Ainoa virallinen neuromarkkinoinnin päällikkö 100% verkossa
UNIR: n virallinen maisteri UNIR valmistaa sinut innovoimaan tuotemerkkien markkinointi- ja UNIR tutkimalla emotionaalisia ja aistinvaraisia prosesseja, jotka johtavat kuluttajan tekemään ostoksen.
Maisterin tavoitteena on opettaa opiskelijalle neurotieteiden tiedot, tekniikat ja päätyökalut, jotta he voivat soveltaa niitä markkinointi- ja myyntistrategioissaan: uusien tuotteiden ja palvelujen suunnittelussa, asiakaskokemuksen parantamisessa, kuljettajien syntyminen päätöksenteossa tai hintojen strategisessa määrittelyssä.
Mestarilla on virtuaalitila, joka vie sinut neuromarkkinoinnin ja neurokvalitatiivisten teknologisten työkalujen todellisuuteen, kuten Implicit Association Test (TAI), Eye Tracking, Facial Coding tai Electroencephalography (EEG). Masterissa tekevät yhteistyötä neuromarkkinointialan ammattilaiset, yritykset ja johtavat yhdistykset, kuten KANTAR, The Sensory Lab, Neurologyca tai Bitbrain.tavoitteetNeurotieteet ja markkinointi, binomi, jota yritykset vaativat yhä enemmän ymmärtämään perusteellisesti kuluttajien tarpeet, mieltymykset ja motivaatiot. Suoritettuaan verkkomestarin neuromarkkinoinnissa voit:Tunnista kuluttajien tarpeet neuromarkkinointitekniikoilla ja anna heille tehokkaita vastauksia.
Käytä erilaisia tukia, työkaluja ja kanavia, joita käytetään neurotieteessä.
Tulkitse tutkimustulokset käytettäväksi markkinoinnissa ja mainonnassa.
Määritä menestyvämmät markkinointi-, mainonta-, viestintä- ja liiketoimintastrategiat.
Neuvo ihmisiä, yrityksiä tai organisaatioita neuromarkkinoinnissa yleisesti käytettyjen tekniikoiden käytössä.
Ilmoita tutkimusten johtopäätökset selkeästi ja ytimekkäästi, sekä erikoistuneille että ei-erikoistuneille.Yleiset tiedotKesto: 1 lukuvuosi
Henkilökohtaiset kokeet: jokaisen lukukauden lopussa
ECTS-opintopisteet: 60
Menetelmä: 100% verkkokoulutus
Live-online-luokat
Henkilökohtainen ohjaajaopetussuunnitelmaalkupuoliskollaNeuromarkkinoinnin tieteelliset perusteet (6 ETCS)
Neurotieteen ja biometristen tekniikoiden markkinointi (6 ETCS)
Neurotiede ja markkinointi (6 ETCS)
Sensorinen ja kokemuksellinen markkinointi (6 op)
Sovellettu neuromarkkinointi (6 ETCS)toinen termiKuluttaja ja heidän käyttäytymisensä (6 ETCS)
Ammatillinen deontologia neuromarkkinoinnissa (6 ETCS)
Pro gradu (12 ETCS)Valinnaiset aiheetNeurotieteet, joita käytetään liiketoiminnassa (6 ETCS)
Neuromarkkinointiin sovelletut tilastot (6 ETCS)
Neuromarkkinointi ja uudet tekniikat (6 ETCS)
Valinnainen ulkoinen harjoittelu (6 ETCS)metodologiaLive online -luokat
Tarjoamme opiskelijoille mahdollisuuden käydä päivittäin online-kursseilla. Näiden istuntojen aikana opiskelijat voivat olla vuorovaikutuksessa opettajan kanssa ja ratkaista kyselyt reaaliajassa jakamalla tietoja ja kokemuksia. Harjoittelurytmi mukautetaan mahdollisuuksien mukaan kunkin opiskelijaryhmän tarpeisiin. Ei käyminen live-luokassa ei tarkoita sen puuttumista. Kaikkia istuntoja voidaan tarkastella myöhässä niin monta kertaa kuin haluat. Näin ollen opiskelijoille, jotka eivät voi seurata luokkaa elävänä, ei aiheudu vahinkoa.
Didaktiset resurssit
UNIR virtuaalikampus tarjoaa laajan valikoiman sisältöä kunkin aiheen valmisteluun. Nämä materiaalit on järjestetty tavalla, joka helpottaa ketterää ja tehokasta oppimista. Tällä tavalla on mahdollista tutustua aiheisiin, jotka kehittävät ohjelman sisältöä, kunkin aiheen keskeisiä ideoita (aineen opettajien valmistelemia), täydentävää audiovisuaalista materiaalia, aktiviteetteja, lukemia ja arviointitestiä.
Lisäksi sinulla on pääsy tiettyjen aiheiden mestarikursseille ja voit osallistua foorumeille, keskusteluihin ja blogeihin, joissa olet vuorovaikutuksessa opettajien ja kollegoiden kanssa, laajentamalla tietosi ja ratkaisemalla mahdollisia epäilyksiä.
Henkilökohtainen ohjaaja
UNIR : ssä jokaisella opiskelijalla on henkilökohtainen ohjaaja ensimmäisestä päivästä lähtien, joka on aina saatavilla puhelimitse tai sähköpostilla. Ohjaajan rooli on olennainen jokaisen opiskelijan liikeradalla, koska se on suurin yhteys yliopistoon ja sen lähtökohtaan koulutusprosessin aikana.
Ohjaajat tarjoavat henkilökohtaista huomiota tarkkailemalla jatkuvasti jokaista opiskelijaa.Ratkaise epäilyjä akateemisista menettelyistä, menettelyistä tai erityisiä epäilyjä aiheista.
Auttaa opiskelujen suunnittelussa ajankäytön hyödyntämiseksi paremmin.
Suosittele alustan didaktisia resursseja kussakin tapauksessa.
Hän osallistuu opiskelijoiden opintoihin auttaakseen heitä läpäisemään kukin aihe.Arviointijärjestelmä
Maisterissa saavutettujen tavoitteiden saavuttamisen tason arvioimiseksi on arvioitava tutkimuksen aikana hankitut pätevyydet. Oppimisen lopullinen arviointi suoritetaan ottamalla huomioon seuraavissa pisteissä saatu arvosana.Jatkuva arviointi (käytännön tapausten ratkaiseminen, osallistuminen foorumeihin, keskusteluihin ja muihin yhteistyökeinoihin sekä arviointitesti).
Lopullinen kasvotusten tarkastelu.
Pro gradu -tutkielmauramahdollisuuksiaUNIR maisterin tutkinto tarjoaa opiskelijalle lukuisia ammatillisia mahdollisuuksia pätevissä ja vastuullisissa tehtävissä. Monet uudet ammatit vaativat neuromarkkinoinnissa erikoisprofiilia, jonka ammattilaisia markkinoilla on vielä vähän, mikä on suuri mahdollisuus opiskelijoillemme. Korostamme muun muassa:Yritysten markkinointiosastot.
Yritysten viestintäosastot.
Yritysten älykkyysosastot (markkinatutkimus, markkinatutkimus, asiakastieto)
Business Intelligence -yritykset (markkinatutkimus, markkinatutkimus, asiakastiedot)
Mainostoimistot
Markkinointikonsultit
Neuromarkkinointilaboratoriot ja palveluntarjoajat
Uusien sukupolvien koulutus (yliopistot ja kauppakorkeakoulu).