Master digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Innovatiivinen Business School -konsepti

IEBS otamme askeleen eteenpäin perinteiseen kauppakorkeakouluun verrattuna:

  • Perinteinen oppimismalli on jäykkä eikä kovin joustava, koska se perustuu standardoituun ja muuttumattomaan teollisuusyhteiskunnan malliin.
  • IEBS oppimismalli on moderni, joustava ja mukautuva, koska se on suunniteltu vastaamaan nykymaailmaan ja jatkuviin muutoksiin.
  • Ehdotamme oppimista, joka integroi tekniikka ja innovaatiot osaksi aihetta ja joka tarjoaa aina uusimman tiedon.
  • Mielestämme on 2.0-oppimismalli, joka antaa etusijan kyvylle “oppia oppimaan” ja kehittää taitoja, joita tarvitaan vastaamaan menestyksekkäästi nykypäivän haasteisiin.
  • Yhdistämme perinteiset mallit tapausmenetelmäksi, uusimpien oppimisvirtausten kanssa, web 2.0: n ansiosta.

Loppujen lopuksi kirja ei enää takaa meille, että opimme kaiken, mitä meidän on tiedettävä elämässä.

IEBS : ssä opiskelija on valmis tulemaan johtavaksi ammattilaiseksi, joka kykenee innovoimaan, yritystoimintaan ja tarjoamaan arvoa yrityksilleen muuttuvassa ympäristössä uuden liiketoimintatavan avulla.

Etuajo / tyhjennys

Kansainvälinen luonne

IEBS syntyi innovaatioissa ja yrittäjyydessä Espanjassa Seedrocketin kautta. Se on ensimmäinen startup-kiihdytin Espanjassa, jonka Google on yksi sen pääkumppaneista. Sen pääkonttori sijaitsee Madridissa ja Barcelonassa, jotka ovat kaksi tärkeintä kaupunkia Euroopassa ja globaalisti: innovaatio- ja yrittäjyysmaisema, innovaatiolähteet ja suuntaukset, joiden avulla IEBS tuoda innovatiivisimpia kykyjä ja tietoa kaikille opiskelijoilleen. . IEBS n pääkonttori sijaitsee myös Latinalaisessa Amerikassa, Río de la Plata IEBS , Montevideossa, josta se yhdistää innovatiivisen kulttuurin, kyvyt ja innovatiivisimman tiedon kaikkien Latinalaisen Amerikan maiden kanssa.

tavoitteet

Sosiaalisista verkostoista ja Internetistä on tullut perustavanlaatuista yritystä, kun on kyse heidän tuotteidensa tai palveluidensa mainostamisesta ja niiden näkyvyydestä potentiaaliselle yleisölle. Jos et ole verkossa, sitä ei tällä hetkellä ole.

Siksi yritykset tarvitsevat erikoistuneiden ammattilaisten M arketing Digital, osaa suunnitella ja hallita kampanjoita sopeutunut tähän uuteen muotoon, sosiaaliset verkostot, joten lisätä brändin näkyvyyttä ja kasvattaa myyntiä, mutta myös takuu uskollisuus ja uusien asiakkaiden hankkiminen.

Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median maisterin kanssa opit tekniikoita ja työkaluja onnistuneen digitaalisen markkinointikampanjan toteuttamiseksi sosiaalisissa verkostoissa, joissa kilpailukyky on tällä hetkellä erittäin korkea.

Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median maisterin suoritettuaan pystyt täysin:

  • Käytä sopivia digitaalisen markkinoinnin strategioita sosiaalisissa verkostoissa.
  • Hyödynnä sosiaalisia verkostoja merkin myynninedistämis- ja myyntikanavana .
  • Käytä digitaalista markkinointia kilpailueduna suorittaakseen sopivia markkinointikampanjoita eri markkinasektoreille.
  • Suunnittele ja hallinnoi yksinomaan sosiaalisiin verkostoihin mukautettua markkinointikampanjaa.

Opetussuunnitelma: Markkinoinnin ja sosiaalisen median maisteri

Moduuli 1. Johdatus digitaaliseen markkinointiin

  • Johdatus digitaaliseen markkinointiin, hakukoneet, PULL ja PUSH
  • Digitaalisen, ostajan ja AIDAS: n markkinointistrategiat
  • Internet-liiketoimintamallit ja niiden strategiset erityispiirteet
  • Käytännön tapaus

Moduuli 2. Blogi

  • Asennus ja blogin luominen. Alkaen tyhjästä
  • Web-suunnittelu ja käytettävyys. Sinun tehtäväsi liiketoimintastrategiassa ja sosiaalisen median alalla
  • Luova tekstisuunnittelu, oppia kirjoittamaan vakuuttavia tekstejä
  • Käytännön tapaus

