Master markkinoinnissa ja kaupallisessa johtamisessa
Online-mestari, joka näyttää avaimet asiakkaiden houkuttelemiseen, myyntiin, tyydyttämiseen ja pitämiseen.
Tällä hetkellä liiketoimintaympäristö muuttuu nopeasti. Teknologisen kehityksen vaikutukset, markkinoiden globalisaatio, muutos energiatehokkuudessa kuluttajien eduksi, kilpailuympäristö ja vähentyvä uskollisuus tuotemerkeille muun muassa muuttavat markkinointistrategioita ja tapa, jolla tuotteet ja palvelut jaetaan ja markkinoidaan. Kuluttajat vaativat yhä enemmän ja heillä on enemmän tietoa, joten he ovat hyvin selviä siitä, mitä he haluavat ja mistä saavat.
Ylimääräinen tarjonta ja vaikea erottelu vetää erittäin kilpailukykyisen panoraaman ja lisää tarvetta keskittyä asiakkaaseen.
Tässä ympäristössä organisaatiot tarvitsevat markkinoinnin ja liikkeenjohdon ammattilaisia, jotka kykenevät johtamaan menestyksekkäästi kolmen elementin oikean yhdistelmän: vankan koulutuksen ja tietämyksen markkinoinnista ja myynnistä, tarvittavat taidot nykyiseen ympäristöön ja markkinoihin reagoimiseksi ja kyky olla yhteydessä asiakkaisiin ja rakentaa tehokas myyntiverkosto.
Markkinoinnin ja liikkeenjohdon maisterin kanssa , joka on yksi markkinoiden parhaimmista markkinoinnin mestareista, kehität tekniset, strategiset ja henkilökohtaiset taidot kouluttaa innovatiiviseksi johtajaksi, jolla on laaja näkemys yrityksestä ja kyky kohdata haasteet, jotka Nykyiset markkinointi- ja kaupalliset osoitteet.
Kaikki tämä kahdesta näkökulmasta:
Markkinointiosasto, joka kykenee kommunikoimaan tehokkaasti monikulttuurisessa ympäristössä, johtamaan joukkueita, aloittamaan keskusteluja asiakkaiden kanssa ja ymmärtämään teknologian vaikutusta liiketoiminnan tapaan.
Kaupallinen johto, joka ennakoi asiakkaiden tarpeita ja asettaa sopivimmat kaupalliset strategiat tavoitteiden saavuttamiseksi, motivoi myyntitiimiä ja johtaa sitä saavuttamaan asetetut tavoitteet.
uramahdollisuuksia
Markkinoinnin johtaminen
Tuotepäällikkö
Markkinointitutkimuksen johtaja
Kaupan markkinointipäällikkö
Markkinointikonsultti
Luokka Manager
Kaupallinen johtaminen
Vienti johtaja
Kansallinen myyntijohtaja
Myyntijohtaja
Avaintilien päällikkö tai avainhenkilö
Expansion Director
Aluejohtaja
tavoitteet
Mukauta yritystä markkinoiden ja asiakkaan tarpeisiin: mitä kuluttaja ja / tai asiakas haluaa, milloin haluaa, mistä hän haluaa ostaa sen, kuinka paljon hän haluaa ostaa sen ja kuinka paljon hän on valmis maksamaan siitä.
Integroi yrityksen visio ja yleiset tavoitteet markkinointipolitiikkaan ja strategioihin.
Määritä markkinatutkimusmenetelmät, sopivimpien tietolähteiden käyttö ja tulosten analysointi riippuen yritysten liiketoimintapolitiikoista ja strategioista.
Suunnittele ja hallinnoi yrityksen markkinointi- ja kaupallista toimintaa.
Hanki tietoa ja työkaluja myyntitiimien suunnitteluun, organisointiin ja johtamiseen.
Kehitä johtamistaitoja, joiden avulla voidaan luoda ja hallita myyntitiimejä, jotka tuottavat lisäarvoa organisaatiolle.
Kehitä markkinointi- ja kaupallisuunnitelmatyyppi ja soveltaa sitä yrityksen yleiseen tilanteeseen.
opetussuunnitelma
Master markkinoinnin hallinnan ja kaupallisen johtamisen rakenne on suunniteltu ottamaan akselina kiinteä visio markkinoinnin ja kaupallistamisen prosesseista organisaatioissa, ja tarkoituksena on tarjota tarvittavat välineet tehokkaiden markkinointi- ja kaupallisten strategioiden kehittämiseksi, perustuu arvon luomiseen:
Kenttä 1. Johdanto
Uusi kilpailuympäristö
Kenttä 2. Markkinoinnin hallinta
Markkinointitieto ja asiakas 2.0
Strateginen markkinointi: analyysi ja muotoilu
Operatiivinen markkinointi: sekoitus ja työkalut
Brand Management
Digitaalinen markkinointi
Kenttä 3. Kaupallinen johtaminen
Kaupalliset neuvottelumenetelmät
Avaintilien hallinta
Myyntiverkoston ohjaus ja hallinta
Kenttä 4. Talous- ja taloushallinto
Varainhoito ja talousarvion hallinta. Markkinointi ja myynti
Lopullinen maisteriohjelma (TFM)
Master-vaatimukset
Pääsyksemme pääsymaksuprosessimme on varmistaa ehdokkaiden soveltuvuus. Kaikkien osallistujien tulisi saada eniten hyötyä tästä oppimiskokemuksesta tilanteessa, jossa on mahdollista kehittää pitkäaikainen suhde luokkatovereihin, opettajiin ja alumneihin.
Nämä ovat pääsyn vaiheita:
Sisäänpääsyn edellytykset
Hakemus ottamista
Henkilökohtainen haastattelu
motivaatiokirje
Pääsyvaliokunnan arviointi
rekisteröinti
Maisterin tutkinto markkinoinnin johtamisessa
Ihmiset, jotka läpäisivät ohjelman arvioinnin ja täyttävät UB: n asettamat akateemiset vaatimukset, saavat oman tutkintonsa UB: lta (Barcelonan yliopisto).
UB: n oman tutkinnon saamiseksi on oltava yliopistotutkinto (tekniikka, kandidaatin tutkinto tai tutkintotodistus). Jos sinulla ei ole korkeakoulututkintoa, kun olet suorittanut erilaiset arvioinnit, saat yliopistotutkinnon tutkintotodistuksesta.