Master asiakaskokemuksen hallinnassa
ESPM – Brasil
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
São Paulo, Brasilia
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
BRL 639 / per month *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* jopa 35 erää 639,28 BRL + 1 erä 703,98 BRL
Johdanto
Kuluttajakokemusten hallinnan maisteri, opiskelijat ovat valmiita:
Tunne ja hallitse responsiivisen ja asiakaslähtöisen markkinointimallin perusteita, osaa hallita käyttäjien osto- ja kulutuspolkuja sekä datamarkkinoinnin teknologioiden että työkalujen avulla integroimalla ne sovellettavien yhteiskunta- ja käyttäytymistieteiden monitieteisiin käsitteisiin ja käytäntöihin. Hallitse strategisesti markkina- ja kuluttajatietoa tukemalla päätöksentekoa yhä dynaamisemmissa ja monimutkaisemmissa liiketoimintaympäristöissä luoden yritykselle innovatiivisen edun. Erilaisten kontaktipisteiden käyttö integroidusti kommunikoidaksesi ja palvellaksesi yleisöäsi ja kohderyhmiäsi yksilöllisesti ja reagoivasti, tuntemalla heidän media- ja sisällönkulutusprofiilinsa monikanavaisessa ympäristössä. Yhteistyöympäristössä opiskelijat ja professorit keskustelevat arvokkaista lähestymistapoja alueelle suunnitellakseen tutkimukseen sekä asiakas- ja käyttäjäkeskeisiin strategioihin keskittyvän kurssin valmistumisprojektin, jota tulisi tematisoida ja kehittää koko kurssin ajan.
Opetussuunnitelma
mitä opit
Yhteistyöympäristössä opiskelijat ja professorit keskustelevat alueen arvoa koskevista lähestymistavoista suunnitellakseen asiakas- ja käyttäjäkeskeiseen tutkimukseen ja strategioihin keskittyvän kurssin päätösprojektin, jota tulee tematisoida ja kehittää koko kurssin ajan.
Kurssin aineita ohjaavat professorit, joilla on laaja ammatillinen ja akateeminen kokemus vastaavista aiheista, ja niitä tukevat verkkokonferenssitunnit, jotka tarjoavat reaaliaikaista vuorovaikutusta professorien ja opiskelijoiden välillä sekä ajankohtaisia tapauksia, tekstejä ja bibliografisia merkintöjä.
- Integroiva kurinalaisuus
Asiakaskokemuksen hallinta ja asiakaskeskeiset strategiat
- Asiakaspalvelu ja menestys
- Digitaalinen analytiikka ja sosiaalinen älykkyys
- Digitaalinen kanavien hallinta ja monikanava
- Asiakaskeskeinen markkinointi ja strategiat
- Erinomaista asiakaspalvelua
- Liiketoimintastrategiat CX:ssä ja UX:ssä
- CX-mittarit
- Saapumis- ja sisältöstrategiat
- Asiakaskeskeiset tekniikat
- Sosiaalinen CRM ja asiakasuskollisuus
Sovellettavat yhteiskunta- ja käyttäytymistieteet
- Muotoiluajattelu ja palvelumuotoilu
- Kuluttajien käyttäytyminen ja kokemus
- Suuntausten ja innovaatioiden strateginen analyysi
- Ostajan kokemus
- Käyttäytymistieteet ja neurotieteet
Kurssin suorittaminen (TCC)
- Applied Completion Project (PCA)
*Kurssin lopussa opiskelijat esittelevät kurssin johtopäätöstyön (TCC) henkilökohtaisesti professoripaneelille. Esitys pidetään yhdessä ESPM:n yksiköistä São Paulossa, Rio de Janeirossa tai Porto Alegressa.
Galleria
Ihanteelliset opiskelijat
alumni profiili
Kurssin päätteeksi opiskelijat osaavat:
- Suorittaa asiakaskeskeisiä luomis- ja strategisia suunnittelutoimintoja; ja
- Asiakaskeskeisten käytäntöjen ja toimenpiteiden luominen ja suunnittelu.
kenelle se on tarkoitettu
- Eri alojen ammattilaisia, jotka työskentelevät suoraan kuluttajien kanssa ja jotka ovat kiinnostuneita inhimillisten ja yhteistyöstrategioiden kehittämisestä markkinoinnissa, viestinnässä ja mainonnassa, suunnittelussa, markkinatutkimuksessa, strategisessa suunnittelussa ja tietämyksensä laajentamisessa käyttäytymis- ja kulttuuritutkimuksen alalla, uusista skenaarioista ja vuorovaikutuksen kanavista ihmisten ja kuluttajien kanssa. Ammattilaiset, jotka ovat kiinnostuneita käyttäytymisen ja sosiaalisten kokemusten tutkimisesta sekä tieteenalojen ja analyyttisten tekniikoiden soveltamisesta liiketoimintaympäristöön.
- Markkinoinnin, brändäyksen, markkinatiedon, asiakaspalvelun, myynnin ja suhdetiimien johtajat; tutkimus ja analytiikka: konsultit ja yrittäjät, jotka haluavat parantaa itseään ymmärtääkseen ja palvellakseen sekä muodostaakseen uusia yrityksiä keskittyen kiinnostavan segmentin käyttäjien ja kuluttajien relevanssiin ja kokemukseen.
- Yritykset, mainos- ja viestintätoimistot, joiden on koulutettava tiiminsä suunnittelualueella. Useiden asiakaskunnan suhteeseen ja hallintaan liittyvien liiketoimintasegmenttien koordinaattorit ja johtajat.