Tarpeitasi vastaava jatko-ohjelmaPuolimatkakurssi, jonka avulla osallistujat voivat perustaa opetussuunnitelman valitsemiensa aiheiden kanssa (mentorinsa avulla) EAD ESPM -portfolion vaihtoehdoista.
Rakenna opetussuunnitelmasi ESPM: n Master Custom Class Mentoroinnissa yli 100 aiheeseen, jotka pystyvät säveltämään yksinomaan sinulle tarkoitetun kurssin.Etäopetus
Yö
Oppitunnit: muokattavissaTietoja kurssistaMiltä näyttäisi lato sensu-jatkokurssi, joka vastaisi paremmin oppimistarpeitasi? Mitkä aineet kuuluisivat kurssille?
Kuinka integroida kurssi ammatillisiin kasvutavoitteisiisi? Olisiko mahdollista lisätä menttoreita oppimissuunnitelmaan ideoiden vaihtamiseksi ja pohtimiseksi oppimisestaan ja urastaan?
Jos mielestäsi ihanteellinen kurssi olisi sellainen, jossa voisit koota aineiden matriisin, valita kurssin päättämismuodon muodon ja saada mentoroivien opettajien mukana maksimaalisen ammatillisen kehityksen, sitten Master Custom Class Mentorointi ESPM on kurssi sinulle!Suosittelut #liveead
Se on osittain esillä oleva kurssi, jonka avulla voit rakentaa opetussuunnitelman valitsemillasi aloilla (Mentorin avulla) EAD ESPM -portfolion vaihtoehdoista.
ESPM ymmärtää, että teknologioiden käyttö yhdistettynä monipuolisiin opetus- ja oppimismenetelmiin antaa mahdollisuuden mukauttaa opetusta oppimisen optimoimiseksi tai tiettyjen oppimistarpeiden nopeaa vastaamista varten. Joustavammassa ja muokattavissa olevassa opetusmallissa opiskelijat ja mentoroinnin opettajat kehittävät yksilöllisen oppimisohjelman ja valitsevat heidän tarpeitaan vastaavat vaihtoehdot.
ESPM Master Custom -luokassa opiskelijalle tarjotaan yli 100 aiheen sisältävä valikko, joka voi muodostaa yksinomaan sinulle suunnitellun Master-kurssin. Nämä tieteenalat arvostetaan aina ajan tasalla olevasta näkemyksestään aiheista sekä työmarkkinoiden vaatimuksiin sopivien ammattitaidon ja asenteiden kehittymisestä.
Lisäksi räätälöityjen pääluokkien mentorointiopiskelijoilla on mahdollisuus nopeuttaa ammatillista kehitystään ESPM: n tarjoaman kurinpidon, henkilökohtaisen ja urajohtamisen sekä puolivuotisten uravalmennusistuntojen avulla. Näiden työkalujen tarkoituksena on heijastaa opiskelijan uraa ja ammatillisia taitoja, jotta hän voi laatia ja noudattaa kehityssuunnitelmaa, joka integroidaan kurssiin ja ohjaa opintojakson matriisin koostumuksessa.
Koko kurssin ajan opiskelija laatii uratavoitteidensa mukaisesti kurssin päätelmäpaperin, jolla on joustava teema ja muoto, mikä voi johtaa soveltuvaan tai tieteelliseen työhön opiskelijan valinnan mukaan. Opintojakson päätelmäaiheiden teemat päättävät opiskelijat ja heidän mentorointiopettajansa, ja niiden on kuuluttava johonkin seuraavista keskittymisalueista: Viestintä, kulutus, digitaalinen markkinointi tai liiketoiminta ja johtaminen.
Puhumattakaan muista ESPM lato sensu -apuohjelmaan kuulumisen eduista, kuten henkilökohtaiset tapaamiset temaattisessa verkostossa (São Paulo), mahdollisuus ottaa kansainvälinen moduuli johonkin kumppanilaitoksistamme verkottumisen lisäksi, jota vain ESPM voi tarjota.tavoiteHelpotetaan oppimista ESPM: n toiminta-alueilla: markkinointi, viestintä, kulutus, johtaminen, sovellettu tekniikka, muotoilu, innovaatio, talous ja talous.
