Master innovaatio- ja tuoteprojektien kehittämisessä
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Barcelona, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
21 kuukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Projektialueen erinomainen kasvu on johtanut siihen, että sitä lähestytään erilaisista lähestymistavoista.
Kaikista lähetettävistä lähestymistavoista kaksi on nykyaikaisinta ja monimutkaisinta perustaessaan akateemisia rakenteita: Innovaatio ja Tuote.
Lopullisemman lähestymistavan saamiseksi meidän on korostettava, että innovaatiokäsitys liittyy suoraan muotoilun käsitteeseen, koska ymmärrämme, että suunnittelun vastuu on tarkalleen: Innovaatio, osallistu "alkuperäisiin" ratkaisuihin kokonaan tai osittain.
Master innovaatio- ja tuoteprojektien kehittämisessä ehdottaa täydellistä koulutusta hankealueen kolmella tieteenalalla: Suunnittelu, johtaminen ja johtaminen samanaikaisesti sekä teoreettisesti ja käytännöllisesti, viitaten yksinomaan kahteen jo olemassa olevaan käsitteeseen Johtamisalueet: Innovaatio ja tuote sekä kolmasosa johdon nykyisestä kehityksestä: Suunnittelu ja sen kannattavuus.
On myös tärkeää tuoda esiin luovien alueiden ja käytäntöjen tunnustettu kasvu yleismaailmallisissa hallintastandardeissa, luoda tarkka tasapaino suunnittelun (ennakoinnin) ja suunnittelun (luovien ratkaisujen välitön hallinta) välille.
Vaikka voidaan katsoa, että johdon ja johtamisen alueiden jäykkä ja metodologinen imago ei voinut olla samanaikaisesti muotoilualueiden luovan ja taiteellisen kuvan kanssa, tällä hetkellä se ei ole niin, he voivat.
Suunnittelun luovat alueet vaativat enemmän kuin mikään muun muassa projektin kehittämismenetelmäprosessin sekä resurssien ja taitojen hallinnan ja hallinnan hallinnan kovien alueiden kuvaamiseksi, koska jälkimmäiset tarvitsevat niitä.
Master innovaatio- ja tuoteprojektien kehittämisessä, esittelee yhdistetyn akateemisen rakenteen teoreettisten aiheiden ja käytännön harjoituksen välillä yksilö- ja ryhmäharjoittelujen sekä työpajojen avulla projektien suunnitteluprosessien pohtimiseksi.
Tämä mahdollistaa sitten mainosten ja suunnittelijoiden työn oikean jäsentämisen tarjoamalla koulutusta nykyisistä hallintatyökaluista ilman, että tämä on tarkkaavainen luovien prosessien suhteen.
Ja samalla kouluttaa loput ammattilaiset, jotka osallistuvat projektin kehittämiseen luovissa metodologisissa prosesseissa.
Lopuksi on tärkeää korostaa, että kahden keskeisen teeman: innovaatio ja tuote, yhdessä kolmen klassisen projektialueen kanssa, ja välittömän soveltamisen teorian ja käytännön yhdistelmä muodostavat täydellisen koulutusohjelman, jonka avulla muotoilualan ammattilaiset saavat tilaa projektin päätöksentekoelin, jos se rajoittuu pelkästään katsojan osallistumiseen hankkeen kehittämiseen.