Master of Science in Communication: Viestintä

Yleistä

Lue lisää ohjelmasta oppilaitoksen verkkosivuilta

Ohjelman kuvaus

Master of Science in Communication - Integroitu viestintä ja mainonta keskittyminen

Luodaan johdonmukaisia, strategisia ja tehokkaita viestitään kansainvälisellä, kansallisella ja paikallisella tasolla, johon organisaatioon kuuluvat keskeiset sidosryhmät. Tutkinto on sijoitettu arvostetun Brian Lamb School of Communication. Voit suorittaa tutkinnon vain 10 kurssilla alle 20 kuukaudessa.

Integroidun viestinnän ja mainonnan keskittyminen koostuu kolmesta kurssista, 9 op, jotka on suunniteltu valmistamaan johtajia, jotka työskentelevät markkinoinnin, mainonnan, suhdetoiminnan ja yritysviestinnän risteyksissä kehittyneisiin johtotehtäviin. Keskittyminen tarjoaa käytännön kokemusta yhteistyössä organisaatiorajojen kanssa kehittämään viestintästrategioita, jotka lisäävät sitoutumista.

Oppimistulokset

Ohjelman loppuun mennessä ymmärrät erityisesti, miten:

  • Kehitetään viestintästrategioita, jotka heijastavat markkinoinnin, suhdetoiminnan ja mainonnan integraatiota;
  • Helpottaa viestintäsuunnitelmien kehittämistä;
  • Luo mainonta-, markkinointi- ja tuotemerkkialoitteita;
  • Kehitetään viestejä, jotka lisäävät sitoutumista vakuuttamistekniikan ja parhaiden käytäntöjen avulla.
Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

Purdue University offers a strong foundation of tradition and history, an environment of intellectual curiosity and discovery, and a supportive, student-centered approach to learning.

Purdue University offers a strong foundation of tradition and history, an environment of intellectual curiosity and discovery, and a supportive, student-centered approach to learning. Näytä vähemmän