Ainoa virallinen markkinointiviestinnän maisteri, jolla on 100% online-opetus
Yliopiston maisteri Markkinoinnin älykkyyden UNIR tarjoaa innovatiivisen ja täydellinen opintosuunnitelma pohjautuu käytännön menetelmää, joka mukautuu tarpeisiisi:
Tämän maisterin tavoitteena on tarjota opiskelijalle erityiskoulutusta markkinoinnin uusimmista tekniikoista ja työkaluista data-analytiikassa ja liiketoimintatiedoissa. Tämä virallinen maisterin tutkinto kouluttaa sinua markkinointitiedoissa, joka perustuu edistyneisiin ohjelmistoihin, massiivisiin analyysitekniikoihin (ennustus, luokittelu, klusterointi ja ulottuvuuden pienentäminen) ja poikittaispajoihin. Hanki kaikki tarvittavat tiedot tietojen hyödyntämisestä ja analysoinnista ja opi tekemään yksilöllisiä markkinointipäätöksiä jokaiselle asiakkaalle.tavoitteetYmmärrä Business Intelligence -tekniikoiden tuottama lisäarvo liiketoiminnan markkinoinnissa.
Tiedä kuinka heterogeenisen luonteen kaupalliset tiedot voidaan kerätä niiden alkuperän ja jaksollisuuden suhteen.
Tunnista liiketoimintamahdollisuudet toteuttamalla innovatiivisia Business Intelligence -tekniikoita massiivisissa tietolähteissä antureista, Internetistä tai ERP-järjestelmästä.
Käytä uusia tietomallinnusvälineitä, joiden avulla Business Intelligence kehittyy, kiinnittäen erityistä huomiota markkinointiosastoon.
Tunnista strategiset markkinointimahdollisuudet koneoppimisen tuella.Yleiset tiedotKesto: 1 lukuvuosi
Henkilökohtaiset kokeet: jokaisen lukukauden lopussa
ECTS-opintopisteet: 60
Menetelmä: 100% verkkokoulutus
Live-online-luokat
Henkilökohtainen ohjaajaopetussuunnitelmaalkupuoliskollaMarkkinointitietojärjestelmä: data ja tekniikka (6 op)
Tietojenkäsittelyn tekniset perusteet (6 op)
Tilastot markkinointimiksimallinnuksesta (6 op)
Digitaalisen markkinoinnin analyysi (6 op)
Edistynyt asiakasanalyysi (6 op)toinen termiBig Data -analyysi (6 op)
Edistynyt tietojen visualisointi (6 op)
Ulkopuolinen harjoittelu (6 op)
Lopputyön projekti (12 op)metodologiaLive online -luokat
Tarjoamme opiskelijoille mahdollisuuden käydä päivittäin online-kursseilla. Näiden istuntojen aikana opiskelijat voivat olla vuorovaikutuksessa opettajan kanssa ja ratkaista kyselyt reaaliajassa jakamalla tietoja ja kokemuksia. Harjoittelurytmi mukautetaan mahdollisuuksien mukaan kunkin opiskelijaryhmän tarpeisiin. Ei käyminen live-luokassa ei tarkoita sen puuttumista. Kaikkia istuntoja voidaan tarkastella myöhässä niin monta kertaa kuin haluat. Näin ollen opiskelijoille, jotka eivät voi seurata luokkaa elävänä, ei aiheudu vahinkoa.
Didaktiset resurssit
UNIR virtuaalikampus tarjoaa laajan valikoiman sisältöä kunkin aiheen valmisteluun. Nämä materiaalit on järjestetty tavalla, joka helpottaa ketterää ja tehokasta oppimista. Tällä tavalla on mahdollista tutustua aiheisiin, jotka kehittävät ohjelman sisältöä, kunkin aiheen keskeisiä ideoita (aineen opettajien valmistelemia), täydentävää audiovisuaalista materiaalia, aktiviteetteja, lukemia ja arviointitestiä.
Lisäksi sinulla on pääsy tiettyjen aiheiden mestarikursseille ja voit osallistua foorumeille, keskusteluihin ja blogeihin, joissa olet vuorovaikutuksessa opettajien ja kollegoiden kanssa, laajentamalla tietoa ja ratkaisemalla mahdollisia epäilyksiä.
Henkilökohtainen ohjaaja
UNIR : ssä jokaisella opiskelijalla on henkilökohtainen ohjaaja ensimmäisestä päivästä lähtien, joka on aina saatavilla puhelimitse tai sähköpostilla. Ohjaajan rooli on olennainen jokaisen opiskelijan liikeradalla, koska se on suurin yhteys yliopistoon ja sen lähtökohtaan koulutusprosessin aikana.
Ohjaajat tarjoavat henkilökohtaista huomiota tarkkailemalla jatkuvasti jokaista opiskelijaa.Ratkaise epäilyjä akateemisista menettelyistä, menettelyistä tai erityisiä epäilyjä aiheista.
Auttaa opiskelujen suunnittelussa ajankäytön hyödyntämiseksi paremmin.
Suosittele alustan didaktisia resursseja kussakin tapauksessa.
Hän osallistuu opiskelijoiden opintoihin auttaakseen heitä läpäisemään kukin aihe.Arviointijärjestelmä
Maisterissa saavutettujen tavoitteiden saavuttamisen tason arvioimiseksi on arvioitava tutkimuksen aikana hankitut pätevyydet. Oppimisen lopullinen arviointi suoritetaan ottamalla huomioon seuraavissa pisteissä saatu arvosana.Jatkuva arviointi (käytännön tapausten ratkaiseminen, osallistuminen foorumeihin, keskusteluihin ja muihin yhteistyökeinoihin sekä arviointitesti).
Lopullinen kasvotusten tarkastelu.
Pro gradu -tutkielmauranäkymätYliopiston maisterintutkinto markkinointiviestinnässä tarjoaa opiskelijalle lukuisia ammatillisia mahdollisuuksia UNIR ja vastuullisissa tehtävissä. Monet ovat nousevia ammatteja, jotka vaativat markkinointitiedon erikoisprofiilia, jonka ammattilaisia markkinoilla on vielä vähän, mikä on suuri mahdollisuus opiskelijoillemme.
Korostamme muun muassa:Vastaa tietojen analysoinnista
Data analyytikko
Digitaalinen analyytikkopäällikkö
Markkinointitiedon asiantuntija
Markkinointitiedon johtaja
Markkinointitietojärjestelmien konsultti
Yrittäjä, joka haluaa ottaa käyttöön datamarkkinointijärjestelmän yrityksessään