Markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän maisteri
IMF Smart Education
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Online Spain
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
24 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 640 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Apr 2024
* online lopullinen hinta | Online-perushinta - 8 500 € | Verkossa tunneilla Lopullinen hinta - 9 500 € | Verkossa luokilla Perushinta - 3 990 € | Henkilökohtaisesti Loppuhinta - 7 520 € | Perushinta - 16 000 €
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Vain 52 %:lla talouden päätoimialojen yrityksistä on korkea digiosaamisindeksi (Digital Economy and Societies Index 2021), mutta yli 86 % näkee tarpeelliseksi erikoistua digitaaliseen alueeseen. Digimarkkinoinnin maailma on juuri alkanut nousta. Lähivuosina yritykset, joilla ei ole digitaalisia palveluita, katoavat, ja siksi digitaalisen markkinoinnin asiantuntija on olennainen osa niiden menestystä. On arvioitu, että se on ammatti, joka tarjoaa eniten työpaikkoja.
Tämän alan koulutusalueet ovat monialaisia ja sisältävät molempia tietoja
yleistä tietoa digitaalisesta markkinoinnista sekä erityisiä profiileja.
Profiilit käsitellään maisterintutkinnossa:
• Digitaalisen markkinoinnin teknikot , kuten SEO, SEM tai verkkoanalytiikka.
• Strategiset , kuten sähköisen kaupankäynnin, relaatiomarkkinoinnin ja liiketoimintaympäristöjen luominen.
digitaalista viestintää
• Luova kuin luovuus digitaalisessa mediassa, sosiaalisessa mediassa tai mainosmediassa.
Vastatakseen tähän kysyntään ehdotettu tutkinto käsittelee strategisesti ja käytännönläheisesti yleistä sisältöä ja erikoisaineita kaikilla digitaalisen markkinoinnin kriittisillä alueilla.
Maisterintutkintoon liittyy aina alan asiantuntijaprofessoreita. He ovat sekä opettajansa että opettamansa aineen ammattilaisia, jotta sinulla on päivitetty näkemys siitä, mitä yritysmaailmassa tapahtuu.
Markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän maisteri
- Pääset työ- ja harjoitteluvaihtoon ja voit palkata taatun harjoittelupaikan
- Double Degree: IMF Smart Education + UCAV
- Professorit ovat aktiivisia asiantuntijoita alan parhaista yrityksistä
- Valmistelee sinua virallisen Google Ads -sertifioinnin saamiseen
- Sisältää tapaustutkimuksia Harvard Business Schoolista
- Lisää ohjelmaan Booster erikoistuaksesi. Valitse yli 16 erikoisuudesta
Ohjelman tulos
- Tunne digitaalisen ympäristön avaimet ja hanki digitaalisen viestinnän taidot ehdottaaksesi tarkkoja digitaalisen markkinoinnin strategioita nykyisen markkinakysynnän perusteella.
- Kokeile digitaalisen markkinoinnin työkaluja, joita markkinoilla tarvitaan.
- Ymmärrät ja osaat kehittää verkkosivustojemme hyvää sijoittelua hakukoneissa SEO:n (Search Engine Optimization) ja SEM:n (Search Engine Marketing) tuntemisen ja oppimisen avulla.
- Tunne sosiaalisen median strateginen prosessi sekä taktiikat jokaisessa tärkeimmässä verkostossa.
- Opi hallitsemaan asiakasta ja hänen digitaalisia tarpeitaan sekä määrittämään kriteerit verkkosivustojen, sosiaalisten verkostojen tai sovellusten parantamiseksi.
- Tutustu uusiin kulutuksen muotoihin strategisesti oppimalla suunnittelemaan sähköistä kaupankäyntiä ja yritysprojekteja digitaalisessa ympäristössä.
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän maisterin eri tehtävissä ja vastuissa hankittu kokemus on paras koulutus tulevan johtoaseman uralla.
Tämä maisterin tutkinto helpottaa opiskelijoiden ammatillista kehittymistä ja työllistymisen parantamista.
Markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän maisterin tutkinnon suorittamisen jälkeen pystyt suorittamaan seuraavat toiminnot:
- Asiantuntija SEO: ssä ja SEM: ssä.
