Asiakaskeskeinen markkinointiKuluttajakeskeinen suunnittelu, asiakaslähtöinen markkinointi saavat entistä merkityksellisempää ja vahvempaa arvojen luontiketjussa yrityksille. Tämän mestarin ehdotuksen tarkoituksena on kouluttaa ammattilaisia ja yrittäjiä, jotka kykenevät etsimään uusia arvoehdotuksia yrityksen liiketoiminnalle ja seuraamaan ja ymmärtämään paremmin käyttäjien ja kuluttajien ajattelutavan, käyttäytymisliikkeiden, vaatimusten, kokemusten ja kulutuskäytäntöjen muutosta.
Uusien tiedustelupäälliköiden on oltava herkempiä ja yritettävä ymmärtää syvästi, miten ja miksi ihmiset ajattelevat, käyttäytyvät ja järjestävät elämänsä. Ymmärrä ajattelutapa, käytännöt ja vaatimukset. Näiden ammattilaisten on erikoistuttava toimimaankseen kulttuuripäällikkönä ja kuluttajakokemuksen johtajana, joka osaa analysoida perusteellisesti käyttäytymisen muutoksia ja nousevia suuntauksia, jotka vaikuttavat yhteiskuntaan ja markkinoihin. Näiden ammattilaisten on kohdeltava asiakkaitaan ei vain numeroina ja tilastollisina murtoina, vaan ihmisinä ja kansalaisina.
Luovat ammattilaiset ja yrittäjätEtsimme yhä enemmän luovia ammattilaisia ja yrittäjiä, joilla on strateginen profiili ja joilla on kyky tuntea ja ymmärtää tulevaa. Näkeviä ja valppaita ammattilaisia, jotka ovat aina valmiita tutkimaan, seuraamaan kriittistä todellisuuden tunnetta ja jotka voivat tuottaa älykkyyttä ja oivalluksia muille alueille. Sitä varten on tarpeen vahvistaa heidän kykyään analyyttisesti ymmärtää hallitsevia ilmiöitä, kulttuuria ja ihmisen käyttäytymistä innokkaalla intuitioilla ja tutkivalla ja heijastavalla hengellä, ”viritetty” ja herkkä ihmisten oivalluksille ja tarkkailijoille jokapäiväisessä elämässä.
Yhä enemmän markkinointi on alue, joka on lähinnä ihmisten elämää, erilaisissa tilanteissa, hetkissä, ympäristöissä ja sosiaalisessa mediassa. Nykyään on välttämätöntä, että markkinoinnin, viestinnän, strategisen suunnittelun ja innovaatioiden ammattilaiset pystyvät hallitsemaan paitsi tuotemerkkejä myös näiden kuluttajien ja käyttäjien osallistumisen ja vuorovaikutuksen arvon luomiseen, viestintään ja toimittamiseen.Kurssin tavoiteKoko tämän maisterin ajan opiskelijat ovat valmiita:Tuntee ja hallitsee reagoivan ja asiakaskeskeisen markkinointimallin perusteet, osaa hallita käyttäjien osto- ja kulutusmatkoja sekä datamarkkinointitekniikoita että työkaluja käyttämällä integroimalla ne monitieteisiin käsitteisiin ja käytäntöihin sovellettavissa yhteiskunta- ja käyttäytymistieteissä .
Hallitse strategisesti markkinoiden ja kuluttajien tietoja, tukemalla päätöksentekoa entistä dynaamisissa ja monimutkaisemmissa yritysympäristöissä, tuottaen yritykselle innovatiivista etua.
Käytä erilaisia yhteyspisteitä integroidusti kommunikoidaksesi ja palvelemaan yleisöjäsi ja kohteitasi yksilöllisellä ja reagoivalla tavalla, tietäen media- ja sisällönkulutusprofiilisi kaikkanavaisessa ympäristössä.Kenelle se on?Ammattilaiset monimuotoisimmista aloista, jotka työskentelevät suoraan kuluttajien kanssa ja pyrkivät kehittämään inhimillisiä ja yhteistyöstrategioita markkinoinnille, viestinnälle ja mainonnalle, suunnittelulle, markkinatutkimukselle, strategiselle suunnittelulle ja laajentamaan tietämystä käyttäytymistä ja kulttuuritutkimuksia koskevilla aloilla, uusia skenaarioita ja kanavia vuorovaikutukseen ihmisten ja kuluttajien kanssa. Ammattilaiset, jotka ovat kiinnostuneita sosiaalisen käyttäytymisen ja kokemusten tutkimuksesta sekä analyyttisten tieteiden ja tekniikoiden soveltamisesta liiketoimintaympäristöön.
Markkinoinnin, brändäyksen, markkinatiedon, asiakaspalvelun, myynnin ja suhderyhmien johtajat; tutkimus ja analytiikka: konsultit ja yrittäjät, jotka haluavat paremmin ymmärtää ja palvella ja muotoilla uusia yrityksiä keskittyen kiinnostavan segmentin käyttäjien ja kuluttajien osuvuuteen ja kokemukseen.
