Uadin, innovaatioyliopisto, yhdessä Madridin etäyliopiston UDIMAn kanssa, haluamme osallistua kattavaan koulutukseen ostajan johtajan koko uralle ja tähän olemme luoneet CUCA- kauppakoulun , jossa on koulutusmalli. teoreettisessa sisällössä, joka tarjoaa perustaidon jokaisesta erikoisalasta, professorien kaaderit, jotka kukin johtavat oppiaineestaan kokemuksesta, edistävät tukea, tietämystä ja vuorovaikutusta käytännön tapauksien avulla, jotka tekevät opiskelijasta koulutuksen. Tietämyksen, kokemuksen ja luottamuksen avulla voit johtaa mitä tahansa aluetta ja erikoisuutta minkä tahansa organisaation ostoihin.
Kaikkien ostajatoimintojen ja -luokkien kattava koulutus
Hankinta- ja hankintatoiminnan johtaja on menestyksen edistäjä, välttämätön ja olennainen osa organisaatioiden taloudellista tavoitetta. Tietäen tekniikoita, joilla voit hankkia hyötyjä voitto- ja tappiotilillesi, hankkia osaston kannalta tärkeimmät menettelytavat, tietäen tarjousarviointijärjestelmästä, parhaiden tekniikoiden hallitsemisesta neuvotteluihin toimittajien kanssa tai toimitussuunnitelman kehittämistä ovat tietämys ja ominaisuuksia, joiden on hallittava näitä välttämättömiä profiileja kaikissa organisaatioissa, jotka haluavat olla markkinajohtajia.
Koulutus on yliopistoa opiskelijoiden tunnustamisen kautta ECTS - European Credit Transfer System - järjestelmässä. Master of Management and Purchasing Management, joka kestää 2 vuotta, sisältää 60 opintopistettä ja jokainen erikoisosa, joka vastaa sen pidentämistä ajassa ja omistautumisessa, Executive Master ostojohtamisessa ja Executive Master in Strategic Management ostoissa yhden vuoden ja 30 yliopisto-opintopisteen
Opiskelija työskentelee innovatiivisella koulutusjärjestelmällä, jossa on pelaamista, mestarikursseja (omaa Moocia), ajankohtaisia tietoja, foorumeita, keskusteluja, tapaustutkimuksia, kaikkia työkaluja, joilla hankitaan tietoa ja kokemusta toimintojen tekniikoiden hallitsemiseksi. ostajalle.
Edistetään kouluttajien ja asiantuntijoiden, opetusvälineiden, opetusinfrastruktuurin jne. Järjestämiä ja yhdenmukaistettuja koulutustoimia, kuten konferensseja, kokouksia, seminaareja, seminaareja ja kursseja vaihtamalla kokemuksia ja tietoja.
Koulutus suoritetaan eLearning-menetelmällä oman virtuaalisen kampuksensa kautta. Opiskelijalla on laaja valikoima viestintävälineitä, seurataan oppimisprosessia ja jatkuvaa ja yksilöllistä opetusta. Ohjelman opettajat tarjoavat jatkuvaa neuvontaa, ohjausta ja tukea tiedonsiirron helpottamiseksi asiaankuuluvan sisällön panoksesta oppimisprosessin dynaamisuuteen.
Kenelle se on?
Johtajat.
Osto- ja hankintapäälliköt.
Luokkajohtajat
Osto-, logistiikka- ja hankintateknikot.
Yliopisto-opiskelijat, jotka näkevät tällä alalla työympäristön.
Suositeltu kurssi:
Talous- ja talousjohtaja.
Logistiikan johtajat
Tuotantojohtaja
Materiaalien ja logistiikan johtajat, joiden vastuualueet ovat osto- ja hankinta-alue.
Otsikko on saatu
Kaksoistutkinto:
UDIMA, Madridin yliopisto
UADIN Business School
tavoitteet
Junien johtajat ostoksissa syventävät järjestelmien ja työkalujen tietämystä ja käytäntöä, jotka mahdollistavat ammattimaisesti hallita kaikkia ostotoiminnon osa-alueita.
Anna ammattilaiselle tekniset välineet, jotka helpottavat heidän päivittäisiä päätöksiä.
