Ohjelman kuvaus
<div class="embed-responsive embed-responsive-16by9"></div>
<h2><strong>yleiskatsaus</strong></h2>
<ul>
<li>
<strong>Modality:</strong> Online</li>
<li>
<strong>Alku:</strong> Marraskuu</li>
<li>
<strong>Kesto:</strong> 1 lukuvuosi</li>
<li>
<strong>Op:</strong> 60</li>
<li>
<strong>Ohjaus:</strong> Ginesa Martínez del Vas</li>
</ul>
<h2><strong>Presentación</strong></h2>
<p><em>Matkailun osuus kolmasosa arvosta maailmankaupan ja maailman kokonaisviennistä palveluja. Se on ala, joka luo työpaikkoja ja on osoittautunut läpäisemätön kriisin alalle. Se on ehdottomasti strateginen ala ja selkeä sitoutuminen tulevaisuuden.</em> </p>
<p>Jatkuva ulkonäkö uusia kilpailijoita sekä nykyaikaistamista, erikoistumista ja ammattimaisemmaksi alan vaativat pyrki innovointia kohteisiin, yritykset ja yksityishenkilöt. Tämä innovaatio vaatii syvä tuntemus markkinoiden ja asiakkaiden, luovaa työtä, täytäntöönpanoa kulttuuristen mallien ja teknologisten työkalujen avulla tietoja ja taitoja, tämä Masters auttaa sinua hankkimaan.</p>
<p>Tarjoaa maisterin Innovaation ja Matkailun Marketing UCAM, kumppaniksi jäseneksi Maailman matkailujärjestön (OMT), se on olennainen askel koulutuksessa kaikilla ammatillisilla ja laadullinen hyppäys nykyaikaistamiseen hallintaa, kestävyyttä ja kilpailukyvyn parantamiseen kohteita ja matkailualan yrityksille.</p>
<h2><strong>Tavoitteet</strong></h2>
<p><em>Virallinen nimi Master Innovaation ja matkailun markkinoinnin täydentää ja laajentaa tietämyksen hankkinut opiskelija eriasteista käyttämään luovaa ja innovatiivista osaamista, liiketoimintalähtöistä matkailualalla.</em> </p>
<p>Sisältö Master liittyvät ympäristön muutoksiin ja sen vaikutus ihmisten, yritysten ja kohteet sekä suuntauksia, jotka ovat tulossa ja miten kilpailla asemassa tavalla. Lisäksi se vaikuttaa hankinnan innovaatiokulttuurin sekä sen käytännön ja tehokas täytäntöönpano organisaatioissa, integrointi taitoja, tekniikoita ja luovia prosesseja.</p>
<p>Lopuksi se tarjoaa tietoa, käyttöä ja kehittämistä tieto- ja viestintätekniikan työkalut tukevat innovaatioita, uusia liiketoimintamalleja talteenoton ja ihmissuhteisiin markkinoinnin ja luoda kokemuksia osana uusia matkailutuotteita.</p>
<h2><strong>vastaanottajat</strong></h2>
<p><em>Opiskelijat, joilla on korkeakoulututkinto, loppututkinto eri osaamisalueiden yhteiskuntatieteiden, humanististen, viestintä ja teknologia.</em> </p>
<h2><strong>Uranäkymät</strong></h2>
<p><em>Viimeistely päällikön, jatko voi käyttää useilla aloilla, joihin kuuluu muun muassa:</em></p>
<ul>
<li> Projektipäällikkö t & k + i. Matkailualan yritykset</li>
<li> Tutkimusyhtiö</li>
<li> tuotepäälliköt</li>
<li> Konsultit matkailualalla</li>
<li> Online managerit (E-kauppa, yhteisön johtaja, tulot johtaja, sosiaalisen median johtaja, jne)</li>
<li> Manager matkailukohteita</li>
<li> Manager ja matkailu teknologian innovaatioihin</li>
<li> Markkinointijohtaja</li>
</ul>
<h2><strong>Opintosuunnitelma</strong></h2>
<p><em>I. Matkailualan Innovaatio ja merkitys</em></p>
<ul>
<li> Uusi vaihe Global Matkailu</li>
<li> Innovaatio: tuho matkailualalla</li>
</ul>
<p><em>II. Innovation Management matkailualalla</em></p>
<ul>
<li> Applied Innovaatiot Matkailu liiketoimintamallit</li>
<li> Innovaatio ja luovuus Applied muodostus</li>
<li> Turisti innovaatioprosesseissa</li>
<li> Innovaatio Applied Business Management</li>
</ul>
<p><em>III. Käytettyyn teknologiaan matkailualalla</em></p>
<ul>
<li> Käytettyyn teknologiaan Matkailu</li>
<li> Tehostaminen Julkinen Technology Development in Tourism</li>
</ul>
<p><em>IV. Markkinointi ja Branding Matkailun</em></p>
<ul>
<li> Tietämys ja asiakashallinnan ja Markets</li>
<li> Innovaatio ja Matkailun markkinoinnin johto</li>
</ul>
<p><em>V. Käytännön Development (valitse yksi)</em></p>
<ul>
<li> Sijoitus</li>
<li> teoreettinen työpajat</li>
</ul>
<p><em>VI. Pro gradu -työ</em> </p>