Master digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan
Online Master, joka tarjoaa kaikki avaimet myyntiin ja kommunikointiin Internetissä.
Huolimatta viime vuosikymmenen globaalista talouskriisistä, digitaalitalous kasvaa vuosi toisensa jälkeen ja tulee yhdeksi talouskasvun päämoottoreista. Uuden tekniikan mukauttamisen nopeudella ei ole historiallista vertailua. Kun radiosta kului kolmekymmentäkahdeksan vuotta saadakseen viisikymmentä miljoonaa ihmistä ja televisio kolmetoista, Internet teki sen vain neljässä vuodessa. Ja tämä uusi tekniikka on katalysoinut uusien liiketoimintamallien ja organisaatioiden syntymistä, joista on muutaman vuoden aikana tullut johtajia aloilleen. Uusi vallankumous, tällä kertaa digitaalinen.
Mutta miksi Internet on niin radikaali muutos viestinnässä ja liiketoiminnassa? Voimme laatia loputtoman luettelon digitaalitalouden merkityksestä nykyisessä yhteiskunnassa koskevista väitteistä, mutta eräät seikat erottavat sen merkittävästi:
Interaktiivisuus ja liitettävyys ilman rajoituksia. Osallistumme uuden joukkotiedotusvälineiden syntyyn, joka mahdollistaa monisuuntaisen viestinnän erittäin tehokkaasti, reaaliajassa ja ilman maantieteellisiä esteitä.
Monipuolisuus Internet ei todellakaan ole muuta kuin viestintäprotokolla, jonka avulla sitä voivat tukea useat laitteet: TV, matkapuhelin, älypuhelimet, tabletit, laitteet, tietysti tietokone. Laitteisto ja sisältö eroavat toisistaan niin, että käyttäjät vaativat voidakseen käyttää tietojaan mistä tahansa laitteesta. Haaste
Tulosten mittaus. Toisin kuin muut tiedotusvälineet, Internet antaa sinun mitata suoritetun kampanjan tai toiminnan tulokset täydellisellä tarkkuudella useiden mittareiden avulla, joilla pyritään mittaamaan, hallitsemaan ja ansaitsemaan tavoitteitamme. Ja kaikki reaaliajassa.
Transactionality ja saavutettavuus. Ensimmäistä kertaa historiassa voimme suorittaa kaupan samoilla viestintävälineillä: Tätä kutsumme verkkokauppaan. Katsot, valitset, maksat, sinulla on se. Kaikki tämä enintään kolmella napsautuksella.
Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä, Internet on tauko perinteisiin jakelumalleihin. Internet antaa mahdollisuuden jakaa kokonaan jakeluketju (ja siten kustannukset) niin, että asiakas-yritysyhteydestä tulee 100% suora.
Ja tässä digitaalimaailmassa verkkokaupan ala kasvaa. Se on uusi myynti- ja viestintäkanava, joka kasvaa Internet-yhteyden, mobiililaitteiden ja uusien kysyntätapojen lisääntymisen ansiosta. Viime vuosina sähköisen kaupan maailmaan on ilmestynyt uusia projekteja useimmilla talouden aloilla, joista muutaman vuoden aikana on tullut alansa johtajia. Uusien kilpailijoiden syntyminen on pakottanut perinteiset vähittäiskauppayritykset olemaan läsnä digitaalimaailmassa. Uusia paradigmoja tarvitaan menestyäkseen näillä aloilla.
Ja jotta voisimme menestyä tällä alalla, on välttämätöntä hankkia joukko osaamista ja valmiuksia, jotta pystymme käsittelemään, toteuttamaan ja johtamaan verkkokauppaan perustuvaa yritystä.
Digitaalisen markkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin maisterin avulla saat tarvittavan koulutuksen lisätäksesi uraasi tällä alueella tulemalla digitaalisen online-markkinoinnin asiantuntijaksi.
uramahdollisuuksia
Interaktiivinen toimisto
Pääomasijoitusrahastot
Verkkokaupan kanavapäällikkö
SEO-konsultti, SEM
tuotepäällikkö
Verkkomarkkinointipäällikkö
Kaupallinen digitaalinen markkinointi
Verkkokaupan projektiohjain
Viestintätoimistot
Digitaalinen projektijohtaminen
Online-myyntipäällikkö
Verkkokauppaprojektien konsultti
Yhteisön vanhempi johtaja
Digitaalisen markkinoinnin asiantuntija
tavoitteet
Ymmärrä koko verkkokaupan hallintaprosessi. Hankinnasta jälkimarkkinointipalveluun.