Moduuli 3. SEO

  • SEO-esittely ja strategia (Kw-tutkimusrakenteet)
  • Sisäinen ja tekninen SEO
  • Ulkoinen SEO ja linkbuilding
  • Käytännön tapaus

Moduuli 4. Sosiaalisen median työkalut

  • Sisällönhallintatyökalut
  • Sosiaalisen verkoston seurantatyökalut
  • Sosiaalisen median automaatiotyökalut
  • Käytännön tapaus

Moduuli 5. PPC / SEM ja hakuverkosto

  • SEM: n esittely
  • Strategia ja rakenne hakuverkostossa
  • SEM: n optimointi hakuverkostossa
  • Käytännön tapaus

Moduuli 6. Sisällön kurraatio

  • Sisällön kuratointi Määritelmä ja ammatillinen profiili
  • Sisällön paranemisen vaiheet
  • Työkalut sisällönkuraattorille
  • Käytännön tapaus

Moduuli 7. PPC / SEM-näyttö, ohjelmointi ja uudelleenmarkkinointi

  • Näytä mainonta PPC / SEM
  • Ohjelmamainen mainonta ja sosiaaliset mainokset
  • Muut toiminnot: uudelleenmarkkinointi, video, ostokset, ...
  • Käytännön tapaus

Moduuli 8. Seuranta ja kannattavuus

  • Maineiden hallinta verkossa
  • Sosiaalisen median tiedot ja kojetaulut
  • Kannattavuus ja sijoitetun pääoman tuotto
  • Käytännön tapaus

Moduuli 9. Sosiaalisen median strategia

  • Johdatus sosiaaliseen mediaan
  • Kuinka luoda sosiaalisen median suunnitelma ja käytännön sovellukset
  • Sosiaaliset mainokset: Facebook, Instagram, Twitter ja muut sosiaaliset verkostot
  • Käytännön tapaus

Moduuli 10. Analytics

  • Johdatus verkkoanalytiikkaan: Google Analytics
  • Analyyttisen hallinnan paneelit RRSS: ssä: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ja LinkedIn
  • Kojetaulujen konfigurointi, auditointi ja analyyttinen raportointi
  • Käytännön tapaus

Moduuli 11. Saapuva markkinointi

  • Saapuva markkinointi: markkinointimainonta. Asiakkaiden houkutteleminen
  • Sisältömarkkinointi Saapuvan sisällön suunnitelma
  • Nähtävyysmarkkinointi ja automatisointi
  • Käytännön tapaus

Moduuli 12. Hakukoneet

  • Johdanto hakumarkkinointiin
  • SEO sivulla
  • SEO Off Page
  • Käytännön tapaus

Moduuli 13. Sähköpostimarkkinointi ja CRM

  • Lainsäädäntö ja johtajien rekrytointi
  • Kampanjan luominen
  • Sähköpostimarkkinointi, joka muuntaa
  • Käytännön tapaus

Moduuli 14. Sosiaaliset mainokset

  • Facebook ja Instagram mainokset
  • Twitter-mainokset
  • LinkedIn-mainokset
  • Käytännön tapaus

Moduuli 15. Kumppanuus- ja kumppanuuskanavat

  • Johdatus kumppanuuteen ja sitoutumiseen
  • Yhteistyön ja kumppanuuden strategiat ja tyypit
  • Yhteistyön käynnistäminen ja seuranta
  • Käytännön tapaus

Moduuli 16. Sosiaalisen median hakkerointi

  • I D. Sosiaalisen median tutkimus ja kehitys
  • Johdanto kasvun hakkerointiin
  • SEO kasvun hakkerit
  • Käytännön tapaus

Moduuli 17. Lopullinen projekti

  • Opinnot ja loppuprojektin toimitus
  • Lopulliset projektikorjaukset

pääsyvaatimukset

Jos sinulla on korkeakoulututkinto, olet viimeisen opiskeluvuoden aikana tai sinulla on asiaankuuluvaa ammattikokemusta opiskelualalla, voit hakea pääsyä tähän ohjelmaan.

  • Yliopistotutkinnolla: Tutkinto ja akateeminen tietue on esitettävä. Viime vuoden ollessa kyseessä vain akateeminen ennätys esitetään.
  • Ilman korkeakoulututkintoa: Aikaisemman työkokemuksen saaminen ei ole välttämätöntä, mutta akkreditoitu työkokemus on erittäin tärkeä osa valintaprosessia. Jos yliopistotutkintoa ei ole, se voidaan vahvistaa osoitetulla ammattikokemuksella. Vaadittu vuosien kokemus vaihtelee sen merkityksellisyyden mukaan.
Viimeksi päivitetty Marraskuu 2019

Oppilaitoksesta

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative.

IEBS, the School of Business Innovation and Entrepreneurship, born during the world crisis with the aim of providing a real alternative to traditional teaching model alternative. Näytä vähemmän