita. Riippumatta siitä, minne päädyt töihin valmistumisen jälkeen, asiakassuhteiden tutkinnon suorittaminen antaa sinulle työkalut menestyäksesi missä tahansa asiakaslähtöisessä roolissa.

      Maisterin tutkinto on erikoistunut jatkotutkinto, jonka suorittaminen kestää yleensä noin kaksi vuotta ja joka pitää sisällään sekä kurssityöskentelyä että tutkimustyötä ja joissain tapauksissa myös pro gradu -työn. Koulutusohjelma tarjoaa opiskelijoille mahdollisuudet perehtyä itseä kiinnostavaan aiheeseen hyvin syvällisesti.