ESPM Master Custom Class -tutkintokurssin tarkoituksena on antaa opiskelijoille mahdollisuus mukauttaa kurssi kiinnostuksen kohteidensa tai oppimistarpeidensa mukaan.tavoiteOpintojakson joustavuus, joka koostuu oppiaineista ja opiskelijan valitsemasta loppuprojektista, kurssi on suunnattu ihmisille, joilla on vähintään kahden vuoden ammattikokemus, suoritettu jollakin tietämyksen alueella ja jotka haluavat syventää tai päivittää tietonsa alueilla, joilla ESPM toimii.1. Rakenna kurssiMaster-luokan mentorointi on lato sensu -opintokurssi, joka kestää 480 tuntia ja jonka ennustetaan suorittavan 20 kuukautta ja joka voi vaihdella aihepiirien ja opiskelijan suorituksen mukaan.
Jos opiskelija haluaa sisällyttää aiheita, jotka lisäävät tunteja alun perin suunniteltuun työmäärään, niitä käsitellään valinnaisina aineina.2. Mitä painopistettä haluat antaa lopputyöllesi?Suoritustodistus ja tutkintotodistus valmistellaan keskittymisalueen mukaan.Esimerkki: Digitaalisen markkinoinnin Master Custom ClassViestintäTämä keskittymisalue on omistettu viestintäprosessin ymmärtämiseen (onko se suunnattu B2C: lle, B2B: lle, sisäiselle, välittäjäyleisölle tai muille sidosryhmille). Esimerkkejä aiheista: viestintästrategia, media, integroitu markkinointiviestintä, suhteemarkkinointi, viestinnän tulosten arviointi.KulutusTämä keskittymisalue käsittelee ostoprosessin ja kuluttajien käyttäytymisen ymmärtämistä. Esimerkkejä aiheista: kuluttajamatka, ostajan persoonallisuus, oppimisprosessi, tyytyväisyys ja uskollisuus, netnografia.Digitaalinen markkinointiTämä keskittymisalue keskittyy digitaaliaikaan sovellettavaan markkinointiin ja digitaalisen markkinoinnin suunnittelu- ja hallintaprosessiin. Esimerkkejä aiheista: sosiaalinen media, SEO, saapuva markkinointi, konversiomarkkinointi, digitaalinen analytiikka.Liiketoiminta ja hallintoTämä keskittymisalue on omistettu laajalle näkymälle organisaatioita, niiden prosesseja ja strategioita. Esimerkkejä aiheista: liiketoimintaympäristö, liiketoimintastrategia, ihmisten johtaminen, johtamistaidot, skenaarioanalyysi, riskienhallinta.3. Mitä hanketta haluat kehittää koko kurssin ajan?Sovellettu projektiKäsikirjoitus ja ohjeet asetetaan saataville halutun keskittymän mukaan.Tieteellinen artikkeliMahdollinen ilmoittautuminen tieteellisiin kongresseihin tai esitys stricto sensu -ohjelmissa.
Kurssin alusta lähtien on tärkeää, että opiskelijalla on jo mielessä, mitä hanketta hän aikoo kehittää. Juuri tämä projekti toimii perustana oppiaineiden verkoston kehittämiselle ja ohjaa kunkin opiskelijan kannalta merkityksellisimmät teemat.
Opiskelija osaa työskennellä sovellusprojektin kanssa, kuten liiketoimintasuunnitelman laatiminen, tietyn viestintäsuunnitelman kehittäminen, omaan yritykseen sovellettava projekti jne .; tai akateemisella tieteellisellä hankkeella, kuten akateemisella tutkimuksella tietyn kuluttajayleisön käyttäytymisestä, eri medioiden vaikutuksista tai muusta aiheeseen liittyvästä aiheesta (edellyttäen, että se kattaa yhden kolmesta keskittymisalueesta, jossa työskenteltiin). Akateeminen projekti on mielenkiintoinen niille, jotka ovat kiinnostuneita tieteellisistä julkaisuista ja / tai joilla on maisterin / tohtorin tutkinnon hanke.
