Master strategisessa markkinoinnin johtamisessa
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Barcelona, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu
Kesto
6 - 24 kuukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Master in Strategic Management markkinointiin erikoistunut integroi keskeiset käsitteet liittyvät markkinoinnin ajattelua, toimintaa ja johtamisjärjestelmää 21. vuosisadalla, osana strategista suuntaa integroiva lähestymistapa liike-elämän, julkisen, tuottoisa ja voittoa tavoittelemattomien organisaatioiden , ja erilaisista prosesseista, tekniikoista ja työkaluista, jotka voivat olla hyödyllisiä niiden tehokkaassa ajamisessa.
Markkinointiin erikoistunut strategisen johtamisen maisteri saavuttaa tämän koulutusohjelman avulla teoreettisten perusteiden ja käytännön tapausten pedagogisen niveltymisen markkinointijohtamisen sovellustilassa.
Markkinointiin erikoistuneen strategisen johtamisen maisteriohjelman suoritettuaan opiskelija koulutetaan:
- Sovelletaan integroidusti markkinoinnin ajattelua, toimintaa ja markkinoinnin johtamista organisaatiossa metodologian, taitojen ja johtamistaitojen perusteella.
- Suunnittele, organisoi, suorita ja ohjaa toimintoja ja menettelyjä sekä strategisen että operatiivisen markkinoinnin tasolla.
- Suunnittele, ennakoi ja vastaa tuleviin markkinoinnin liikkeisiin kehittämällä strategisia tukikohtia yrityksen tavoitteiden mukaisesti.
- Tietää ja hallitse tämän hallinnan alan sopivimmat tekniikat johtamiskapasiteetin ja päätöksenteon parantamiseksi.