- Yhteisön johtaja
- Strategisen ja digitaalisen markkinoinnin konsultti.
- SEO / SEM-konsultti.
- Sosiaalisen median johtaja
- Digitaalisen viestinnän johtaja.
- Digital Manager
- Verkkokaupan johtaja.
- SEO Manager
- Sähköpostimarkkinoinnin asiantuntija.
- Business Intelligence -markkinointi
- Digitaalinen suunnittelija.
- Markkinointiyrittäjä.
- Verkkoanalyytikko.
Apurahat ja rahoitus
Akkreditoinnit
Ihanteelliset opiskelijat
- Markkinoinnin ja mainonnan ammattilaisia, jotka haluavat moninkertaistaa digitaalisia taitojaan nykyisten markkinoiden vaatimusten perusteella.
- Pk-yritysten yrittäjät ja johtajat, joiden on tiedettävä, kuinka digitaalisen markkinoinnin eri osa-alueet voivat auttaa heitä tehostamaan tuloksiaan ja optimoimaan neuvotteluja toimittajien kanssa.
- Viestinnän ja markkinoinnin ammattilaiset, jotka haluavat täydentää koulutuksensa digitaalisen viestinnän tietyillä sisällöillä.
- Kaikki ne ammattilaiset, jotka haluavat suunnata uransa uudelleen oppimalla uusia tieteenaloja, jotka digitaalinen markkinointi tuo heidän ulottuvilleen.
Opetussuunnitelma
Masterin on suunnitellut asiantuntijakomitea, joka koostuu lääkäreistä ja aktiivisista ammattilaisista markkinoinnin ja digitaalisen viestinnän johtavista yrityksistä. Heidän kokemuksensa takaa opintojen ja hankittujen taitojen sopivuuden niin työelämään siirtymiseen kuin alan ammatilliseen kehittymiseen.
Digitaaliset viestintäympäristöt
- Digitaalisen viestinnän kehitys
- Online-mainonta
- Orgaaninen ja maksettu paikannus
- Sosiaaliset verkostot ja niiden vaikutus digitaaliseen markkinointiin
- Sähköpostimarkkinointi strategian kehittämisenä
- Sähköinen kaupankäynti, sähköinen kaupankäynti ja liiketoiminnan elinkelpoisuus
- UX ja mobiilin merkitys
- Potentiaaliset ja kohdeasiakkaat digitaalisessa ympäristössä
- Tutkimus kilpailusta ja verkkomarkkinoista
- Digitaaliset mediasuunnitelmat
Sisältömarkkinointi
- Sisältömarkkinointiin tutustuminen
- Markkinoinnin tarinankerronta
- Sisällön luominen: CMS ja yritysblogit
- Sisältömarkkinointi RRSS:ssä, viraalisuus ja videomarkkinointi
- Virtuaalitodellisuus: advergaming ja metaverses
- Tekijänoikeuksista Creative Commonseihin: Internet-sisältö, tekijänoikeudet, yhteisluonti ja wikit
- Saapuva markkinointi ja uutiskirjeet
Mainosmedia ja digitaalinen luovuus
- Media- ja digitaaliset mainoskanavat
- Digitaalinen graafinen mainonta
- Vakuuttava puhe
- Kumppanuusmarkkinointi
SEO ja Web Analytics
- Hakukoneen käyttö
- SEO-periaatteet: Google-algoritmit
- Kilpailu- ja SEO-strategiat
- Tekninen on-page SEO: verkkorakenne ja auditointityökalut
- SEO sivun sisällössä: avainsanatutkimus
- Sivun ulkopuolinen SEO: linkkien rakentaminen ja auktoriteetti
- Web Analytics
SEM: Hakukonemainonta
- . Peruskäsitteet: hakukonemarkkinointi ja Google-kampanjat
- Google Ads I: Hakuverkoston kampanjat
- Google Ads II: Display-kampanjat
- Google Shopping ja videokampanjat
- Mittarit, KPI:t ja raportit
Sosiaalinen media - Yhteisön hallinta
- Sosiaalisen median ekosysteemi
- Yhteisön hallinto
- Tärkeimmät sosiaaliset verkostot
- Videoalustat ja muut sosiaaliset sovellukset
