Lääketeollisuus ja apteekki kehitetään monimutkaisessa ja erittäin säänneltyssä ympäristössä. Uusien lääkkeiden tutkimus on kallista ja vie aikaa. Lisäksi tuotemerkkien käyttöiän käyttö tällä alalla on elintärkeää. Tämän vuoksi alan markkinoijien on oltava valmiita vastaamaan haasteisiin, joita syntyy tuottamiensa tuotemerkkien menestyksestä. Tästä syystä lääketieteelliseen ympäristöön suunnattu digitaalisen markkinoinnin koulutus on epäilemättä avain menestykseen.
Lääketeollisuuden ja yhteisön apteekin markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisten on koulutettava ja kehitettävä markkinoinnin, brändäyksen ja digitaalisen viestinnän osaamistaan ​​tietämään, mikä strategia parhaiten soveltuu kaikkiin nykyisiin säännöksiin, samalla kun he voivat soveltaa ja hyötyä niiden strategisista suunnitelmista, sekä tuotteista, palveluista että yrityksestä sovitetuista digitaalisista viestintävälineistä.Miksi tämä ohjelmaValmistamme sinut saamaan sertifikaatin Google AdWords -versioon
Google Adwords-sertifikaatin hankkiminen mahdollistaa uran kasvattamisen ammattimaisena. Monet yritykset jo vaativat tätä sertifikaattia akkreditoimaan tietosi verkkomainonnassa. Samoin, jos aiot perustaa oman digitaalisen konsultointiliiketoiminnan, asiakkaasi vaativat, että olet varmentanut, että Googlessa on kyse heidän kampanjoidensa käyttämisestä.
Autamme sinua antamaan 2 tenttiä, jotka ovat välttämättömiä, jotta voit saada akkreditoinnin yli 20 teoreettista ja käytännöllistä tuntia videomuodossa ja 8 tunnin kasvotusten välityksellä. Tarkista olosuhteet.Digitaalisen lääkemarkkinoinnin maisterin tavoitteetYmmärtää digitaalisen markkinoinnin perusteet ja soveltaa niitä farmaseuttisen ympäristön monimutkaisuuteen.
Tiedä ja opi, mitä hakukoneiden markkinointi koostuu.
Syventää sosiaalisia verkostoja optimoimaan sitoutuminen eri käytettävissä oleviin alustoihin.
Opi määritellä sosiaalisen median viestintästrategia ja laatia vastaava viestintäsuunnitelma lääketeollisuudessa.
Opi asiakassuhteiden hallinnan periaatteet, KOL: n (mielipidejohtajat) ja terveydenhuollon ammattilaiset digitaalisessa ympäristössä säännellyllä alalla, kuten proviisori.
Ymmärtää mobiilimarkkinoinnin, lääketeollisuuden sovellusten ja niiden erojen merkitys ja kasvu muista laitteista.
Tiedä, mikä on merkitty sisältö tai sisällön markkinointi.
Tutustu uusiin kulutustottumuksiin verkkokaupoissa.
Opi kehittämään digitaalisia markkinointisuunnitelmia sekä lääketeollisuudelle että apteekkiin ja seuraamaan / hallitsemaan niitä.
Integroida avainosastot kuten myynti, markkinointi ja lääketeollisuuden saatavuus digitaalisissa markkinointisuunnitelmissa.
Rakenna digitaalisten identiteettien "farmasian tuotemerkkejä" ja "tuotemerkkejä", jotka ovat ajan myötä onnistuneet lääketeollisuudessa.Menetelmät ja arviointimetodologia
Tämä online-maisterin tutkinto perustuu joustavaan tutkimusmenetelmään.Verkkotila: Sisältö on käytettävissä virtuaalikampuksella milloin tahansa ja paikoissa.
Etäisyysmoodi: hankkia oppikirjoja sisällöllä.Molemmat menetelmät tukevat seuraavia peruspisteitä:Virtuaaliyliopisto kaikilla aihealueilla ja moduuleilla. Tutustu ne internetin kautta tai lataa ne PDF-muotoon, kun pidät siitä mukavampaa. Virtuaalikampus on myös kohtaamispaikka luokkatovereidesi ja opettajien kanssa. Tunne heitä, keskustele ja keskustele heidän kanssaan foorumeilla, keskusteluilla ja keskusteluilla. Sinulla on myös lisäkoulutusmateriaali, käytännön tapausten ratkaisu ja itsearviointitesti.
Rajoittamattomat opetusohjelmat henkilökohtaisen ohjaajan kanssa, ratkaise kaikki kysymykset verkossa, chat-puhelimella tai puhelimitse. Lean parhaat elintarviketurvallisuuden alan ammattilaiset ja jos tarvitset sitä, pyydä henkilökohtaista ohjausta IMF päämajassa.
Virtuaalikirjasto voit hyödyntää yli 30 000 viitettä elintarviketeollisuudesta ja liike-elämästä. Pääsy erikoistuneille julkaisijoille, lataa ja korosta sisältö.
Yhteystietojen ja tapahtumien verkot, joiden avulla voit suorittaa harjoittelusi ja saada ajan tasalla kaikista elintarvike- ja yrityssektorin uutisista. Pääsy vapaa masterclass, pyöreän pöydän ja webinars parhaiden ammattilaisten opettanut.
arviointi
Päällikön arviointi suoritetaan jatkuvaan arviointiin, kun opintojakso jatkuu. Jokainen moduuli arvioidaan yhdistämällä online-tentti ja kaksi tapaustutkimusta.
Päällikön kaksoistutkinnon suorittamiseksi on välttämätöntä suorittaa kaikki ohjelman moduulit sekä suorittaa lopputentti.uramahdollisuuksiaTämän verkko-masterin lopussa voit työskennellä:Yhteisön apteekki
Markkinointi lääketeollisuudessa.
Terveysalan mainostoimistot.
Lääkkeiden jakelijat
Kauppakorkeakouluja farma.
Sairaalan apteekki.
Yhteisön lääketurvallisuuden hallinta.
SEO, SEM.
Sovellusten markkinointialan asiantuntijat.Takaamme harjoittelumahdollisuudet
IMF Smart Education tarjoaa Employment and Internship -portaalinsa kautta MBA -opiskelijoille mahdollisuuden tehdä harjoitteluja yrityksissä. Tarkista ehdot.
Niistä yrityksistä, joiden kanssa IMF on koulutusyhteistyötä koskevia sopimuksia työpaikkojen koulutuksesta, ovat seuraavat:Teemme kaikkemme auttaaksemme sinua parantamaan ammattimaisesti:
IMF Smart Education on alumni- ja ammatillisen kehityksen osasto, jossa asiantuntijaopastusneuvojat neuvoo opiskelijoita ja alumnia työllistymis- ja parantamisprosessissa ja tukevat heidän ammatillisten uratavoitteidensa suunnittelua. . Lisäksi he voivat saada työmahdollisuuksia ja harjoittelupaikkoja yrityksissä sekä määräajoin järjestettäviä työpajoja ja mestarikursseja. Tuomme liiketoimintaympäristön todellisuuden koulutusyhteisöömme.Hinta ja apurahatIMF tarjoamme opiskelijoillemme suuria maksuvälineitä:Apuraha enintään 65%
Rahoitus enintään 12 kuukautta ilman korkoja tai pankkitoimia (ks. Ehdot)
Maksutapa: Käteinen (5% alennus) / Koroton maksu