Master digitaalisen markkinoinnin erikoisalana sähköisen kaupankäynnin tai myynnin

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Tämän Masterin luovat pätevät ammattilaiset, alan johtajat, jotka opettavat sinulle käytännössä ja uusimpien multimediaresurssien tuella digitaalisen markkinoinnin uusimpia suuntauksia, joiden avulla voit erikoistua myyntiin tai sähköiseen kaupankäyntiin. .

Double Degree - Universidad Europea de Monterrey

Eurooppalaisen tutkinnon suorittaneen instituutin ja Monterreyn yliopiston kanssa tehdyn sopimuksen ansiosta tälle MBA-ohjelmalle tarjotaan kaksinkertainen korkea arvovalta kansainvälisellä tasolla.

Miksi valita tämä Mestari?

Sinusta tulee viimeisimpien suuntausten asiantuntija ja voit kehittyä menestyksekkäästi millä tahansa verkkomarkkinoinnin alueella.

  • Tiedät kuinka vastata uusiin haasteisiin, joita yritykset kohtaavat jatkuvasti muuttuvassa ympäristössä.
  • Tutkitaan uusimpia verkkomarkkinointityökaluja ja -suuntauksia ja niiden kaupallisia vaikutuksia.
  • Sinulla on opetushenkilöstö menestyvistä yrityksistä, joilla on laaja kokemus ja suuri ammatillinen arvovalta.
  • Voit valita, onko erikoistunut verkkokauppaan vai myyntiin ja antaa arvosanan arvosanallesi.
  • Googlen valitsema asiantuntijakouluttaja kouluttaa sinut Google AdWords -sertifikaatin (Shopping Advertising) saamiseksi.

ohjelma

YHTEISET TAVARAT

  1. Digitaalinen markkinointi
  2. Digitaalinen luovuus
  3. Saapuva markkinointi ja digitaalinen mainonta: näytöstä sosiaalisiin verkkoihin
  4. CRM ja asiakkaiden hankinta ja hallinta. Sähköpostimarkkinointiin liittymiseen
  5. Social Media Marketing
  6. Mobile Marketing
  7. Osta ohjelma- ja reaaliaikainen tarjous. Big Data ja markkinointi
  8. Paikannus hakukoneissa. Google Adwords SEO, SEM ja PPC
  9. Käytettävyys, pysyvyys ja käyttäjäkokemus (UX)
  10. Analytics, data ja digitaalinen tutkimus

TIETOJA E-KAUPPA

  • e-Commerce: nykytilanne ja suuntaukset. Suunnittelu ja markkinointi
  • Verkkokaupan foorumit ja mallit
  • Sähköisen kaupankäynnin hallinta
  • Business Intelligence ja Analytics sovellettiin sähköiseen kaupankäyntiin
  • Verkkokaupan trendit ja haasteet - konferenssijakso

LIIKEVAIHTO

  • Digitaalinen myynti Yhteistoiminta ja strategiset liitot
  • Jakelukanavat: Omni-kanava
  • Kaupallisen hallinnon haasteet digitaalisessa yhteiskunnassa: myynnin hallinta ja suunnittelu
  • Tuotepäätökset - Hinta
  • Markkinoinnin ja myynnin trendit ja haasteet - konferenssijakso

OHJELMAN PROJEKTI-LOPPU

Läheisyys ja personointi

Opiskelijoiden, opettajien ja ohjaajien yhteydenpito on jatkuvaa virtuaalialustan kautta.

  • Materiaalien täydellinen saatavuus (24/7).
  • Epäselvyyksien nostaminen milloin tahansa.
  • Jatkuva viestintä keskustelufoorumien kautta.

Tämän ja sisällön rakenteen ansiosta ohjelmien arviointi on pohjimmiltaan käytännöllistä.

työtodistus

"Ammatillisessa elämässäni mestari on antanut minulle mahdollisuuden tietää uusia käsitteitä ja strategioita, joita voidaan soveltaa nykyiseen työhöni. Mutta ennen kaikkea haluaisin korostaa henkilökohtaista kohtelua, jota opiskelijat saavat." Vicente Verdú - Cosesan kaupallinen johtaja

Opintotuki - rahoitus

Instituutilla on stipendiohjelma , joka voi kattaa jopa 40% lukukausikustannuksista . Jokaisessa ehdotuspyynnössä tarjotaan rajoitettu määrä apurahoja hakijoiden henkilökohtaisen, ammatillisen tai taloudellisen tilanteen perusteella.

Lisäksi on olemassa erityisiä rahoitusehtoja, joiden avulla opiskelijat voivat ottaa kurssin kustannukset käyttöön laskennallisten maksujen järjestelmän kautta.

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

The Instituto Europeo de Posgrado Business School is a founding member of the Spanish Association of Business Schools (AEEN) and an associate member of the International Commision on Distance Educati ... Lue lisää

The Instituto Europeo de Posgrado Business School is a founding member of the Spanish Association of Business Schools (AEEN) and an associate member of the International Commision on Distance Education (ICODE). Näytä vähemmän
Madrid , Espanja Online + 1 Lisää Vähemmän