Master Transmedia-liiketoiminnan viestinnässä
ESPM – Brasil
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
São Paulo, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
BRL 627 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* jopa 35 erää 627,73 BRL + 1 erä 691,21 BRL
Johdanto
Master in Transmedia Business Communication -kurssilla opiskelijat ovat valmiita:
- Arvioi skenaarioita ja suunnittele integroituja viestintä- ja markkinointitoimenpiteitä kunkin prioriteettiyleisön psykologiset ominaisuudet tuntemalla, jotta pystyt levittämään brändin keskeiset konseptit kaikkien keskuudessa ja luomaan käsityksen lisäarvosta.
- Digitaalisen median kattavuuden ymmärtäminen niiden tehokkaampaa käyttöä varten käyttämällä COPE – Create Once Publish Everywhere -tekniikkaa optimoimaan tuloksia myös muussa offline-mediassa ja luomaan yrityksen, jolla on ainutlaatuinen imago ja keskustelu.
- Harjoittele malleja luovuuden stimuloimiseksi käyttämällä menetelmiä luodaksesi erilaisia vaihtoehtoja kommunikointiin markkinoiden kanssa, jotka yhdistävät samanaikaisesti tehokkuuden ja tasapainoisen investoinnin tuottamaan odotetut tulokset.
Opetussuunnitelma
mitä opit
Kursseja johtavat professorit, joilla on ammatillista ja akateemista kokemusta vastaavista teemoista, jotka esittelevät sisällön suorana verkkokonferenssin kautta, mikä synnyttää loistavaa vuorovaikutusta professorien ja opiskelijoiden välillä tapauskeskustelun, tekstien analysoinnin ja asiaankuuluvien bibliografisten merkintöjen avulla.
Integroiva kurinalaisuus
- Integroiva kurinalaisuus
Suunnittelua ja luovuutta
- Integroitu viestintäsuunnittelu
- Viestinnän digitaalinen universumi
- Luovat prosessit – miten kommunikoida eriytymisen kanssa
- Tarinankerronta organisaatioissa
- Sosiaalinen, ympäristöllinen ja taloudellinen vastuu
- Mainehallinta
- Yritystilaisuudet
- Kriisin ehkäisy ja hallinta
- Laadullisten tulosten mittaaminen
- Kvantitatiivisten tulosten mittaaminen
Sidosryhmät
- Sisäinen markkinointi ja sisäinen viestintä
- Viestinnän hallinta eri sukupolville
- Asiakassuhteet
- Lehdistösuhteet
- Markkina- ja sijoittajasuhteet
- Hallitussuhteet: Aula
- Suhteet kauppaan
Applied Completion Project (PCA)
- Applied Completion Project (PCA)
*Kurssin lopussa opiskelijat esittelevät kurssin johtopäätöstyön (TCC) henkilökohtaisesti professoripaneelille. Esitys pidetään yhdessä ESPM:n yksiköistä São Paulossa, Rio de Janeirossa tai Porto Alegressa.
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
alumni profiili
Transmedian liikeviestinnän maisterikurssin päätyttyä opiskelija pystyy suorittamaan käytännön ja johtamistoimintoja minkä tahansa organisaation Business Communication -alueella, jolla on teknistä tietämystä lehdistösuhteiden harjoittamiseen, sisäiseen markkinointiin, maineenhallintaan. , suhteet hallitukseen, tulosten mittaaminen mm.
kenelle se on tarkoitettu
- Tuotteiden institutionaalisen ja brändikuvan rakentamiseen omistautuneita ammattilaisia, jotka pitävät huolta yritysten maineesta ja niiden suhteista mitä erilaisimpiin sidosryhmiin
- Viestinnän ja markkinoinnin ammattilaisia, jotka käsittelevät digitaalista mediaa ja koordinoivat yrityksen online- ja offline-vuorovaikutusprosesseja markkinoiden kanssa
- Vastaat tiimien, henkilöresurssien johtamisesta, sisäisten kykyjen houkuttelemisesta, kehittämisestä ja pitämisestä, jotka joutuvat kohtaamaan eri sukupolvien yhdistämisen haasteet tehokkaiden monitieteisten ja monikulttuuristen tiimien muodostamiseksi.
- Ammattilaiset, jotka vastaavat mainonnasta, institutionaalisesta ja markkinointimarkkinoinnista, suhdetoiminnasta, lehdistöstä, kriisinhallinnasta, institutionaalisista suhteista mitä erilaisimpiin yleisöihin, integroitujen ja strategisten viestintätoimien suunnittelusta, luomisesta, toteutuksesta ja tulosten mittaamisesta
- Yrittäjät, konsultit, perheyritysjohtajat ja yrittäjät, jotka työskentelevät omissa yrityksissään
- Yritykset, mainos- ja viestintätoimistot, neuvonantajat ja konsultit, joiden on koulutettava tiimiään suunnittelun, skenaarioiden arvioinnin, yleisösuhteiden luomisen ja hallinnan alalla.