Opi innovatiivisimmat tekniikat strategisten vaalimarkkinointi- ja viestintäsuunnitelmien kehittämiseksi ja toteuttamiseksi
Tämä virallinen päällikkö valmistaa sinut toimimaan eri puolilla poliittista ympäristöä hankkimalla monipuolisen profiilin, jonka avulla voit toimia tiedottajana, tiedotusvälineiden johtajana, henkilöstöpäällikkönä, lehdistössä tai protokollassa sekä kuvan ja viestinnän neuvonantajana.
Opit asettamaan tavoitteita analysoimalla poliittisia ja institutionaalisia muutoksia ja vaalikäyttäytymismalleja sekä tarjoamalla sopivia markkinointiratkaisuja.
Tämä päällikkö tarjoaa sinulle tarvittavat tiedot vaalikäyttäytymisen tutkimiseen ja poliittisen puolueen tai ehdokkaan markkinoinnin ohjaamiseen. Se opettaa myös koordinoimaan ja suunnittelemaan vaalikampanjoita ja hallitsemaan keskeisiä työkaluja, kuten sosiaaliset verkostot, neuromarkkinointi tai tietojen segmentointi.tavoitteetSuunnittele strategia poliittisen tuotemerkin rakentamiseksi, joka sisältää uusien medioiden käytön ja erilaiset visuaaliset kannat.
Hyödynnä 2.0-työkaluja ja hallitse oikein digitaalisessa ympäristössä internetin ja sosiaalisten verkostojen politiikan hallinnan parantamiseksi.
Tunne ja kehitä kussakin tapauksessa sopivimmat poliittiset markkinointitoimet instituution, poliittisen puolueen tai ehdokkaan mainostamiseksi .
Analysoi vaalikäyttäytyminen ja poimi seuraukset viestinnän ja poliittisen markkinoinnin hallinnasta .
Tulkitse tärkeimpien kvalitatiivisten tutkimusmenetelmien (syvälliset haastattelut ja kohderyhmät) ja kvantitatiivisten (tutkimukset, kuvaileva, kaksimuuttuja- ja monivaihteleva analyysi) tulokset.
Käytä parhaita työkaluja ja strategioita minkä tahansa toimielimen, poliittisen puolueen tai ehdokkaan imagon hallitsemiseksi sen maineen parantamiseksi.
Hallitse kriisitilannetta ja reagoi siihen.
Syvennä pehmeän vallan, globalisaation, verkkoaktivistien ja painostusryhmien käsitteitä.
Tulkitse kunkin yleisimmän poliittisen viestintätilanteen erityispiirteet: lehdistötilaisuudet, puheenvuorot, haastattelut ja keskustelut ja käytä sopivimpia resursseja kussakin niistä.
Järjestä ja hallinnoi tapahtumia sekä institutionaalisella, poliittisella että vaalialueella.Yleiset tiedotKesto: 1 lukuvuosi
Henkilökohtaiset kokeet: jokaisen lukukauden lopussa
ECTS-opintopisteet: 60
Menetelmä: 100% verkkokoulutus
Live-online-luokat
Henkilökohtainen ohjaajaopetussuunnitelmaalkupuoliskollaNäyttelijöiden analyysi sekä viestinnän ja poliittisen markkinoinnin konteksti (6 op)
Viestinnän ja poliittisen markkinoinnin tutkimusmenetelmät (6 op)
Viestintä-, retoriikka- ja johtamistekniikat, joita käytetään politiikassa (6 op)
Poliittisen markkinoinnin työkalut (6 op)
Instituutioiden ja viranomaisten viestintä ja markkinointi (6 op)toinen termiPoliittinen ja vaalikommunikaatio ja markkinointi (6 op)
Konsultointi viestinnässä ja poliittisessa markkinoinnissa (6 op)
Ulkopuolinen harjoittelu (6 op)
Lopputyön projekti (12 op)metodologiaLive online -luokat
Tarjoamme opiskelijoille mahdollisuuden käydä päivittäin online-kursseilla. Näiden istuntojen aikana opiskelijat voivat olla vuorovaikutuksessa opettajan kanssa ja ratkaista kyselyt reaaliajassa jakamalla tietoja ja kokemuksia. Harjoittelurytmi mukautetaan mahdollisuuksien mukaan kunkin opiskelijaryhmän tarpeisiin. Ei käyminen live-luokassa ei tarkoita sen puuttumista. Kaikkia istuntoja voidaan tarkastella myöhässä niin monta kertaa kuin haluat. Näin ollen opiskelijoille, jotka eivät voi seurata luokkaa elävänä, ei aiheudu vahinkoa.