Yritykset, mainonta- ja viestintätoimistot, joiden on koulutettava joukkueet suunnittelualueella. Useiden liiketoimintasegmenttien koordinaattorit ja johtajat, jotka liittyvät asiakaskunnan suhteisiin ja hallintaan.Miksi valita ESPM EAD?Live-luokatVain ESPM: ssä kaikkien alojen digitaalitunnit pidetään suorana, suunniteltu päivämäärä ja aika.Akateeminen kokemusESPM-professoreilla, kuten myös henkilökohtaisilla kursseillamme, on akateemista kokemusta ja myös johtoympäristössä.Vuorovaikutus opettajan kanssaTuntien aikana opiskelijat voivat olla vuorovaikutuksessa opettajan kanssa elävällä alustalla vastaamalla kysymyksiin ja osallistumalla aktiivisesti luokkaan reaaliajassa yksinkertaisesti aktivoimalla kameransa ja mikrofoninsa.Muokkaa aikataulujaJos haluat tai et voi osallistua live-lähetyksiin, voit silti katsella kaikkien luokkien nauhoituksia, jotka ovat saatavilla järjestelmässä koko kurssin ajan. Näin voit mukauttaa luokka-aikataulusi aikataulusi tarpeiden mukaan.Kaikki oppitunnit tallennetaanJopa osallistuessaan suoraan lähetykseen, jokaisen luokan äänitykset ovat edelleen käytettävissä järjestelmässä opiskelijan tarkastamiseen tai kuulemiseen kurssin loppuun saakka.Arviointi suoraan opettajien kanssaKaikkia toimia ja arviointeja soveltavat suoraan kunkin tieteenalojen opettajat, eivät tarkkailijat tai välittäjät. Tämä on markkinoilla yleinen käytäntö.Etäopiskelu opettajien ja luokan välillä?ESPM tekee.
ESPM: n EAD-ohjelmat käyttävät Canvas-alustan resursseja rakentaen nykyaikaisen ja intuitiivisen digitaalisen opiskelu- ja oppimisympäristön.Mitä opitYhteistyöympäristössä opiskelijat ja opettajat keskustelevat alueen arvokäsityksistä, jotta voidaan suunnitella asiakas- ja käyttäjäkeskeiseen tutkimukseen ja strategioihin keskittyvä kurssin loppuvaiheen projekti, jonka tulisi olla teemakohtainen ja kehitettävä koko kurssin ajan.
Kurssin työmäärä on 455 tuntia, joka koostuu seuraavista aiheista:Integroiva kurinalaisuus
Markkinointi- ja asiakaskeskeiset strategiat
Markkinatietoisuus, jossa keskitytään asiakasinformaatioon
Ihmiskeskeiset tekniikat
Sosiaalinen brändäys: Brändit ja kuluttajat
Projektinhallinta ja ketterät metodologiat
Digitaalisen kanavan hallinta
Sosiaalinen CRM
Asiakaspalvelu ja asiakkuus: Palvelun ja suhteiden hallinta
Saapuvan ja sisältöön kohdistamisen strategiat
Suunnittelun ajattelu
Vuorovaikutussuunnittelu ja UX
Digitaalinen analyysi ja sosiaalisen median oivallukset
Käyttäjäkokemuksen innovaatio
Neuromarkkinointi ja kognitiivinen psykologia
Verkkokäyttäytymisen ja monikanavakokemuksen hallinta
Strateginen analyysi käyttäytymis- ja kulutustrendeistä
Soveltavat ihmis- ja käyttäytymistieteet
Shopologia: Shoppailijoiden käyttäytyminen ja psykologia
Sovellettu loppuun saattamisprojekti (PCA)Milloin tapahtuu?Verkkoneuvottelukursseja opetetaan suorana maanantaina ja keskiviikkoisin, syyskuun 8. päivästä 2020 klo 19.30–21.30, ja ne mahdollistavat opiskelijoiden ja opettajan välisen tehokkaamman ja reaaliaikaisen vuorovaikutuksen. Jos opiskelija ei ole käytettävissä osallistumaan verkkokokoukseen määrättynä ajankohtana, opiskelija voi käyttää luokan nauhoitusta myöhemmin virtuaalisessa oppimisympäristössä (VLE). Tunnit ovat saatavana laiturilla kurssin loppuun saakka.
Maanantaisin
Klo 19.30–21.30
Keskiviikkoisin
Klo 19.30–21.30Kuinka arvosanat Live EAD ESPM: ssä ovat?Arvioinnit ja lopullinen arvosana jokaisella tieteenalallaKunkin tutkielman lopullinen arvosana saadaan suorittamalla opettajan ehdottamat toiminnot. Nämä toiminnot toimitetaan verkossa virtuaalisen oppimisympäristön Canvasin kautta.
Jotta hyväksytään jokaisella tieteenalalla, opiskelijan on jakson lopussa saatava vähintään 7,0 (seitsemän) lopullinen arvosana, joka ei saa ylittää 25%: n (25 prosenttia) poissaoloja koskevaa asetettua rajoitusta tieteenalaa kohti. ESPM: n Live EAD: ssä tieteenalojen toiminnan julkaisematta jättämistä pidetään puuttuvana.Kurssin päätelmäkirja (TCC) tai sovellettu johtopäätösprojekti (PCA)Kurssin lopussa opiskelijan on suoritettava kurssin päätelmätyö (TCC) tai soveltuva päätelmäprojekti (PCA) kunkin kurssin laatiman pedagogisen mallin mukaan. Tämä työ toimitetaan koelautakunnalle, jonka muodostavat koordinaattori ja jotkut kyseisen kurssin opettajat.
Tätä varten opiskelijan on osallistuttava johonkin ESPM-yksiköihin, São Pauloon, Rio de Janeiroon tai Porto Alegreen.
]
Lisätietoja täältä.