- Viestintästrategia sosiaalisessa mediassa
- Vaikutus markkinointiin
Suhdemarkkinointi ja sähköpostimarkkinointi
- Suhdemarkkinoinnin perusteet
- Asiakashallinta digitaalisessa ympäristössä: CRM-ohjelmisto ja API
- E-mail markkinointi
- Markkinoinnin automaatio sekä Salesforce- ja HubSpot-työkalut
- Kasvuhakkerointi, rohkein markkinointi
- Yrityksen maine ja kriisinhallinta
Verkkokauppa: johtamis- ja markkinointisuunnitelma
- Ideasta suunnitteluun: strategia
- Markkinointisuunnitelma: ensimmäinen vaihe
- Aloitus: sähköinen kaupankäynti
- Käynnistys: juridiset näkökohdat, hinnat ja maksuyhdyskäytävät
- Markkinointisuunnitelma: lanseeraus
- Logistiikka, markkinapaikat, kansainvälistyminen ja dropshipping
Mobiilimarkkinointi ja käyttäjäkokemus
- Mobiilimarkkinointi
- Mobiilimarkkinoinnin strategiat
- Käytettävyyden ja käyttökokemuksen periaatteet
- Käyttäjäkeskeinen muotoilu
Diplomityö: Mediasuunnitelma
Pro gradu -tutkielman (TFM) tarkoituksena on arvioida yksilöllisesti opiskelijan alkuperäisen työn, projektin, raportin tai tutkimuksen kautta hankkimia syventäviä tietoja ja yleisiä taitoja tutkinnon suorittamisesta.
Opiskelijalle se on myös lyömätön mahdollisuus soveltaa hankittua tietoa luomalla uudelleen todellisen työkontekstin ympäristö ja olosuhteet.
Videon mestarikurssit
Lisäksi pääset ilman lisäkustannuksia audiovisuaalisiin istuntoihin huippuluokan aiheista, joita päivitetään jatkuvasti, kuten:
- Kasvuhakkeroinnin avaimet.
- Semrush: Analysoi kilpailuasi Internetissä.
- Eyetracking: 100 % tehokkaiden verkkosivustojen luomisen taika jne.
- 3 salaisuutta, jotka lisäävät sitoutumista sosiaalisiin verkostoihisi.
- Henkilöbrändi ja verkostoituminen Linkedinissä.
- Markkinoinnin automaatio.
- Linkedin markkinointiratkaisut.
- Johdatus kettereihin menetelmiin.
- Tekoäly ja chatbotit.
- Laatupisteet Google Adsissa.
- Markkinointi vaikuttajien kanssa.
- Avaimet viraalisuuteen.
- Mobiililuovuuden avaimet.
- Digimarkkinoinnin alueet.
- Internetin ja kuluttajan kehitys Internetissä.
- Googlen sijoitus.
- Verkkoanalytiikan perusasiat.
- Videon suoratoisto, joka toimii.
Agile Methodologies -kurssi: Scrum Master
- Mikä on Scrum ja miten sitä käytetään
- Scrum Framework
- Itseorganisoituneet joukkueet
- Asiakkaiden ja sidosryhmien rooli
- Ketterä tuote- ja projektihallinta
- Kehitys ja jatkuva integraatio
- Kuinka kehittyä kohti ketterää organisaatiota
Digitaalinen muunnos
- Talous, asiakkaat, digitaaliset tuotteet ja palvelut
- Globalisaatio ja digitaaliset markkinat
- Perinteinen yritys ja digitaalinen muutos
- Nousevat teknologiat ja digitaalinen muutos
- Digitaalinen yritysarkkitehtuuri ja business intelligence
Käytännön tapaukset Harvard Business Publishingin tapausmenetelmän mukaan
Alustalla olevan sisällön lisäksi opiskelija voi osallistua vapaaehtoisesti tapauksiin 0. Tämän uudentyyppisen tapauksen on kehittänyt IMF yhteistyössä digitaalialan parhaiden yritysten kanssa, jotta opiskelija voi ehdottaa strategioita ja etsiä ratkaisuja todellisiin ammatillisiin ongelmiin. Tapauksissa on "kilpailu"-muoto, jossa paras valitaan osallistujien esittämistä teoksista.