Master markkinoinnissa
London School of Design and Marketing (PT)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Portugalin kieli, Englanti, Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 6 325 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* 5 750,00 £ per taso. Hakemus: £180.00
Johdanto
Olemme online-oppilaitos, joka on saatavana kolmella kielellä (englanti, espanja ja portugali), jotka sijaitsevat Lontoossa, mutta verkko-oppilailla, jotka ovat saatavilla ympäri maailmaa.
Miksi MSc Markkinointi?
Markkinoilla on keskeinen rooli liiketoimintaympäristössä, joka on yhä vaativampaa ja kilpailukykyisempi. Työmarkkinoilla pyritään hyvin ammattitaitoiseen, luovaan, innovatiiviseen ja tehokkaisiin strategioihin kansainvälisissä yhteyksissä. Näiden ammattilaisten odotetaan pystyvän tarjoamaan vastauksia hallinnointi- ja strategiaongelmien ratkaisemiseen eri liiketoiminta-alueilla.
Lontoon kauppakorkeakoulun markkinoinnin MSc laajentaa ja kehittää markkinoijien uutta tietoa, uusia taitoja ja tehokkaita menetelmiä, jotta heistä tulee korkeasti koulutettuja asiantuntijoita, saavuttaen korkeat uran tavoitteet.
Lontoon muotoilun ja markkinoinnin koulu
Missä intohimo tulee ammattiin
Kurssin yleiskuvaus
esittely
Markkinoinnin Master of Science (MSc) keskittyy kehittämään uusia kompetensseja, jotka edistävät ymmärrystä ja toteuttamista innovatiivisten ja tehokkaiden markkinointistrategioiden sekä ymmärtää yhä vaativampia ja kilpailukykyisiä markkinoita. Kurssi on yksinomaan verkossa ja sen tarkoituksena on kannustaa opiskelijoita kehittämään kriittisiä ja teoreettisia taitoja käyttäen erilaisia arviointimenetelmiä, kuten akateemista ja käytännön osaa, kuten varsinaisia tapaustutkimuksia ja sovellettuja hankkeita.
tiedekunta
Tiedekunta koostuu pätevistä, kokeneista ja arvostetuista opettajista. Tohtorintutkinnon akateemisen koulutuksen lisäksi he esittävät konsolidoituja ammattiurheita, jotka yhdistävät akateemisen osan työmarkkinoille.
Tutor Center
LSDM-opiskelijoita seurataan viikoittain Tutor Centerin kautta, joka koostuu tiimistä, jotka ovat erikoistuneet markkinointiin maisteritason koulutuksella ja todistetulla monivuotisella kokemuksella. Tutor Center on myös saatavilla englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi.
Rakenne
Master in Marketing on 100% verkossa, suunniteltu oppimiseen sen saatavuudesta ilman kiinteää aikataulua. Eli LSDM-opiskelija määrittää, milloin ja mihin pääsee sisältöön sekä arviointityöhön. Vain lopulliset asiakirjat ja ajankohtaiset esitykset ajoitetaan tiettyinä aikoina ja ilmoitetaan opiskelijoille ajoissa.
Noin 12 kuukautta hän on suorittanut Master of Marketingin, jonka on akkreditoitu University of Creative Arts (UCA), yksi johtavista erikoistuneista yliopistoista Yhdistyneessä kuningaskunnassa, opetti äidinkielellään poistumatta kotonaan.
- Opetusmenetelmät:
- Opettanut englanniksi, espanjaksi ja portugaliksi;
- Enintään 3 yksikköä samanaikaisesti ja yksi loppuprojekti;
- Yksikön sisältö on asynkroninen ja järjestetty viikoittain;
- Tutor-keskus toimii opiskelijan tukena ja vuorovaikutuksena;
- Online-resurssit (esim. Luennot, seminaarit ja keskustelut, opetusohjelmat ja istunnot, palautetta, foorumeiden ja online-keskusteluryhmien helpottaminen, käytännön harjoitukset).
Galleria
Pääsymaksut
Ohjelman tulos
Taitojen oppiminen
Opiskelijat omaksuvat integroidun näkemyksen markkinoinnin johtamisprosessista ja korostavat mahdollisuuksia ammatilliseen kehittymiseen. Tämän vision ja vastaavien lähestymistapojen hallinta strategioille osoitetaan ja luodaan suunnitelmia monille organisaatioille tai yrityksille. Kurssisuunnitelma edistää myös olemassa olevan tutkimusteorian ja -käytännön käyttöä strategisen ajattelun ja markkinoinnin johtamiskäytäntöjen kehittämiseen tarjoamalla LSDM -opiskelijoille edistynyttä ja erikoistunutta akateemista ja yrittäjyyteen liittyvää tietoa, jotta he voivat jatkaa tulevaisuudessa vakiintunutta uraa.
Uramahdollisuudet
Vastaanottajat ja ammatilliset näkymät
Markkinoinnin maisteri on suunnattu opiskelijoille, ammattilaisille, yrittäjille ja johtajille, joiden tavoitteena on konsolidoitu ura markkinoinnin alalla. Markkinoinnin maisteri valmistaa viestinnän, mainonnan, hallinnan, myynnin, tuotteiden ja/tai palveluiden valvonnan ammattilaisia, mainoksia, jotka ovat vastuussa liiketoiminta -alueesta.