Master in Learning and Innovation - Kristillinen kasvatus
Driestar Christian University for Teacher Education
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Gouda, Alankomaat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Sekoitettu
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 1 975 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* per moduuli, yksi moduuli. € 1.910, - per vuosi EU-opiskelijat, lukukausimaksu riippumatta moduuleista. € 7.900, - vuosittain institutionaalinen lukukausimaksu.
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Vuonna 2018 tarjoamme kansainvälisen maisteriohjelman kristillisessä koulutuksessa, jossa keskitymme täysin kristillisen uskon innoittamiin ja tietoihin perustuvista koulutuksen taustoista ja käytännöistä.
Mielestämme maailmassa tarvitaan tietoa kristillisestä koulutuksesta ja siitä, miten sitä voidaan parantaa. Masterin opetussuunnitelmaa kehitetään ottaen huomioon osallistujien kulttuuriset erot.
- Tutkinto: Master of Learning and Innovation
- Stream: kristillinen koulutus (kansainvälinen tausta)
- Laajuus: 60 op
- Kesto: Jokainen moduuli koostuu neljän kuukauden online-etäopetuksesta ja kahden viikon luentoista.
- Kurssin tyyppi: Blended learning. Jokainen moduuli koostuu 10 viikosta verkko-oppimisesta, jota seuraa kaksi viikkoa luentoja Alankomaissa.
- Opetuskieli: englanti.
Päällikön tavoitteena on syventää osaamista ja taitoa kokeneille opettajille, jotka voisivat tulla opettajien johtajiksi, kristillisten koulujen johtajille ja kouluopettajille sekä koulutustukiorganisaatioille. Kutsumme myös niitä, jotka valmistautuvat PhD-opintoihin kristillisessä koulutuksessa.
Kurssi ja moduulit
Kolme säikeet
Moduulit on jäsennelty kolmella eri osa-alueella:
- Lohko 1 sisältää filosofisia lähteitä kristilliselle koulutukselle, joka viittaa historiallisiin johtajiin ja opettajiin.
- Lohko 2 koskee tutkimusta. Opit tutkimaan omassa ympäristössäsi.
- Lohko 3 on henkilökohtaiseen kehitykseen tähtäävä tutorship. Master-tutkimuksen aikana sinun on integroitava tieto omaan ajatteluunne ja hyödynnettävä sitä käytännössä.
Ammattimainen profiili
Tämän päällikön tavoitteena on tulla opettajan johtajaksi. Opettajien johtajat ovat opettajia, joilla on visio laadukkaasta koulutuksesta, jotka kehittävät ja toteuttavat uusia käytäntöjä. Opettajien johtajat työskentelevät yhteistyössä kollegoiden kanssa innovaatioiden tuottamiseksi ja he voivat jakaa innovaatioitaan muiden kanssa. Opettajien johtajat innovoivat, koska he uskovat tekemään hyvää, oikeudenmukaisuutta ja hyvyyttä.
- Opettajien johtajat ovat opettajia, joilla on visio laadukkaasta koulutuksesta
Opettajien johtajat ovat ammatillisia johtajia, joilla on ajattelutapa oppimiseen omassa opetus- ja koulutuskäytännössään. Heillä on perusteltu näkemys laadukkaasta koulutuksesta, joka perustuu (kulttuuristen) historiallisten ja filosofisten lähteiden, akateemisen kirjallisuuden, erikoiskirjallisuuden ja käytännönläheisen tutkimuksen tuntemiseen omassa käytössään. - Opettajien johtajat kehittävät ja toteuttavat uusia käytäntöjä
Opettajan johtajat kehittävät uusia käytäntöjä (innovaatioita), jotka edistävät hyvää koulutusta. He tekevät tämän ensin pienessä mittakaavassa omassa opetus- ja opetuskäytännöissään ja sitten ottamalla muita innovaatioihinsa. - Opettajien johtajat työskentelevät yhteistyössä kollegoiden kanssa innovoinnin kanssa
Opettajien johtajat työskentelevät yhteistyössä kollegoiden kanssa innovaatioiden toteuttamisessa ja tutkimuksessa käytännönläheisellä tutkimuksella. Opettajien johtajat osallistuvat aktiivisesti organisaation politiikkaan. Tätä varten opettajan johtajat käyttävät innovaatioosaamista. - Opettajien johtajat voivat jakaa innovaatioitaan
Opettajien johtajat ovat osoittaneet ja jakaneet innovaatioitaan ja käytännön tietoa, jonka he ovat keränneet, järjestelmällisesti ja tutkimuksella kriittisesti heijastelevat muiden käyttöön.
henkilöstö
Kurssit opettaa kansainvälinen opettajien ryhmä eri puolilta maailmaa, kuten professori David Smith (Yhdysvallat), professori Trevor Cooling (Yhdistynyt kuningaskunta) ja professori Bram de Muynck (Alankomaat).
Neljä moduulia
Päällikön sisältö määritellään neljällä pääaiheella, joista keskustellaan historiallisesta, filosofisesta, teologisesta, sosiaalisesta, konkreettisesta käytännöllisestä ja opettajan persoonallisesta näkökulmasta. Nämä teemat tulevat sisällöllisten teoreettisten moduulien piiriin ja liittyvät tutorointijuosteeseen ja tutkimuslinjaan.
Jokainen moduuli koostuu 10 viikon online-etäopetuksesta, jota seuraa kaksi viikkoa luentoja. Nämä ei-matkaluokat opetetaan Goudassa, Hollannissa. Kolmen tai neljän viikon oleskellessasi Alankomaissa sinä olet osa opiskelijoiden ja professorien oppimisympäristöä ja sinulla on mahdollisuus käydä kouluissa ja saada opetuskäytäntöä hollantilaisissa kouluissa.
Voit opiskella joustavasti valitsemalla kuinka monta moduulia seurata vuosittain. Voit seurata kaikkia neljää moduulia vuodessa tai yksi, kaksi tai kolme moduulia vuodessa.
- Moduuli 1: Mikä on kristillinen koulutus: käytännöllinen lähestymistapa
- Moduuli 2: Uskonnollinen ja moraalinen koulutus
- Moduuli 3: Muutos, innovaatio ja muutos
- Moduuli 4: Sosiaalinen oikeudenmukaisuus, monimuotoisuus ja suvaitsevaisuus
Päällikön suorittaminen yhden vuoden aikana
Syyskuusta 2019 lähtien voit suorittaa Hollannin Masterin yhden vuoden. Seuraat moduulit 1 ja 3 syksyllä lukukaudella 2018 ja moduulit 2 ja 4 keväällä 2019.
Moduulien välillä tarjotaan lisätukea. Lisäksi sinulla on mahdollisuus saada käytännön kokemusta luentojen viikkojen välillä. Tarvitset myös paljon aikaa itsenäiseen opiskeluun.