Ohjelman kuvaus
Tutki online-päällikkösi digitaalisessa markkinoinnissa ja sähköisessä kaupankäynnissä UNIROnline-Master in Digital Marketing ja sähköinen kaupankäynti kouluttaa sinut asiantuntijana viimeisimmistä trendeistä verkkomarkkinoinnissa sovellettu liiketoiminnan maailmassa ja yritysten digitalisointi: voit oppia SEO, SEM, suorituskykyä, sosiaalinen media, sähköposti, suuret tietostrategiat , matkaviestinnän ja saapuvan markkinoinnin .
Innovatiivisesta ohjelmasta , joka perustuu käytännön, vuorovaikutteisiin sisältöihin ja todellisiin tapauksiin, saat kattavan koulutuksen, jota yritykset vaativat.
UNIR digitaalisen markkinoinnin virallisella UNIR opit päätösten tekemiseen, havaitsemaan mahdollisuuksia ja määrittelemällä markkinointistrategioita ja online-mainontaa, jolla pyritään saavuttamaan yrityksen tavoitteet.
Erikoistunut markkinointiin ja tullut yhdeksi kaikkein vaadituimmista ammatillisista profiileista *
Markkinoiden maailmanlaajuistuminen ja yritysten digitaalinen muutos ovat lisänneet digitaalisen markkinoinnin erikoistuneiden profiilien kysyntää , ja se on alan, jolla on yksi markkinoiden korkeimmista työllistämisindekseistä .
Mestari valmistaa harjoittelusi työelämässä työpajoissa markkinoiden uusien vaatimusten mukaisesti : verkkotekniikka, verkkokaupan, digitaalisen mainonnan, datan visualisoinnin, sähköisen kaupankäynnin ja henkilökohtaisen brändäyksen sovellukset.
Online Master in Digital Marketing oppii kehittämään E-Commerce-hankkeita, jotka optimoivat yrityksen läsnäoloa Internetissä. Lisäksi, jos haluat sitoutua, sinulla on yrittäjäasiantuntijan apu, joka tekee mentorointia , aloittaen lopullisesta mestarihankkeen ideasta.
* Randstadin tutkimuksen henkilöresurssien suuntauksia koskeva raporttiYleistä tietoaLaajuus: 60 op
Kesto: 1 lukuvuosi
Menetelmä: etäisyys, 100% verkossa, kasvotusten kasvoja 96 tuntia.
Kokeet: Osallistuminen jokaisen lukukauden lopussa
Käytännöt: taattu, kyky validoida ammattikokemuksen mukaan.opetussuunnitelma1. tunti 30 opYrityksen strateginen johtaminen
Globaali markkinointisuunnitelma ja erikoistunut markkinointi
Digitaalinen markkinointi
Social Media Marketing
Teknologia ja liiketoiminta verkossa2. lukukausi 30 opBusiness Intelligence sovellettiin sähköiseen kaupankäyntiin
E-liiketoiminnan hallinta
Uudet liiketoimintamallit, liiketalous ja yrittäjyys
Ulkopuoliset käytännöt
Pro gradu -työmetodologiaUNIR tutkimusmenetelmä on joustava, yksilöllinen ja tehokas. Menetelmä perustuu online-suoraluokkiin ja henkilökohtaiseen opettajaan, joka tarjoaa parhaan koulutuksen.
UNIR pedagoginen malli on tehokas, koska se perustuu täysin online-metodologiaan, jotta jokainen opiskelija voi opiskella omaan tahtiinsa:Live online -luokat: Aamupäivällä ja iltapäivällä järjestetään luokkia, jotka järjestetään viikon jokaisena päivänä, joten voit osallistua luokkaan, kun se on sinulle parhaiten sopivaa.
Online-luokat viivästyneinä: Jos et voinut osallistua luokkaan tai olet jättänyt kysymyksiä, voit käyttää kaikkia luokkasi viivästyneinä. Voit nähdä ne aina kun haluat ja niin monta kertaa kuin tarvitset.
Henkilökohtainen ohjaaja: Ensimmäinen päivä, jolle annetaan henkilökohtainen ohjaaja. Sinun tulee olla yhteydessä häneen puhelimitse ja sähköpostilla. Hän tukee sinua päivittäin ja ratkaisee kaikki epäilykset, joita voi syntyä.
