Master in Corporate Communication Management
Online Master, joka näyttää avaimet viestinnän kohdistamiseksi liiketoimintastrategiaan.
Taloudellinen, sosiaalinen ja yritysympäristö muuttuu nopeasti. Nykyinen kriisi, uudet digitaalisen viestinnän alustat, globalisaatio aiheuttavat uusien haasteiden ja haasteiden tapaa, jolla organisaatiot kommunikoivat, ovat niiden sidosryhmät.
Nämä uudet paradigmat määrittelevät 2000-luvun viestinnän. Yritykset ja niiden viestintäosastot ovat lakanneet hallitsemasta viestejä käydäkseen keskusteluja ja vuoropuhelua asiakkaiden ja käyttäjien kanssa. Samoin kuin uudet digitaaliset alustat: blogit, sosiaaliset verkostot, mikrotiedostot levittävät viestejä ja mielipiteitä reaaliajassa ja maailmanlaajuisesti. Tämä aiheuttaa sen, että organisaatioiden tuotemerkit, imago, uskottavuus ja maine ovat alttiimpia kuin koskaan.
Organisaatioiden on oltava avoimempia ja ketterimpiä ympäristöissä, jotka ovat lakanneet hallitsemasta. Kaikki tämä edustaa täysin erilaista tapaa ymmärtää viestintää siitä, kuinka me sen tunsimme.
Kaikesta edellä mainitusta viestintäjohtaja (DirCom) on yhä tärkeämpi yritysorganisaatiokaavioissa. Hän on lähtenyt markkinointiosastolta työskentelemään johtoryhmän jäsenenä. DirComin on ymmärrettävä viestintä integroituna prosessina organisaation operatiivisessa toiminnassa. Ja tämä viestintä on kaksisuuntaista ja vuorovaikutteista. Kyky kuunnella, välittää ja vaikuttaa sidosryhmiin tarvitaan lisäarvon tuottamiseksi organisaatiolle. Samanaikaisesti sinun on oltava syvällinen tieto päätöksentekoidesi ja toimintojesi mittareista.
Viestinnän johtamisen jatko-opiskelija on suunniteltu suorittamaan ohjelmaan tehokkaammat taidot ja tiedot, kun kyse on ammatillisen suorituskyvyn ja taitojen kehittämisestä suhteellisten suhteiden ja yrityksen viestinnän aloilla.
Organisaation viestinnän maisterin opiskelijana vahvistat osaamista globaalien työmarkkinoiden kysynnän suuntausten ja viestinnän asiantuntijaprofiilia hakevien suurten yritysten vaatimusten mukaisesti.
uranäkymät
Suuryritysten ja pk-yritysten viestintäjohtaja
Viestintäammattilainen mainostoimistoissa
Viestintäammattilainen viestintäkonsultteissa
Viestintäammattilainen viestintätoimistoissa
Viestintäammattilainen suurten yritysten markkinointiosastoilla tai PR (PR)
tavoitteet
Ymmärtää uusi ympäristö, jossa viestintästrategiaa kehitetään.
Tarjoa tukea markkinoinnin tavoitteille, vakiinnuttamalla tuotteiden ja tuotemerkkien sijainti.
Rakenna ja hallinnoi kuvaa ja yrityksen mainetta synergiassa minkä tahansa organisaation yleisten tavoitteiden kanssa.
Tunnetaan organisaatiomallit tiedonannon mukauttamiseksi.
Hanki teoreettinen ja käytännöllinen tieto tekniikoista ja työkaluista, joilla hallitaan kommunikointia laajan ja monipuolisen sidosryhmien kanssa.
Kehitä johtamistaitoja ja kriisinhallintatekniikoita suhdetoiminnan kautta luotettavuuden ja luottamuksen luomiseksi erilaisille yleisöille, sekä sisäiselle että ulkoiselle.
Kouluta osallistujia kattavien viestintäsuunnitelmien kehittämiseen ja luomiseen.
Kouluta PR-johtajia luomaan uusia kykyjä saavuttaa liiketoiminnan menestys reaktiivisilla ja ennakoivilla kampanjoilla, joilla on aina vankka perusta ymmärtää yrityksen tuottamat sisäiset analyysit.
opetussuunnitelma
Masterilla on seuraavat moduulit:
Viestintäosaston haasteet
Markkinointi ja viestintä
Viestintätaidot ja vaikutus
Strategiat linjan alla: PR ja tapahtumien hallinta
Viestintä digitaalisissa ympäristöissä
Rahoitusviestintä pörssiyhtiöissä
MMCC Relationship Management - tiedotustoimisto
Yritysten sosiaalinen vastuu strategisena voimavarana
Sisäinen viestintä
Kriisiviestintä
Lopullinen mestarityö
Mestarin vaatimukset
Pääsyksemme pääsymaksuprosessimme on varmistaa ehdokkaiden soveltuvuus. Kaikkien osallistujien tulisi saada eniten hyötyä tästä oppimiskokemuksesta tilanteessa, jossa on mahdollista kehittää pitkäaikainen suhde luokkatovereihin, opettajiin ja alumneihin.
Nämä ovat pääsyn vaiheita:
Sisäänpääsyn edellytykset
Hakemus ottamista
Henkilökohtainen haastattelu
motivaatiokirje
Pääsyvaliokunnan arviointi
rekisteröinti
Maisterin tutkinto yritysviestinnän johtamisesta
Ihmiset, jotka läpäisivät ohjelman arvioinnin ja täyttävät UB: n asettamat akateemiset vaatimukset, saavat oman tutkintonsa UB: lta (Barcelonan yliopisto).
UB: n oman tutkinnon saamiseksi on oltava yliopistotutkinto (tekniikka, kandidaatin tutkinto tai tutkintotodistus). Jos sinulla ei ole korkeakoulututkintoa, kun olet suorittanut erilaiset arvioinnit, saat yliopistotutkinnon tutkintotodistuksesta.