Optimoi suhteet tavarantoimittajiin, paranee kaikissa neuvotteluprosesseissa, toimittajien etujen jatkuva parantaminen
Lisätä osallistujien koulutusta, heidän osaamistaan ongelmanratkaisussa ja päätöksenteossa heidän tehtäviensä kehittämisessä.
Luo eritelmät ja ostosuunnittelu.
Paranna varastojen hallintaa.
Luo hankintojen hallinnoinnin tehokkuus.
Korosta oston käsitteet ja eettiset säännöt.
Luo korkeatasoinen, vankka ja luotettava verkosto, joka mahdollistaa erinomaisen ja kestävän yhteystietoverkon perustamisen ajan myötä, jolloin siitä tulee henkilökohtainen kilpailuetu.
rawpixel.com / Pexels
esityslista
1. Oston määritelmä ja suunnittelu
Ostotarjouksen eritelmät.
Lomake, tarkoitus ja tavoite.
Tuotteiden suunnittelu ja kehittäminen.
Eritelmien sisältö.
Luokittelu ja koodaus.
Tarpeiden järkeistäminen.
Tarvetta ja suunnittelun tasot ostoista.
Pitkäaikainen suunnittelu
Pitkäaikainen suunnittelu
Vuotuinen talousarvio.
Ennustekniikat.
Suunnittelujärjestelmät.
2. Luokkahallinta
Johdatus luokkaan Ostosten hallinta.
Valmistelu ja suunnittelu.
Tavoitteiden ja painopisteiden määrittely.
Tietojen hankkiminen.
Kustannus- ja hinta-analyysi.
Ostokategorian sijainnin ja mahdollisuuksien analyysi.
Ostokategorian luominen.
Ostokategorian toteutus.
Luonnosluokkien analysointi ja tarkistaminen.
3. Global Sourcing
Talouden globalisaatio.
Määritelmä Global Sourcing.
Ostosten mukauttaminen globaaliin hankintaan.
Tuo prosessit.
Tuonnin kustannukset.
Incoterms.
Kansainväliset sopimukset
4. Ostotoiminnon suunta ja johtajuus
Ostotoiminnon tavoitteet.
Näkökulmia.
Ostokset.
Johtajuus ostoksissa.
Ostohenkilöstön osallistuminen.
Koulutussuunnitelmat
5. Neuvottelut ostoksista
Osa 1. Neuvotteluprosessi
Neuvotteluperiaatteet.
Neuvottelujen valmistelu.
Neuvottelutaktiikan tuntemus ja soveltaminen.
Kansainvälinen neuvottelu
Sisäiset neuvottelut
Käyttäytyminen neuvotteluissa.
Ajanhallinta
Neuvottelu ennen ja jälkeen.
Markkinat ja toimittajat. Luonnollinen ympäristö
Osa 2. Psykologiset työkalut
Käsitteet neuvotteluista.
Aktiivinen kuuntelu neuvotteluprosessissa.
Haastattelutekniikat neuvottelujen parantamiseksi.
Verbaaliset neuvottelut.
Itsevarma neuvottelu.
Vakuuttaminen.
Vietteleminen neuvotteluissa.
Transaktiotutkimus ja johari-ikkuna.
Luova neuvottelu.
Neuvottelut asenteista
Neuvottelut tyylit
Hyvä neuvottelijan ominaisuudet ja taidot.
6. Tietohallinta hankinnassa (e-ostaminen)
Tietojärjestelmät
Ostotoiminto
Toimittajien portaalien ratkaisut.
E-Sourcing. RFx.
E-Sourcing. AUC.
7. Strateginen hankintojen hallinta
Yritystrategia
Liikekulttuuri, organisaatiorakenne ja valta.
Toimitusketjun luonne.
Hankinta- ja hankintastrategia.
Markkinoinnin ostaminen
8. Ostojen valvonta ja jatkuva parantaminen
Miksi tarvitsemme ostotoiminnan valvontaa?
Tehokkuus ja tehokkuus. Muutosten hallinta
Ostot strategisena muotona ja sen osallistuminen organisaatioon. Organisaatiorakenne.