Didaktiset resurssit
UNIR virtuaalikampus tarjoaa laajan valikoiman sisältöä kunkin aiheen valmisteluun. Nämä materiaalit on järjestetty tavalla, joka helpottaa ketterää ja tehokasta oppimista. Tällä tavalla on mahdollista tutustua aiheisiin, jotka kehittävät ohjelman sisältöä, kunkin aiheen keskeisiä ideoita (aineen opettajien valmistelemia), täydentävää audiovisuaalista materiaalia, aktiviteetteja, lukemia ja arviointitestiä.
Lisäksi sinulla on pääsy tiettyjen aiheiden mestarikursseille ja voit osallistua foorumeille, keskusteluihin ja blogeihin, joissa olet vuorovaikutuksessa opettajien ja kollegoiden kanssa, laajentamalla tietosi ja ratkaisemalla mahdollisia epäilyksiä.
Henkilökohtainen ohjaaja
UNIR : ssä jokaisella opiskelijalla on henkilökohtainen ohjaaja ensimmäisestä päivästä lähtien, joka on aina saatavilla puhelimitse tai sähköpostilla. Ohjaajan rooli on olennainen jokaisen opiskelijan liikeradalla, koska se on suurin yhteys yliopistoon ja sen lähtökohtaan koulutusprosessin aikana.
Ohjaajat tarjoavat henkilökohtaista huomiota tarkkailemalla jatkuvasti jokaista opiskelijaa.Ratkaise epäilyjä akateemisista menettelyistä, menettelyistä tai erityisiä epäilyjä aiheista.
Auttaa opiskelujen suunnittelussa ajankäytön hyödyntämiseksi paremmin.
Suosittele alustan didaktisia resursseja kussakin tapauksessa.
Hän osallistuu opiskelijoiden opintoihin auttaakseen heitä läpäisemään kukin aihe.Arviointijärjestelmä
Maisterissa saavutettujen tavoitteiden saavuttamisen tason arvioimiseksi on arvioitava tutkimuksen aikana hankitut pätevyydet. Oppimisen lopullinen arviointi suoritetaan ottamalla huomioon seuraavissa pisteissä saatu arvosana.Jatkuva arviointi (käytännön tapausten ratkaiseminen, osallistuminen foorumeihin, keskusteluihin ja muihin yhteistyökeinoihin sekä arviointitesti).
Lopullinen kasvotusten tarkastelu.
Pro gradu -tutkielmauranäkymätViestinnän ja poliittisen markkinoinnin maisterin tutkinto valmistaa sinua kehittämään urasi:Tiedottaja
Mediasuhteiden johtaja
Henkilöstön päällikkö
Kuvan ja viestinnän konsultti
Poliittinen analyytikko
Lehdistöpäällikkö
Yleisen mielipiteen tutkimuksen analyytikot
Markkinointi- ja poliittisen viestinnän konsulttiSeuraavilla ammattialoilla:Julkiset laitokset ja hallinnot, kuten kaupungintalot, julkiset yritykset, neuvostot, aluehallinnot, valtion laitokset
Poliittiset puolueet ja muut järjestöt, kuten erityisesti kansalaisjärjestöt tai ammattiliitot
Konsultointi- ja poliittiset neuvontayritykset
Poliittisen viestinnän ja markkinoinnin virastot
Viestintäkaapit