Master Custom-luokan mentorointi
ESPM – Brasil
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
São Paulo, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
BRL 1 019 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* jopa 35 erää 1 019,94 BRL + 1 BRL 1 123,02
Johdanto
Master Custom Class Mentoring -kurssi on etäopiskelukurssi, jonka avulla on mahdollista koota opetussuunnitelmamatriisi oppimistavoitteidesi mukaisilla oppiaineilla ESPM-portfolion vaihtoehtojen joukossa.
ESPM ymmärtää, että teknologioiden käyttö yhdistettynä monipuolisiin opetus- ja oppimismenetelmiin antaa mahdollisuuden mukauttaa opetusta oppimisen optimoimiseksi tai tiettyjen oppimistarpeiden nopeaa vastaamista varten. Joustavammassa ja muokattavissa olevassa opetusmallissa opiskelijat ja mentoroinnin opettajat kehittävät yksilöllisen oppimisohjelman ja valitsevat heidän tarpeitaan vastaavat vaihtoehdot.
Opetussuunnitelma
Master Custom Class Mentoring on lato sensu jatko-kurssi, joka kestää 480 tuntia ja jonka arvioitu suoritusaika on 20 kuukautta, joka voi vaihdella tieteenalojen ja opiskelijoiden saavutusten matriisin mukaan.
Jos opiskelija haluaa ottaa mukaan kursseja, jotka lisäävät tunteja alun perin suunniteltuun työmäärään, ne käsitellään valinnaisina kursseina.
Mihin painopisteeseen haluat kiinnittää lopputyösi?
Suoritustodistus ja tutkintotodistus tehdään keskittymisalueen mukaan. Esimerkki: Master Custom -kurssi digitaalisessa markkinoinnissa
Käyttäytyminen, viestintä ja kulutus
Tämä keskittymisalue käsittelee kuluttajien käyttäytymisen ja kulutuksen ymmärtämistä ja kommunikointiprosessia heidän kanssaan. Esimerkkejä aiheista: asiakasmatka, ostajapersoona, oppimisprosessi, tyytyväisyys ja uskollisuus, media
Digitaalinen markkinointi
Tämä keskittymisalue käsittelee digitaaliseen aikakauteen sovellettua markkinointia sekä digitaalisen markkinoinnin suunnittelu- ja hallintaprosessia. Esimerkkejä aiheista: sosiaalinen media, hakukoneoptimointi, inbound-markkinointi, konversiomarkkinointi, digitaalinen analytiikka.
Liiketoiminta ja johtaminen
Tämä keskittymisalue on omistettu laajalle näkemykselle organisaatioista, niiden prosesseista ja strategioista. Esimerkkejä aiheista: liiketoimintaympäristö, liiketoimintastrategia, henkilöstöjohtaminen, johtamistaidot, skenaarioanalyysi, riskienhallinta.
Kaupallinen, vähittäiskaupan ja monikanavainen kehitys
Tämä keskittymisalue keskittyy yritysten ja ostajan liiketoimintaprosesseihin. Esimerkkejä aiheista: shopper-markkinointi, hinnoittelu, kaupan markkinointi, kanavan hallinta, omnichannel, CRM.
Markkinointistrategian hallinta
Tämä keskittymisalue on tarkoitettu ammattilaisille, jotka keskittyvät prosessi- ja markkinointistrategiaan. Esimerkkejä aiheista: markkinointistrategia, markkinointianalytiikka, DNVB:t, markkinointitrendit, innovaatiot, neurotiede.
Maine ja yhteiskunta-ympäristövastuu
Tämä keskittymisalue käsittelee brändin mainetta ja sosiaalis-ympäristövastuuprosesseja. Esimerkkejä aiheista: tarkoitus, maineenhallinta, kriisinhallinta, CSR.
Ohjelman tulos
Kurssin päätyttyä ammattilainen pystyy käyttämään koko kurssin aikana hankkimiaan tietoja vastatakseen ammatillisen uransa nykyisiin ja tuleviin vaatimuksiin, muodostaen siten osaamisalueensa täydellisen ammattilaisen, jonka taidot sisältävät:
- Ammatillisen kehityksesi johtaminen ja itsejohtaminen;
- Sen kohtaamien organisatoristen haasteiden ja organisaation kontekstin kriittinen kapasiteetti;
- Vaihtoehtojen suunnittelu ja valinta organisaatioongelmille
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
kenelle se on tarkoitettu
Ottaen huomioon opetussuunnitelman joustavuus, joka koostuu tieteenaloista ja valmistumisprojektimuodosta, joista valita, tämä kurssi on suunnattu henkilöille, joilla on vähintään kahden vuoden työkokemus, jotka ovat valmistuneet miltä tahansa osaamisalueelta ja jotka haluavat syventää tai päivittää omaa osaamistaan. ESPM:n toiminta-aloilla.