Master strategisessa markkinoinnissa

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Tee jotain positiivista lukkiutumisesta hallitsemalla uusi taito. Aloittamisen helpottamiseksi LSBF maksaa 1000 puntaa * palkkioihisi, kun opiskelet mitä tahansa online-jatko-ohjelmaa. ** Tarjous on voimassa 31.12.2020 saakka ja koskee vain tammikuun saantia.

Strateginen markkinointi on välttämätöntä kaikilla sektoreilla, jotta yritykset voivat toimittaa viestinsä kilpailluilla markkinoilla. LSBF: n urakeskeinen kaksoistutkinto-ohjelma antaa sinulle moderneja taitoja ja asiantuntemusta menestyäkseen jatkuvasti kehittyvässä markkinointimaassa.

Opiskellessasi tätä ohjelmaa saat perusteellisen käsityksen keskeisistä markkinointikonsepteista sekä saat syvällisemmän kuvan tietystä markkinoinnin erikoistumisesta. Neljä erikoisalaa - digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media, globaali markkinointi, ylellisyysbrändin hallinta ja myynnin hallinta - kattavat monenlaiset markkinoinnin monimutkaiset alueet ja antavat sinun päättää osaamisalueestasi.

Tämän maisterin tutkinnon myöntää Kansainvälinen telemaattinen yliopisto UNINETTUNO, Italia.

Kesto ja palkkiot

Strategisen markkinoinnin maisteriohjelma toimitetaan helppokäyttöisen online-alustamme kautta, joten sinulla on vapaus valita oma opiskeluohjelma. Ymmärrämme, että opiskelijoillamme on kiire, sillä 74% opiskelijoistamme työskentelee kokopäiväisesti ja 84% on ylemmissä ja johtotehtävissä. Joustavien opiskelujaksojen ollessa 18-36 kuukautta ja neljä saantia vuodessa tammikuussa, huhtikuussa, heinäkuussa ja lokakuussa, opiskelet, kun se on sinulle sopivinta.

Kurssin sisältö

Moduulit sisältävät:

Strateginen markkinoinnin johtaminen

Kehitä johtotason taitoja markkinointikampanjoiden suunnittelussa ja toteuttamisessa sekä tehokasta yleisökohdistusta ja mediaalisen kanavan valintaa. Tämän moduulin aikana saat ymmärryksen erillisten markkinointitoimintojen tärkeydestä, osallistut kriittisesti markkinoiden rooliin ja arvioi ne johtamisen näkökulmasta ja arvioi markkinoinnin keskeiset suorituskykyindikaattorit ongelmien diagnosoimiseksi tarkasti.

Kuluttajien käyttäytyminen ja tutkimus

Kehittää ja parantaa markkinointistrategioita analysoimalla ja arvioimalla kuluttajien käyttäytymistä. Hanki arvostusta ja ymmärrystä kuluttajapsykologiasta arvioidakseen maailmanmarkkinoiden malleja

Tutkimuksen integroitu markkinointiviestintä

Hanki kriittinen arvostus viestinnän strategisesta roolista onnistuneessa markkinoinnissa. Analysoi tärkeimpien markkinointiviestintäkonseptien etuja ja haittoja ja arvioi organisaatioiden käyttämiä markkinointiviestintästrategioita eri yhteyksissä.

Valitse yksi neljästä erikoistumisestamme:

  • Globaali markkinointi
  • Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media
  • Myynnin hallinta
  • Luxury Brand Management

Oppimistulokset:

Tämä ohjelma on suunniteltu tarjoamaan opiskelijoille uravalmiita taitoja:

  • Markkinointistrategian kehittäminen ja arviointi
  • Kuluttajien käyttäytymisen ja tehokkaan viestien kehittämisen ymmärtäminen
  • Markkinointiviestinnän strategiat ja viestien kehittäminen
  • Monimutkaisten markkinointikysymysten ratkaiseminen soveltamalla tosiasiallisia ja teoreettisia tietoja
  • Hallitse erilaisia markkinoinnin johtamisen lähestymistapoja ja strategioita

Kurssivaatimukset

Seuraavaan ohjelmaan on otettava huomioon seuraavat vaatimukset:

  • Perusasteen tutkinto (2: 2 vähimmäismäärä) tai vastaava
  • Jos englanti ei ole ensimmäinen kieli, eikä opiskelija ole suorittanut englanninkielistä perustutkintoa, vaaditaan seuraavat todisteet englannin kielen taidosta:

a. IELTS-kaistan kokonaispistemäärä 5,5 tai vastaava

b. lukion englanti

c. ACCA / CIMA 14 paperia valmistunut

d. 2 vuoden työkokemus englanninkielisessä ympäristössä (valintalautakunnan suostumuksella)

Luettelo rekisteriin vaadittavista asiakirjoista:

  1. Täytetty hakulomake
  2. Tavoitteiden julkistaminen
  3. Aitoja jäljennöksiä pätevyydestäsi, todistuksistasi ja täydellisistä selostuksista kaikille opiskeluvuosille
  4. Kopio passistasi
  5. Englanninkielinen kopio ansioluettelostasi
  6. Todistus englannin kielen taidosta
  7. Kirjoita koneellinen henkilökohtainen lausunto, joka vastaa alla lueteltuihin kysymyksiin. Valmiit lausunnot on merkittävä opiskelijan nimellä, yliopisto-ohjelmalla ja heidän yhteystiedoillaan, ja ne on toimitettava postitse, sähköpostitse tai faksilla.

Jokaiseen kysymykseen tulee vastata vähintään 300 sanaa (1 sivu):

a. Miksi päätät jatkaa jatko-ohjelmaa tällä hetkellä urasi aikana ja mitä toivon saavuttaa tekemällä näin?

b. Mitä vahvuuksia tunnet sinusta vahva ehdokas jatko-ohjelmaan?

C. Kuvaile menneitä tai nykyisiä henkilökohtaisia ​​/ ammatillisia kokemuksia, joiden mielestä olette myönteisesti vaikuttaneet potentiaalisi menestyä jatko-ohjelmassa.

Tulevat uraa

Tämä ohjelma valmistaa sinut mahdolliseen uraan

  • markkinointikoordinaattori
  • Markkina-analyytikko
  • Projektipäällikkö
  • Integroidun viestinnän päällikkö
Viimeksi päivitetty Joulu 2020

Oppilaitoksesta

For over 16 years London School of Business & Finance has delivered career-focused degrees and professional qualifications to dedicated learners across the globe. Our campuses in Europe, Asia, an ... Lue lisää

For over 16 years London School of Business & Finance has delivered career-focused degrees and professional qualifications to dedicated learners across the globe. Our campuses in Europe, Asia, and North America offer high-quality education for our growing global network of more than 55,000 students from over 150 countries. Näytä vähemmän