Master in Business Management (Online)

Yleistä

Ohjelman kuvaus

1. ESITTELY

Kuka on kurssi?
Master in Business Management on suunniteltu ammattilaisille ja korkeakoulututkinnon suorittaneille, joilla on kokemusta yritysten johtamisesta, jotka ovat kiinnostuneita syventämään uusia työkaluja ja erityisiä strategioita kaupallisella alalla.


Mitkä ovat tavoitteesi?
Master in Business Management ehdottaa antaa tehokkaan ja tehokkaan vastauksen uusien haasteiden kansallisen ja kansainvälisen liiketoimintaympäristön ohjaamalla optimointi kaupallisen hallinnan tahansa yrityksen.

Mitkä ovat käyttöoikeudet?
Pääsy Master of Business Management -opintoihin opiskelijalla on oltava korkeakoulututkinto (kandidaatti, tutkintotodistus tai insinööri).

2. MENETELMÄT

Virtuaalikampus
Virtuaalinen kampusmalli kannustaa vuorovaikutteista yhteydenpitoa kaikkien ohjelmaan osallistuvien opiskelijoiden tai opettajien kesken, mikä takaa ympäristön, jossa viestintä kulkee kaikilla tasoilla. Kokemus on osoittanut, että virtuaalikampuksella luodun digitaalisen yhteisön rohkaisee ideoiden ja käytännön tapausten keskustelua jokaisen osanottajan kokemuksesta. Lyhyesti sanottuna on kohtaamispaikka, joka on avoin keskustelemaan ohjelman aiheista tai nykyisistä kysymyksistä. Virtuaalisen kampuksen lisäetuna on sen joustavuus tietojen päivittämisessä ja laajentamisessa. Tässä mielessä kampuksemme on elävä organismi, jossa tieto ja sisältö ovat aina käytettävissä optimoidulla ja välittömällä tavalla.

Online-moduulit
Lisäksi opiskelijalla on mahdollisuus käyttää eri opintojaksoja, jotka eivät sisälly ohjelmaan ja jotka vastaavat muita opintojaksoja, joita annamme käytettävissänne sen merkityksen, merkityksen ja tarkkuuden vuoksi.

3. TITULOINTI

Opiskelijalla on korkeintaan kolme vuotta masterin suorittamiseksi. Valmistuttuaan saat kaksinkertaisen tutkinnon EAE-Business Schoolista ja Barcelonan yliopistosta IL3. Päällikön opinnot ovat 60 opintopistettä (European Credits Transfer System).

OHJELMA

1. Markkinointi: perusteet ja työkalut

01. Mikä on markkinointi?

02. Markkinointistrategiat

03. Markkinoinnin päättäjät

04. Markkinointisekoitus

05. Tuotteen myynti ja myyntiehdot

06. Kaupallinen jakelu- ja jakelukanava

07. Tiedonanto

2. Myyntiverkoston kaupallinen johtaminen ja valvonta

08. Kaupallisten osastojen uudet haasteet

09. Johdatus kaupalliseen suunnitteluun ja muuttuviin analyyseihin

10. Kaupalliset strategiset säätiöt

11. Kaupallinen organisaatio

12. myyntiennuste

13. Strateginen asiakashallinta

14. Johdanto vientiin

3. Kaupparyhmien hallinta

15. Myyntiverkoston valinta

16. Myyjien koulutus

17. Johtajuus, johtajuus ja motivaatio

18. Myyntiverkoston valvonta ja arviointi

19. Myyntiverkoston korvaus

20. CRM kaupallisten tiimien suuntaan

5. Myyjän työn organisointi ja suunnittelu

28. Ajanhallinta ja kokoushallinta

29. Vyöhykkeet ja myyntireitit

30. Julkiset esitykset

31. Analyysi ja päätöksenteko

32. Hallinnolliset prosessit

33. Tietotekniikka kaupparyhmässä

6. Rahoitus kaupallisille johtajille

34. Tilinpäätös

45. Johdanto tilinpäätöksen analysointiin

36. Taseen rakenteen ja pitkäaikaisen vakavaraisuuden analyysi

37. Tuloslaskelman analyysi

38. Alennukset, delinquenssit ja maksuehdot

39. Kustannusten hallinta ja talousarvio

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

EAE Business School, consciente de esta nueva realidad, apostó en el año 2007 por incluir en sus programas las metodologías formativas de Distancia Online y Semipresencial Blended. De este modo sus a ... Lue lisää

EAE Business School, consciente de esta nueva realidad, apostó en el año 2007 por incluir en sus programas las metodologías formativas de Distancia Online y Semipresencial Blended. De este modo sus alumnos pueden beneficiarse de las muchas ventajas que ofrece el hecho de poder estudiar a distancia: Näytä vähemmän