Virtuaalikampus: Kaikki, mitä sinun tarvitsee opiskella UNIR on kampuksella: luokat, opettajat, luokkatoverit, kirjasto, opetusresurssit, aikataulut, keskustelu, foorumit ja paljon muuta.
Opetusresurssit: Sinulla on pääsy eri oppimisresursseihin täydentävän lukemisen, kaavioiden ja keskeisten ideoiden, itsearviointitestin jne. Avulla.Arviointijärjestelmä
Tutkittaessa online-master-tutkinnoissa määriteltyjen yleisten ja erityisten tavoitteiden saavuttamisen tasoa on arvioitava sen tutkimuksessa hankitut pätevyydet.
Oppimisen arviointi toteutetaan ottaen huomioon seuraavissa kohdissa saatu pätevyys:Jatkuva arviointi (arviointitestit, opiskelijan osallistuminen / osallistuminen foorumeihin, keskustelut ja muut yhteistyötavat sekä käytännön tapausten ratkaiseminen).
Lopullinen kasvotusten tarkastelu.
OpinnäytetyöuramahdollisuuksiaMestari tarjoaa opiskelijalle lukuisia ammatillisia mahdollisuuksia pätevissä tehtävissä ja vastuulla. Monet ovat kehittyviä ammatteja, jotka vaativat erikoistunutta profiilia digitaalisessa markkinoinnissa ja sähköisten kaupankäyntihankkeiden kehittämisessä. Yksi suurimmista mahdollisuuksista opiskelijoillemme, markkinoilla on vielä harvoja päteviä ammattilaisia, joilla on virallinen maisterintutkinto.
Korostamme muun muassa:Online-markkinoinnin johtaja.
Online-tilien johtaja
E-Commerce-asiantuntija.
Digitaalisen innovaation johtaja.
Vastaa sähköisestä liiketoiminnasta.
Vastuu verkkomainonnasta.
Digitaalisen viestinnän johtaja
Asiakassuhteiden hallinta.
E-Commerce-konsultti ja digitaalistrategia.
Oman Digital Marketing -hankkeen yrittäjä.Paranna ammatillista uraasi
UNIR voimme auttaa sinua parantamaan ammattimaisesti, ja tämän vuoksi teemme käytettävissämme vain opiskelijan, työryhmäneuvojamme, joka kertoo sinulle parhaista avoimista kyvyistä rekrytointiprosesseista ja helpottaa pääsyä seuraaviin ohjelmiin ja palveluihin:Työllisyys- ja käytäntöportaali
Erinomaisuuskäytännöt
Virtuaaliset työmarkkinakatsaukset Espanjassa ja Latinalaisessa Amerikassa
Yritysohjelman sisällä
Shadowing-ohjelma
Istuntoja työllistyvyydestä
Erinomaisuuskäytännöt
Erasmus ja kansainväliset harjoittelupaikat
Headhunting Club
Kansainvälinen mentoriohjelmaGraduate profiiliaKun opiskelija suorittaa täydellisen koulutusohjelman, hän on valmis ottamaan vastuun seuraavien tehtävien perusteella:Suunnittelu kaupallisella osastolla Internetissä ja / tai digitaalisessa markkinoinnissa yrityksessä keskisuurissa ja suurissa organisaatioissa
Suurten ja keskisuurten yritysten, jotka muodostavat noin 90 prosenttia espanjalaisesta liiketoimintakudoksesta, on kattavaa toimintaa, joka liittyy digitaaliseen markkinointiin ja sähköiseen kaupankäyntiin.
Suorita neuvoa-antavia ja konsultoivia palveluja (digitaalisessa markkinoinnissa ja sähköisen kaupankäynnin hallinnassa) yrityksille.
Kehittää ja osallistua projekteihin, joilla luodaan digitaaliseen markkinointiin ja sähköiseen kaupankäyntiin liittyviä yrityksiä.
Aloita digitaaliseen markkinointiin ja sähköiseen kaupankäyntiin liittyvä oma liiketoiminta.