Kyky analysoida, miten tulkita tämän liiketoimintamallin muuttujia ja muuntaa ne merkityksellisiksi tiedoiksi päätöksentekoa varten
Kriittinen ajattelu kyseenalaistaa standardit.
Tiimityötä. Digitaaliset yritykset ovat monitieteisiä.
Suuntautumisen ongelmanratkaisu.
Toimintasuunnitelma toimintasuunnitelmien toteuttamiseksi.
Osaa rakentaa liiketoimintamalli verkkokaupan ympärille.
Tietää perusteellisesti käyttäjien kaappaamisen, houkuttelevuuden ja uskollisuuden tärkeimmät tekniikat ja kanavat.
Ymmärtää digitaalisen viestinnän uusi paradigma.
Tietää ja sisällyttää tärkeimmät näkökohdat (paikan päällä ja ulkopuolella) transaktiosivustojen suunnittelussa.
Erilaiset mahdolliset kaupallistamismallit.
Sisäisten toimintojen suunnittelu ja hallinta.
Ymmärrä ja rinnasta tulossuppilot.
Yrittäjän ammatilliset ja henkilökohtaiset taidot.
opetussuunnitelma
Digitaalisen markkinoinnin ja sähköisen kaupankäynnin maisterin rakenne, kesto ja sisältö antavat meille mahdollisuuden varmistaa asetettujen tavoitteiden saavuttaminen. Modulaarinen, lineaarinen ja peräkkäinen rakenne, joka rakentuu käyttäjän / asiakaskokemuksen ympärille. Ohjelma on jaettu kymmeneen moduuliin sekä lopullinen poikittaisprojekti, joka sisältää roolipelin.
Tämän päärakenteen lisäksi suunnitellaan myös muita aktiviteetteja, kuten verkkokokouksia ja työpajoja. Ensimmäinen, joka tiesi omakohtaisesti digitaalisektorin yrittäjien kokemuksen. Työpajojen avulla voimme syventää todellisia työkaluja ja tapauksia digitaalimaailman erityisistä ongelmista.
Lopuksi korosta OBS sitoutumista tämän maisteriohjelman tuloksena syntyneisiin loppuprojekteihin perustamalla yrittäjäpalkinto auttamaan promoottoreita toteuttamaan ideoitaan.
Lyhyesti sanottuna ohjelma, joka on suunniteltu ja suunniteltu varmistamaan ammattilaisten koulutus digitaalisissa ympäristöissä.
Digitaalisen markkinoinnin ja verkkokaupan perusteet
Hakukoneiden markkinointi: SEO ja SEM
Suorituskykymarkkinointi ja lupamarkkinointi
CRM, uskollisuus ja asiakaspalvelu
Sosiaalisen median strategiat
Mobiili verkkokauppa
Käytettävyys, vuorovaikutussuunnittelu ja käyttökokemus
Sähköinen kaupankäynti
Analytics ja muuttujat
yrittäjyys
Lopullinen maisteriohjelma (TFM)
Mestarin vaatimukset
Pääsyksemme pääsymaksuprosessimme on varmistaa ehdokkaiden soveltuvuus. Kaikkien osallistujien tulisi saada eniten hyötyä tästä oppimiskokemuksesta tilanteessa, jossa on mahdollista kehittää pitkäaikainen suhde luokkatovereihin, opettajiin ja alumneihin.
Nämä ovat pääsyn vaiheita:
Sisäänpääsyn edellytykset
Hakemus ottamista
Henkilökohtainen haastattelu
motivaatiokirje
Pääsyvaliokunnan arviointi
rekisteröinti
Maisterin tutkinto digitaalisesta markkinoinnista ja sähköisestä kaupasta OBS Business School
Ihmiset, jotka läpäisivät ohjelman arvioinnin ja täyttävät UB: n asettamat akateemiset vaatimukset, saavat oman tutkintonsa UB: lta (Barcelonan yliopisto).
UB: n oman tutkinnon saamiseksi on oltava yliopistotutkinto (tekniikka, kandidaatin tutkinto tai tutkintotodistus). Jos sinulla ei ole korkeakoulututkintoa, kun olet suorittanut erilaiset arvioinnit, saat yliopistotutkinnon tutkintotodistuksesta.