Juuri valintaprosessissa on tärkeätä, että opiskelijalla on jo alustava kuvaus siitä, mitä projektia hän haluaa kehittää, koska toteutettava projekti ohjaa koko tieteenalojen alaa ja kurssin dynamiikkaa.
Koko prosessin ajan, jos se kuitenkin kiinnostaa opiskelijaa, on mahdollista, että projektia muutetaan, muokataan tai jopa korvataan uudella projektilla.
Kurssin aikana kehitetty projekti on lopullinen projekti jokaiselle opiskelijalle.4. Kuka seuraa sinua koko prosessin ajan?Heti kun opiskelija aloittaa kurssin, hänet allokoidaan professori mentorille, jolla on kokemusta opiskelijaa kiinnostavasta alueesta. Professori Mentorilla on määräajoin henkilökohtaiset tapaamiset kunkin opiskelijansa kanssa: joka toinen kuukausi koko kurssin ajan ja lyhyemmällä aikavälillä, kun opiskelija on osoitettu kurssin suorittamiseen.
Kokouksissa opiskelija asettaa professori Mentorin avustuksella oppimateriaalinsa, kehittää opintojakson loppuvaiheen työtä ja seuraa oppimistavoitteitaan. Tapaamiset professori Mentorin kanssa tapahtuvat käytännössä EAD-alustamme kautta päivinä ja aikoina, jotka suunnitellaan erikseen kunkin opiskelijan kanssa. Uudet ohjauskokoukset voidaan järjestää vain kerran kahdessa kuukaudessa, jos ne peruutetaan enemmän kuin 24 tuntia etukäteen. Kokoukset, jotka on peruutettu alle 24 tunnilla, pidetään pidetyinä, eikä niihin voida tehdä aikatauluja.
Kumppanuus professori Mentorin kanssa mahdollistaa kunkin opiskelijan oppimateriaalin mukauttamisen heidän erityistarpeidensa mukaan. Lisäksi opintojen suorittamista seurataan ja kehitetään opintojakson alusta lähtien, jotta jokainen suoritettu tiede edistää tehokkaasti uutta tiiliä opiskelijan tavoitteissa.5. Mitä aiheita haluat ottaa?Siksi opiskelija pystyy professori Mentorin avulla määrittelemään yli 100 EAD ESPM -alojen joukosta, jotka parhaiten sopivat hänen yksilölliseen projektiinsä. Käytettyjen kurssien lukumäärä riippuu kustakin opiskelijasta, ja niiden kokonaismäärä on vähintään 32 opintopistettä tai 480 tuntia.Tieteenalojen dynamiikkaMentorointi- ja koordinointikokousten lisäksi jokaisen opiskelijan on osallistuttava luokkaansa valittuihin tieteenaloihin. Master Custom Class sisältää 32 opintopistettä, joista 3 on omistettu TCC: lle. Ristikon kokoamiseksi opiskelijalla voi olla yli 100 aihetta koko EAD ESPM -kurssien portfoliosta.
Kaikki oppiaineet tapahtuvat EAD-alustan kautta ja niillä on vähintään kaksi luokkaa verkkokonferenssia kohti (suora etäisyysluokka) ohjaaja-opettajan kanssa, jotta opiskelija voi olla vuorovaikutuksessa suoraan ja vastata kysymyksiin. Nämä tunnit pidetään suorana kello 19.30, ja ne tallennetaan virtuaalisessa oppimisympäristössä, jotta opiskelija voi katsoa sitä useammin kuin kerran tai, ellei pysty katsomaan sitä live-tilassa, voi katsoa nauhoitusta.
Kasvokkain testejä yksiköissä, jotka eivät kuulu ESPM: ään, voidaan pitää maaliskuussa, kesäkuussa, syyskuussa ja joulukuussa.20 kuukauttaKurssilla on noin 20 kuukautta ja se voi vaihdella opiskelijan laatiman arvosanan mukaan.2 kohdettaSamanaikaisesti otetaan kaksi henkilöä.5 tuntiaJokainen oppiaine vaatii noin 5 tuntia viikossa sisällön tutkimiseksi ja toiminnan valmistelemiseksi.
Lisätietoja täältä.