Eri ohjaus- ja päätöksentekoparametrien määrittely ja vuorovaikutus.
Ostotoiminnan velvollisuudet ja osallisuus yhtiössä.
Hallintatyökalut ja -indikaattorit.
Tietojen laatu, analyysi ja tulokset.
Raporttien valmistelu ja esittely.
UNE-CWA 15896 -standardi sekä ostojen hallinta ja jatkuva parantaminen.
Johdon valvonnan rakenne ja vastuut.
Liiketoimintaympäristö Tyytyväisyyskyselyt.
Jatkuvaan parantamiseen perustuvat innovaatioprosessit
Sisäisen jatkuvan parantamisen ja toimittajien valvonta.
Esimerkkejä hallinnan valvonnasta.
9. Projektinhallinta ja 9 Lean for Buyers
Johdatus vähärasvaisen käsitteen käyttöön.
Vähärasvaisen prosessin kehittäminen.
Lue hankinnat.
Lean projektinhallinta.
10. Ostajien varainhoito
Ostot yhtiön kannattavuudessa.
Yrityksen taloudellinen analyysi.
Yhtiön taloudellinen analyysi.
Varojen mahdolliset kustannukset.
Investointien rahoitus.
Analyysi- ja laskentatehtävät kannattavuuden parantamiseksi.
11. Johtajuus ja emotionaalinen älykkyys
Johdatus emotionaaliseen älykkyyteen.
Uusien johtajien ominaisuudet.
Emotionaalinen johtajuus.
Henkilöresurssit ja emotionaaliset älykkäät sovellukset.
Valmennus ja emotionaalinen älykkyys.
12. Suorituskyky ja ostotarkastus
Johdanto. Liiketoiminnan johtamisen indikaattorien yleiset näkökohdat.
Lähtöaineiden hankintaindikaattorit (raaka-aineet ja pakkausmateriaalit).
Palvelun ostoindikaattorit (raaka-aineet ja ilmastointimateriaalit).
Ostoryhmän suorituskyvyn ja tuottavuuden indikaattorit.
Vertailuanalyysit.
Integroidut hallintajärjestelmät, tiedot hyvin aluksi.
Ostotarkastus.
13. Ostot ja sosiaalinen vastuu (CSR)
Kestävä kehitys.
Yritysten sosiaalinen vastuu.
Ostot CSR: n päätoimijana toimitusketjussa.
Sisällytä yritysten yhteiskuntavastuu ostoihin.
Oppaat ja resurssit.
14. Konfliktien ratkaiseminen
Mikä on konflikti?
Konfliktianalyysi
Valmennus konfliktien ratkaisemiseen.
15. Ostotoiminnan laadunhallinta
Laadunhallinta
Laadun suunnittelu ja seuranta.
Laatujärjestelmät ISO9000-ostoksissa.
Ostotiedot
Tuotteiden toimittajien laadunvalvonta.
Palvelujen laatu Palvelutason sopimukset - SLA.
Toimittajan suorituskyvyn mittaaminen.
Toimittajan suorituskyvyn parantaminen.
16. Toimittajasuhteiden hallinta (SRM)
SRM: n tavoitteet.
Suhde toimittajiin.
SRM: n pilarit.
Toimittajan segmentointi.
SRM: n toteuttaminen.
SRM-arviointi.
Arvonhallinta
17. Johtamis- ja liiketoimintaosaaminen
Johtamis- ja johtamistavat.
Emotionaalinen johtajuus.
Motivaatio joukkueessa.
Ajanhallinta
Viestintätaidot
Konfliktien ratkaiseminen.
metodologia
Ammattikoulutusasiantuntijat avoimessa koulutuksessa.
Valmistetut tekstin yhteenvedot.
Kohokohdat ja korostukset.
Mnemonics-säännöt: avainsanat ja henkiset kuvat käsitteiden yhdistämiseksi.
Harjoittele aiheen tenttien kanssa.
Työkalut tutkimuksen jakeluun.
Opintolomakkeet: otamme muistiinpanon hauskemmaksi prosessiksi.
Lajittele tutkimukset resursseilla, webinarilla, mestarikurssilla ja täydentävillä tutkimus pillereillä.
Oppimisyhteisö