Markkinoinnin päällikkö

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Noin

Master of Marketing (MS, MBA, MPA) on akkreditoitu Atlantic International University (AIU) ja sen tavoitteena on tarjota opiskelijoille teknisiä ja taitoja tarvitaan tulla markkinointi ammattilainen, joka voi ratkaista käytännön kysymyksiä alalla alalla markkinointi. Master of Marketing -ohjelmaa tarjotaan verkossa etäopiskelun kautta. Kun arvioimme sekä akateemista ennätystä että elämänkokemusta, henkilökunta, joka työskentelee yhdessä tiedekunnan ja akateemisten neuvonantajien kanssa, auttaa opiskelijoita perustamaan yksilöllisesti suunnitellun ohjelman. Tämä joustavuus opiskelijan tarpeiden tyydyttämiseksi löytyy harvoin muista etäopiskeluohjelmista. Online-ohjelmassamme ei vaadita kaikkia opiskelijoita ottamaan samoja aiheita / kursseja, käyttämään samoja kirjoja tai oppimateriaaleja. Sen sijaan opiskelijan ja akateemisen neuvonantajan on suunniteltava yksilöllisesti online-markkinointi-opetussuunnitelma.

Se käsittelee erityisesti vahvuuksia ja heikkouksia suhteessa markkinoiden mahdollisuuksiin opiskelijan tärkeimmissä ja suunnitelluissa työtehtävissä. Ymmärtäminen, että teollisuus ja maantieteelliset tekijät vaikuttavat opetussuunnitelman sisältöön standardoidun, yhdenmuotoisen suunnittelun sijasta, on ainutlaatuisen aikuiskoulutuksen lähestymistavan tunnusmerkki. Tämä filosofia käsittelee työelämän ammattilaisten dynaamista ja jatkuvasti muuttuvaa ympäristöä auttamalla aikuisopiskelijoita saavuttamaan ammatilliset ja henkilökohtaiset tavoitteensa tutkinto-ohjelman sisällä.

Etelä-Afrikan kansalaisille, jotka ovat kiinnostuneita tarjouksistamme: Huomaa, että AIU ja sen ohjelmat ovat täysin akkreditoituja ASICin Yhdistyneen kuningaskunnan hallituksen ulkomaisten yliopistojen akkreditointiin, mutta SAQA ei ole vielä tunnustanut AIU: ta Etelä-Afrikassa.

Tärkeää: Alla on esimerkki aiheista tai alueista, joita voit kehittää ja työskennellä opintojen aikana. Se on tarkoitettu ainoastaan ​​viitteeksi ja esimerkkinä.

Keskeiset kurssit ja aiheet markkinoinnissa

  • Markkinointi etiikka ja laki
  • Markkinointitutkimus
  • Markkinointistrategia
  • Uusi tuotekehitys ja markkinointi
  • Kansainvälinen markkinointi
  • Tilastomenetelmät
  • Tiedonkeruumenetelmät
  • Laadullinen tutkimus
  • Markkinoinnin johtaminen
  • Brand Management
  • Mediastrategia, analyysi ja suunnittelu
  • PR-strategiat
  • Integroitu markkinointiviestintä

Orientation Kurssit

  • viestintä
  • Organisaatioteoria (Portfolio)
  • Kokemusperäinen oppiminen (omaelämäkerta)
  • Akateeminen arviointi (kyselylomake)
  • Tietämyksen perusta (Integration Chart)
  • Perusperiaatteet I (koulutusfilosofia)
  • Ammatillinen arviointi (itsearviointimatriisi)
  • Tutkijakoulutuksen kehittäminen (Akateemisen tutkinnon tae)

Markkinointiprojekti

  • Masters Thesis Project
  • MBM300-opinnäytetyön ehdotus
  • MBM302 Opinnäytetyö (7 500 sanaa)
  • Julkaisu: Jokainen markkinoinnin maisterin tutkinto on kannustettu julkaisemaan tutkimuspapereitaan joko verkossa julkisesti tai ammattilehtien ja aikakauslehtien kautta maailmanlaajuisesti.

Ota yhteyttä tänään!

Ymmärrämme, kuinka kiireisille aikuisille ei ole aikaa palata kouluun. Nyt voit saada oman asteenne omassa kodissasi, ja sinulla on vielä aikaa itsellesi ja perheellesi.

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Keystone-stipendi

Tutustu stipendimme suomiin mahdollisuuksiin

Oppilaitoksesta

We believe only new, flexible educational solutions can meet the needs of many of today's potential students. Traditional education and their services don't have the flexibility to overcome today's ad ... Lue lisää

We believe only new, flexible educational solutions can meet the needs of many of today's potential students. Traditional education and their services don't have the flexibility to overcome today's adults' hurdles to educate and improve themselves sufficiently. Many people are held back by rigid schedules, high fees and very time-consuming programs. Näytä vähemmän